Jobb lenne ha lenne valami email cím stb. az adataid között.
Bár itt is lehet kommunikálni csak lassabban.
Mért meg a trafókat és a gyujtásjeladót (a jobb oldali kis dekni alatt van a blokkon) hidedegen... hátha ott vannaka a bajok. Persze van ott pár csatlakozó is ami lehet hibás...
Segítsetek nekem kérlek, van nálam egy RF 400, ami hidegen nem indul, nincs szikra...eddigi hozzászólásokból az ECU-ra tippelek,de valóban az? ha meleg a motor akkor mindig beindul, hidegen csak akkor ha az ECU-ra a csatlakozót indítás közben dugom fel, viszont akkor rögtön beindul...ha meleg akkor már nincs vele gond!
Gondolkoztam rajt, de számolás után letettem róla.
Kell kormány, hátra húzott kiemelô, meg fékcsô.
Bowdenek elérnek csak az elvezetésüket kell variálni.
Egy régi fórumtagnak van,
majd gépközelbôl tolok képeket róla.
Mindenképp a kezelhetôség javára válik az alkalmazása.
A háttér világítás nem nagy buli csak szét kell bombázni az elejét kicsit hozzá.... orr burkolatot levenni .. az meg tükör le , szélvédő meg a takarók. Akkor már úgy ahogy hozzáférni a lámpákhoz is.
Na a vas nincs idehaza (én most épp igen). Kint van Lengyelben míg én is ... pár évig.
Ennél is le kellett szenvedni a fém peremezést hátul szóval nem 4 csavar fogja. Még nincs tök üzemben mert úgy látszik nem viselte jól a dolgokat... Úgy vélem hogy a fokozat mérő kábel belevitte a gyujtás vagy más nagyfrekis jelet vagy simán nagy jelet és kilőtte a vezérlését. most úgy ahogy múkszik magában de valszeg rá kell rakni egy kondit hogy szűrje le róla a nagyfrekis jelet......érzékeny jószág ez a cucc azért...
Jó kezed van ezekhez. Mindig irigyeltem a jó kézügyességű embereket. Az RF talira hozhatnál szerszámokat, és megújíthatnád a csapat műszerfal világításait.
Ha jól láttam akkkor a következő módon oldotta meg a japán a nagyjából homogeny hatter világítást.
Az izzók (vagy LED) nem közvetlenül megy a lapra hanem a rajta - azt körbe vevő - krómozott vagy saválló fényes kis házból lefelé lép ki és a müszerház fehér matt anyaga szórja szét. Tehát ha a fémház mondjuk koszos .... vagy a fehér ház koszos akkor kisebb a fény ...a fém ház "oladalát" ki lehet nyitni lefelé így nagyobb a beengetett fény is. Főleg akkor jó ez ha a led nem nagyon szór oldalra mint az izzó egyébként. Fémház nyitását kinről csavarhuzóvel benyulva is meg lehet csinálni ... én mivel leszedtem az elejét tudtam belülről is.
Én a müszerfalon mindent lecseréltem LED re. Ide értve a visszajelző és figyelmeztető dolgokat is. Csak az indexnél kell berakni plusz 2 diódát meg plusz 1 testkábelt hogy mindkét iránybe mutassa a LED. Háttér világítás is egyszerű cserélni ... cask megfelelő cucc kell neki. A visszajelzők azok a szokásos T10 es meretekkel vannak. A hatter világítás viszon valami pöttöm cucc : lásd... apró led
Ha tudsz valahonnan bugázni valamilyen öntapadó piros fóliát, vagy felragasztani valamilyen módon piros fóliát a kijelzőre (már ha piros a kijlező ) akkor rengeteget lehet javítani a kijelző kontrasztján. Fólia beszerzési forrás pl színes műanyag irattároló dosszié
A 2 vezetékes az csak olyan kapcsoló féle a jelzőnek pl 900 ason olyan van nekem. De ha 3 vezeték van a csatinál akkor olyasmi kell bele ami 3 kábeles talán... szóval mint a kocsiknál van.
Engem személy szerint nem zavar, mert már jó ideje nekem sem RF-em van.
Már csak azért járok, mert jófej ez a csapat és megtűrnek .
Nomeg azért, mert évente viszontláthatom az ex motorom .
A helyén próbáltam mozgatni, de nem kottyan egy kicsit se. Kiszedtem a betéteket, hátha valami kő beleszorult de nincs benne semmi, így összeraktam, ma volt műszakin, a fék tökéletes, így vagy elhallgat, vagy megszokom. :) Köszi a segítséget!
Eddig nem halottam hogy elakadna így - persze ez ettől még nem tutti.