Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyszer mértem a fogyasztást amikor megvettem a motort, 200- as átlagsebességnél pont 8 literre jött ki.
Osszad meg a hirdetést,
had lássuk mi is!
Köszi!
amit kinéztem az pont a 136le
mennyit fogyasztanak?
A 95 utáni RF600 és 900-nál a generátor meghajtása gumi közbetéten keresztül megy, ez hajlamos lehet arra hogy tönkremenjen és nincs töltésed, de nem nagy cucc megcsinálni, vagy vissza lehet építeni a régebbi fajtára.
Mondjuk ez hasonló 90-es évekbeli suzukikra igaz amit így szereltek, lehet a GSX-en is ilyen volt
Ezen kívül szerintem maga az RF elég egyszerű konstrukció, csak a burkolata törékeny.
Arra figyelhetsz hogy létezik belőle 100 és 136LE(?)-s változat. Van pár ismertető amivel meg lehet állapítani melyikkel van dolgod.
Új gumi az Új gumi. Majd mikor közeleg a vége, akkor lesz különbség nálam legalábbis lett.
Kb. 1 hónapja cseréltem gumit, Z6- ot tetettem fel és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Igaz még csak 3000 km- t mentem vele, de eddig nagyon bevált.
Közben kiderült, hogy mi volt az a hang a fékemnél. Egyik haverom ugyanilyen betéteket rakott a Hornetre, és ugyanilyen hangot ad...
sziasztok!
eladtam a gsx 750f-et és szemezgetek egy 98-as rf 900 r-el!
kérdéseim meg vagytok elégedve ezzel a tipussal?
fogyasztás- megbizhatóság- kényelem
üdv
Igen igen, nem hülyeség. Én elsősorban közúton maradok, pályára nem fogom vinni a paripát valószínűleg. Az erő nem sok, de nekem nagyon fontos hogy a taknyos-esős őszi időben se csússzak meg. Nyilván máshogy vezetünk ősszel mint nyáron, de a legfontosabb a biztonság. Ezért is cserélem le szó nélkül ezt a vackot ami fent van, mert életveszélyes. :D (Azóta nem is mentem vele, ami miatt szomorú vagyok.) Tehát kanyarban nem baj ha nem én vagyok az aki a legjobban bedönti, de én szeretnék lenni az, aki vészfékezésnél meg tud állni. Ezek az elvárások.
Enyémen Pilot Power 1 van elöl, Pilot Road 2 van hátul.
Áruk miatt nem vettem meg Én se az újabbakat.
Meggondolnám a pár vételt, de nem tudom mennyit mész vele, mennyi idős lesz mire lefut.
Nem feltétlen kell megvenni a legújabb fejlesztést egy ekkora motorra.
Na persze ha kimotorozod akkor nem árt.
Azér nem kerül 5ször annyiba! Értelmes gumit ott se osztogatják gombokért!
http://www.r17.hu/product-sear...
Itt nézem.... road3 negyven sok ezer. :D Jézusom. Megveszem mert ki akarom próbálni de előre látom hogy nemsokára megint vehetek. :D
Minél nagyobb a szám mellete, annál újabb, jobb fejlesztés.
Nameg drágább. ETZ150 is megette anno a Pneumantot 10000 km alatt!
Pedig ott volt bordamélység rendesen meg kb 10Nm.
http://www.r17.hu/
Ja igen, nekem a régi első gumival csinálta ezt a jelenséget. Hát srácok de ez akkor is kevés futásteljesítmény. Ha ez azt jelenti, hogy "határon" motorozva ennyi, akkor főleg egy gyengébb gépen, mint az RF400, normálisan túrázva, vigyázva a gumira, bírnia kell többet is. Annak ellenére hogy nem autó gumi, 5x annyiba kerül és 1/5 futásteljesítményt hoz.

Még nem válaszoltál hogy melyik típus van fent, road 3?
50000!? Ez nem autó!
Sportmotoron 8-10, túrán 15 jó esetben 20ezer km.
Szitálást úgy képzeld, hogy mielőtt beérek lakott területre
felegyenesedek és elengedem a bal kormánycsutkát.
Mikor el akarom engedni a jobbat is akkor kezd megindulni
mármint még a Bridgeston motorféknél 70-100 környékén.
Michelinnél még most a futás végén se jelentkezik ez.
Próbáltam variálni guminyomást, teleszkópmagasságot,
előfeszítést de nem segített.
Meg itt gyakorlatilag 2 szezonról beszéltek futás teljesítményt nézve. Az baromi kevés! :D Egy szett guminak manapság ki kéne bírni 50e km-t az én fejemben legalábbis... lehet ez csak álom.
Hmm akkor végül lehet inkább a pilot lesz a nyerő. Elől ami van az egy 3 éves gumi gyártását tekintve, (TÉNYLEG! :D), egy BMW 1200Gs-ről vették le, 1 évet volt rajta, 1 évet állt ismerősnél, majd tőle kaptam ajándékba a baleset után. Ezen is látszik a "kockásodás" amiről Imi beszél, de semmi szitálás, búgás, tapadás vesztés nincs. A hátuljáról már nem is merek nyilatkozni.

Pilot Road-ból is több van, melyiket ajánljátok?
Szerintem a 400-ra tökmindegy, hogy a kopást tekintve melyiket veszed mert
mindkettő elmegy legalább 20000-et rajta. Ott nincs gyilkos nyomaték.
Nekem most van kb. 15000 a Pilot Road-okban, az 1200-esen...

Nekem is volt Z6, én szerettem, de ahogy Imit is, engem is meggyőzött a Michelin.
A Banditon már csak az volt, van.
Kinek mi a gyors?
Enyém még egy komponensũ pilot power
tízezer km felett és még van bent pár ezer.
Nincs mély kezddôprofilja,
de ennél kevesebb kilóméterre számítottam.
Nagyon keményen fog vészfékezésnél,
tapad ledöntésnél.
Hm ja. Az első is már "kockás". Na de a pilotra meg azért panaszkodnak hogy gyorsan elkopik.
Enyémen volt z6, többet nem lessz.
Könnyen kockásodott.
Michelin pilot road vagy power ami mindenképp
jobb.
Elöl power1van már 11000km van bent
nem szögletesedik, nem szitál a kormány mint
az elôtte fent levõ Bridgestonnál.
Hátul pilot road2 van 6000km, íve mint az újé. próbáltam még a Continentalt de a
Michelin jobban meggyôzött engem.
Robogóboltban kapsz táblás szũrõszivacsot,
de a vastagságára figyelj!
Papírból körbevágod a mintát és arról a
szivacsot. Motorolajba beáztatod (ha nincs
levegôszũrôolajad) és kinyomkodod a
felesleget.
Nekem szerelõ ezresért kimosta, beolajozta
hozzávalóval. Igaz 5-8éve.
K&N szũrõrôl nem tudok hozzá.``
Azt ami a baleset után előre is felkerült. Metzeler roadtech z6 160/60 zr 17. Ki szeretném próbálni jókat írnak róla.

BytheWay, szeretnék kérdezni másról. A jobb tükröm rendszerint elállítódik, már a baleset előtt is ilyen volt. Nem "szorul" meg, viszont ha eltekerem más állásba ott igen. Mit csináljak vele? :D
Mi úgy csináltuk hogy rendeltünk légszűrő szivacsot, körbevágtuk méretre, és utána beállította hozzá a szerelő a karbikat. Fontos, hogy ha rendes szivacsos szűrőt veszel de pl k&n-t akkor valószínűleg állítani kell a karbikon.
Sziasztok,

RF400 légszűrőt lehet rendelni, vagy lehet szivacsból készíteni? Van valakinek tapasztalatta?