Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a DOT száma a hátsó gumidnak ?
Motul 7100 as fullszintetikus olajat tölthetek az RF 400 as vc mocimba?
Jó kérdés. Egészen multhetig nem volt probléma ezzel. Ha ráér akkor elviszem hozzá hogy nézze meg mert elég izgalmas vezetni amikor ilyen. :D
Tasi nem vett észre valamit?
Kis tanácsot szeretnék kérni tapasztaltabb kollégáktól. A napokban megint meleg van, és motorozgatok elég sokat. Észrevettem, hogy amikor sokat áll a motor a napon, utána ha elindulok vele, kicsit "kolbász" a motor szlalomozás közben. Én a hátsó lengéscsillapítóra gyanakszom. Olyan mintha nem tartana oldal irányba ellen. Viszont amikor "hideg", pl reggeli induláskor a jelenség nem jelentkezik. Guminyomásokat rendszeresen mérek, most is megtettem kézi mérőmmel, 2.5Bar, hideg-melegben egyaránt. Olaj folt nincs a lengéscsillapítók alatt se elöl se hátul, és egy nyomon futunk! :D Ezeket már ellenőriztem.
meeeennnnnyiiitt?! :D Jézus. Használt alkatrészért ennyit kérni eleve durva.
Az nagyon baráti ár volt érte!
25-30-at is kérnek néhol ére.
Ja nekem 11rugó volt az rf400-hoz az eredeti. Az volt a baj hogy a többi bandithoz való volt.
Hátulról nézve a 4-est lásd.
kötmöskulccsal meg tekerd a legjobban előfeszítettre de azzal csak emeled a hátulját.
Ha úthullám után még hintázik hármat négyet akkor az a gátló elengedte az olajat.
Csere vagy felújítás.
Nos.. a bontós nem is tudhatja hiszen nem figyelnek rá ... hogy is tudna, ha van 20 féle motor bontva abban meg 100 féle ECU.
Én most vettem RF900 hoz eredeti ECU -t 12 ezeré. ... ez nem sok gondolom érte. GSXr 750 es van benne .. mondjuk megy vele de azért kipróbálom az eredetivel is mint alakít...

Tarajos....azon még 2-t vagy 3-at lehet állítani, most nem emlékszem pontosan. Az alsón a hátsó kerék felől olvasható a 4-es felirat.
Köszi a segítséget! :)
Ha ilyen 7 lépcsős tarajos a rugóstag, akkor azt körmös kulccsal kell állítani.
A menetest is azt hiszem, de abban nem vagyok biztos.
Nem kell hozzá felemelni, simán oldalsztenderen lehet állítani.
Tehát a tetején körmös kulcs, alul pedig kell legyen egy fekete műanyag
tárcsa a két villa közt, 4 állással 1-től 4-ig. Azt simán kézzel tudod állítani.
Hogy merről kell nézni (előlről vagy hátulról) a beállított értéket,
azt Imi tudja... én már nem emlékszem sajnos.

Az taréjjal a rugó előfeszítést állítod, az alsó tárcsával pedig a nyomó oldali csillapítást.

Ha minden maxon van és úgy is leng, akkor elfolyt már belőle az olaj
és kiment a gáz. Akkor már csak a felújítás segít.
Sziasztok!
Kerestem a fórumon, de nem találtam, hogy kell a hátsó lengéscsillapítón állítani.
Gondolom meg kell emelni, hogy ne legyen súly hátul. Milyen eszközt vegyek használatba a tekeréshez?
Két személynél nagyon leng a hátulja.
Bréking nyúz, a bontósoknak finguk sincs melyik dobozka jó az rf-hez. :D Kihozott nekünk a faszi húszat és az utolsó lett jó... és mivel kevés van, eléggé elkérik az árát, pofátlan módon.
Hali, az én mocimnál volt hasonló probléma, nálam magát az "ecu"-t cseréltük és megoldódott. A jelenség nálam az volt, hogy hiába forgattad nem adott szikrát, majd ahogy te is írod egyszer csak igen... volt hogy azonnal, volt hogy 2 perc múlva... amikor viszont betoltad azonnal indult. A dobozka cserélésével ez megoldódott, azóta sosem volt olyan hogy ne lett volna szikra, csak akkor, amikor lemerült az akksi. üdv
Tapasztaltam öregebb mototoknál olyat, hogy jeladóban a mágnes elfeszíti az mágnesességét, ekkor meg hiába megy el előtte a jel, nem indukál jelet a tekercsben. Egyik ilyen esetben raktunk a jeladóra egy erősebb neodymium mágnest, és egyből dobálta a jelet az ECU-nak...
Baromi jó! :D
http://sport36.hu/hu/sportszer...

Ilyen sapkára tervezek nyomatni RF logót, oldalára kis SUZUKI feliratot.
Árat még nem tudok, érdekel valakit?
Színválaszék van, logólehetőség is.
Lehet bármi. De ha melegen pöccre indul, és hidegen nem, akkor nem
biztos, hogy az ECU-val van gond, mert az ECU jó messze van és a legkevésbé sem melegszik jelentősen.
Az lehet, hogy az ECU nem ad jelet a gyújtásra mert nincs meg a neki
szükséges jel hidegen, de melegen a táguló elemek miatt van újra kontakt.

Nem emlékszem már hogy van az RF-en, de nagy eséllyel HALL elemes
a jeladó a főtengelyen, ami ha hajszálrepedéses, akkor könnyen szívathat
(Alfás körökben ez többször előfordult, ott HALL-os a vez.mód jeladó).
Rá kellene mérni egy oszcilloszkóppal a jeladóra, ha 5V-os négyszögjelet
látsz, akkor hallos ha szinuszt akkor indukciós.

Ha nincs főtengely és gyújtás jel, akkor az ECU nem fog csinálni semmit,
mert nem tudja, hogy mikor kell gyújtani.

Ha van a másik oldalon is szenzor (ami szerintem motoroknál nincs),
akkor az pedig a főtengely holtponti jeladó. Ha van ilyen és rossz,
akkor attól alapból nem indul el.

(Az Alfám sem indult, mikor tönkrement a főtengely jeladó, csak köszörült...)
Én megnézném a főtengelynél lévő gyújtásjeladó rendszert. Nagy valószínűséggel ott lehet a hiba.
Legalább is egy próbát megér.
A forrasztást kizárnám, mert akkor mozgatásra reagálna...egyébként így nézhet ki, ezt találtam a neten, közben a bontósok azt mondják jó lehet bele a gsx 400 elektronikája is...
Legjobb lenne ha tudnál kölcsönbe szerezni egy gyújtásmodult.
Nem szedtem még szét ilyet, képet se találtam róla, de kíváncsi vagyok hogy hogyan vannak felépítve a modulok, van-e olyan alkatrész bennük ami ennyi idő után már kezdhet meghalni (pl kiszáradó kondenzátorok). De lehet hogy csak a csatlakozó haldoklik ahogy bele van forrasztva az áramkörbe, ha minden más jó
Nem tudom hogy mennyi hely van a 900asnál, de a 600as fékfolyadéktartálya szerintem épp hogy csak elfér a belső fekete takaró műanyagnál amikor balra fordítot a kormányt, ha hülye szögbe állítod a tartályt akkor bele is akad Itt biztos nem elég a magasítás.
Jobbnak tartom az itteni kommunikációt,
abból többen okulhatunk.
Ha e-maijét megnézi valaki
akkor rá tud nézni a fórumra is egyszerre.
Szia! Az összes csatlakozót átnéztem én is és egy motor szerelő ember is előttem, a jeladót kivettem, letakarítottam, mert volt rajta némi fémszilánk felragadva, de helyzet nem változott, indítómotor nem szorul, feltöltés, bikázás annyit segít, hogy sok indítózás után egyszer csak van szikra és beindul, de nem rögtön amikor elkezdi forgatni, hanem közben egyszercsak...