Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért nem találsz "hivatalosan", mert belpiacosak a 400-asok, azaz csak japán piacra készültek. És a mi 400-asaink konténer-szökevények. :) Amúgy lehet hozzá alkatrészeket kapni, csak nehezebb beszerezni.
Hello
Annyi kérdésem lenne hogy a suzuki rf 400(93) és a 600 között mennyi különbség lehet mert 400 ra nem találok alkatrészt mármint újat csak 600 tól.
Szerintem a 6kilósé hosszabb, azért írtam, hogy méretekkel a képeket.
Köszi nagyon! És a 600-é és 400-é különbözik amúgy? Mert van nekik, 3500 ft, nem pedig 13000..... meg is rendelném, ha tudnám, hogy egyforma-e.
Egyre több helyen vannak olcsón vezetéstechnikat tréningek.
Nálunk 3000 HUF, motorosrendőr tartja, rengeteget lehet ott tanulni!
Ő látja mit csinálsz rosszul és meg is mondja neked, nem csak nekiállsz valahogyan valamit csinálni egy parkolóban aztán "gyakoroltam ma is".

http://www.szombathelymoto.atw...

Rendezvények közt a galériában.
Ah igen. Az araszolgatás borzasztó a 400-assal is. Ügyetlennek érzem, de inkább valószínűleg én vagyok még tapasztalatlan a kérdésben.
Méretre ugyan az, a + huszon harminc kilót azért észrevenni araszolásnál.
Vagy fel lehet újítatni motorosboltban tudják hova vidd.
http://www.cma-motor.hu/

Én itt vettem a 6oshoz gázbowdent.
Küldesz nekik képet arról amit keresel, tipusjelöléssel, méretekkel, talán lesz náluk.
De ha a toló bowden hiányzik, attól még megy a motor csak a húzó ne szoruljon.
Az nagyon jó! Nem is fog fölé menni normál használat közben.
Köszi köszi, érdekes. Egyébként csak érdekességből kérdezem ezt is, méretre és súlyra jelentősen nagyobb a hatkilós? Vezetésnél éreztek valami különbséget?
Aham. Én most kerültem egyet, ha 8 ezer fölött tartom a fordulatot akkor felkúszik az alsó pontig. Egyébként alatta van, de semmi esetre se megy feljebb. Városban ha araszolgatok, akkor szokott elmenni a feléig maximum, de ott már kapcsol a venti és lehűti a pontig. Így megy nálam ezzel a swift 1.3 termosztáttal.
Elfér, DE a felfogatási pontok teljesen máshol vannak és azokat nem tudod átalakítani hozzá.
Egyik se.
Gázbowdent én a nagyvas-tól szereztem, nem tudom hogy a 400-ashoz van-e nekik, vagy jó-e a 600asé
Esetleg el lehet játszani azzal hogy nem rakod be a visszahúzót ideiglenesen, próbára volt nekem úgy egy időre, de nem mentem vele így
Lehet bontottat hamarabb találsz, 600ashoz lehet hogy van új itt 30kHUF-ért link
A 400asba nem megy be a 600as blokk, más a felfogatása, meg egy marék dolog máshol van.
Gázbowdenre is szükségem van, arra amelyik a visszahúzásért/motorfékért felelős. Ott valahogy letört a gázkarnál lévő műanyag borítás, és attól akadt ki/viselkedik furcsán.
Ebben esetleg tud valaki segíteni, hogy honnan kéne beszereznem? Van valakinek esetleg bontott? A gyári mennyi lehet?
Köszi a segítségeket!
Köszi szépen! 80 fok körüli a hőmérséklet a feltöltött képed alapján, a zöld csíknál áll meg a mutató, viszont annál fentebb nem megy.
Ez tipikzs. En először kicsrerelrem a stenzorokat de akkor is ugyanaz maradt max ga mentek 2 oràt es aztán a dugoba alsz akkod latsz valtotast a thermo müszeren
Sziasztok! Kuplungra lenne szükségem, mondjuk holnapra. Lehet, hogy nem sikerül beszerezni az újat ennyi idő alatt, a hétvégi gurulást nem akarom lemondani. Tud valaki segíteni kit keressek, vagy melyik típusokban volt még ugyanilyen kuplung. A fémlamellák kukák teljesen. Tudom, hogy nem érdemes bontottat venni, de nem akarom lemondani a gurulást.
Előre is köszi!
Volt egy olyanom hogy menetközben egyik pillanatrol a masikra hirtelen csatogast hallottam es a benzin mindenfelöl folyt. A servizben kitakaritotrak a karbit es annyit mondtak hogy valoszinu hogy a blockkal is van valami. Azota ha a motor bemelegedet es sevesegbe van eleg furcs a hangja. Amufy a 900as block nem jo mert mas a teljesitmenye
Tényleg akkor a 400-as vázába probléma nélkül elfér a 600-as blokkja + hűtője, csövei minden? :D
Mi történt a blokkal?
A 900-asé belemegy :D De akkor cserélni kell a gyújtás modult is.
A 600as megy még bele gond nélkül úgy tudom az RF-ben csak ide kifejlesztett blokkokat használtak.
Ha blokkot vásárolsz ügyelni kell arra hogy milyen olajteknő van alatta. 2 változat volt, a kipufogó leömlőnek stimmelnie kell hozzá.
Egyszerűbbnek tartottam feltölteni mint megkeresni a korábbi kommentet.
Mennyi az annyi? Hol van a mutató úgy értem. Én is cseréltem 76°C os gyáriról 82°C-osra de jellemzően hideg időben (12-14°C alatt) voltak melegedési gondjaim. Városban nekem az első pontig megy fel, országúton pedig a hideg teteje fölött van a jó mezőben. (Jelzem hogy ez jónak mondható. )

A kuplung deklit fogdosd ha az forró akkor valószínűleg a blokkod bemelegszik.