Megválok tőle, de ne aggódjatok 80% hogy RF-et veszek csak nagyobbat valamikor jövőre. Erre már csak a nagy szervizt megcsináltatom és ha valakit érdekel írok pontos állapotot.
Nem nagyon tolerálják, ha még elviselhetőnek ítéli és nem száguldozol fel-le egy településen akkor kb. 30€-ból megúszhatod, de ha hangos akkor lefoglalja és traileren lehet elvinni, jártak így ismerősök mindkét verzióval. Jobban jársz ha beteszed a tompítót.
Van valakinek Service Manualja 400ashoz? Próbálok összerakni eggyet, de nem nagyon világos, mit hová kellene forgatni, főtengely és vezérműtengelyek. De szeretem a kihívásokat. Ilyet sem láttam még, hogy ne legyen jelölés a főtengelyhez.
Van valakinek tapasztalata az osztrák rendőrökkel?
Konkrétan augusztusban ismerősökkel mennénk arra, nálam meg E betű nélküli kipufogó van fenn. Van hozzá hangtompítóm amivel majdnem halkabb mint a gyári , csak az a kérdés hogy ezt vajon mennyire tolerálják, vagy valakitől inkább próbáljak meg kölcsönkérni egy gyárit?
Újat veszek újat, most két hétig nem járok vele amíg ez megoldódik, de utána szerintem is jobb az új. Tudom hogy én használom és hogyan használom. Hát ez borzalmas ez a gumi história.
Olajnál a motul katalógus ajánlja a 7100-et is az rf-be, de szerintem is "felesleges". 5100-et használok régóta, előtte hondán, most az RF-el, kiváló és elég szerintem.
Enyhe túlzással bármit beletölthetsz, ami a gyári ajánlásba belefér, vagy felülmúlja.
Itt sokan használtunk már sokféle olajat, ha engem kérdezel az 5100-as
bőven elég a 400-asba.
Túl racsing olaj nem biztos, hogy jót tesz a sokat futott, öreg vasaknak.
Más: Tegnap végre bekerült a forgalmiba hogy SÁRGA A fél szezont megúsztam ellenőrzés nélkül, de jobb a békesség alapon inkább megcsináltattam.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r_vc-9136836
Megválok tőle, de ne aggódjatok 80% hogy RF-et veszek csak nagyobbat valamikor jövőre. Erre már csak a nagy szervizt megcsináltatom és ha valakit érdekel írok pontos állapotot.
Sajnos kihagyom az idei túrát is
Én tavaly cseréltem a 4 éves kopottat újra, hihetetlenül jobb lett
Dunlop q2
Nagyon köszönöm. Tökéletes. Simán használható, a képek a lényeg.
ありがとう
Van egy japán manual hozzá, de tényleg japán A képek meg a számok emészthetők. Egy dropboxos linkem van róla. link
Van valakinek Service Manualja 400ashoz? Próbálok összerakni eggyet, de nem nagyon világos, mit hová kellene forgatni, főtengely és vezérműtengelyek. De szeretem a kihívásokat. Ilyet sem láttam még, hogy ne legyen jelölés a főtengelyhez.
Köszönöm,
Kiss István
Nem igazánhiszem el!
Jól kódoltad a DOT jelölést?
Az a gumi már rég sz@r lenne nem csak
most melegen.
Konkrétan augusztusban ismerősökkel mennénk arra, nálam meg E betű nélküli kipufogó van fenn. Van hozzá hangtompítóm amivel majdnem halkabb mint a gyári , csak az a kérdés hogy ezt vajon mennyire tolerálják, vagy valakitől inkább próbáljak meg kölcsönkérni egy gyárit?
Olajnál a motul katalógus ajánlja a 7100-et is az rf-be, de szerintem is "felesleges". 5100-et használok régóta, előtte hondán, most az RF-el, kiváló és elég szerintem.
Ha van kereted új gumira, akkor inkább azt vegyél.
Hosszútávon anyagilag is megéri, a biztonságról és a menettulajdonságokról nem is beszélve.
Marha nagy sebességgel dobd el. Ez 1-2 hónapon belül fokozottan rosszabb lesz, minél többet süti a nap.
Itt sokan használtunk már sokféle olajat, ha engem kérdezel az 5100-as
bőven elég a 400-asba.
Túl racsing olaj nem biztos, hogy jót tesz a sokat futott, öreg vasaknak.