Abból gondolom, hogy 100km megtétele után is csak kicsivel van a minimum felett a hőfok. Lehetséges, hogy a nem megfelelő üzemi hőfok befolyásolja a korábban említett végsebesség problémát is?
Köszi a képet és a segítséget!
Csak megerősíteni tudom amit az előttem szóló mondott. Nálam ugyanez volt hosszú állás után, viszont az enyémnél fúvóka csere volt, mert teljesen bele volt rohadva a cucc (1 év állás).
Köszi szépen a tippet, a szívatós dolgot kipróbálom. Lehet, hogy van összefüggés azzal, hogy valószínűleg beállt a termosztát és nem melegszik fel rendesen üzemi hőfokra? Pont emiatt most csak odafigyelve közlekedem vele. Tudtok esetleg ajánlani olyan termosztátot ami nem a gyári, de bele lehet rakni? Valahol olvastam, hogy a suzuki altoba való jó lenne hozzá.
Megkérdezem a szerelőt is, hogy milyen méretű fúvókát rakott bele.
Szerintem egyszerűen eldugultak a fúvókák az úszóházban, vagy maga a ház van tele kosszal. Csak akkor lesz jó, ha kiveszed, kitakarítod, újra szinkron, és beállítás.
Sziasztok!
Ismét egy kéréssel fordulnék hozzátok! Megmakacsolta magát az RF-em és nem tudom mi lehet a baja! Mindezidáig tökéletes volt az alapjárata, már amennyire lehet!
Viszont most hétvégén elővettem, melegítettem és amikor teljesen levettem a szivatót, szinte 0 volt az alapjárat! Majdnem hogy leállt, kis gázhúzásra meg is állt! Többszöri kísérletre el tudtam vele indulni! Hasonlót produkált máskor is, de akkor ha elindultam, utána minden jó volt! Most viszont mikor megálltam ismét leesett az alapjárat. Próbáltam állítani fel le, de nem is reagállt! Egyszer csak fel megy 3 - 4000re majd kis idő múlva megint leesik, akkor is ha nem csinálok semmit! 3 - 4000ről nagyon lassan ereszkedik vissza, majd szinte leáll!
Valakinek volt hasonló? Tud valaki mondani erre valamit, hogy mi lehet?
Előre is köszönöm!
Vagy nekem az is jó, ha segít valaki kuplungot cserélni, és megnézni, hogy mitől akadhatott ki a gáz, és bár azóta nem akadt ki, de valami van vele.....
A szerelő július közepét mondta. Nekem meg kéne a motor jövőhéten p-szo-v. Gödöllő közelében, ha tud vki segíteni, akkor
felni csíkra egy jó megoldás van szerintem fel rgasztod és lakkozni kell tehat fulyaskor kellet volna fel tenni. Az Rf-emen így volt és nekem nem kopott le a 3-4 év alatt. a betukkel nem foglalkoztam egyenesen fel ragasztottam mintha szintbe lenne és ugy lakkoztam.
Ppróbálj meg kis szivatót húzni neki olyankor. Bár nem tudom lesz-e vákum a nyílásnál,
ha nyitva a piĺangószelep.
Én még mindig azt mondom elfogy a benzin.
Enyém is volt hasonló problémával, de nálam
minden fokozatban elfogyott.
Japán manual 100as fôfúvókát ir,
de itt szerintem keĺ a 102,5ös ami a
banditokban is van.
Videót néznék róla.
Részemről csak időpont kérdése.
Jövőhét végén megyek Cseh országba, Július 6. héten meg Szlovénia-Ausztria.
12.-én BikeMarathon, de a többi hétvégére nincs motoros program. Egyelőre.
A kuplunggal nem csináltam sokat, ellenőriztem a hátulján lévő rugókat, de rendben voltak. Egy kicsit be van verődve a lamelláknál, egy kicsit meg van kopva az utolsó hézagoló, de még szerintem elmegy egy ideig.
A kiemelőcsapágy és a kuplung közép között van egy alátét (amin fut a csapágy) amit cserélni kellett mert el volt torzulva, a kiemelőcsapágy közepe meg rá volt gyógyulva a kiemelő szerkezetre(le kellett pöckölni), ennek ellenére meglepő módon amelyik felületen fut a csapágy nem volt egy karcolás se.
Szerintem az az ugrás amit keresel az onnan jöhet hogy maga a váltónak is van egy bizonyos játéka(berakod sebességbe, a kuplung agyat előre-hátra lehet forgatni egy kicsit a hátsókerék mozdulása nélkül) továbbá, üresben, amikor behúzod a kuplungot hogy berakd 1-be, akkor is tovább pörög a kuplung agy, illetve a tengely ami a váltó felé megy. Most vagy nincs ideje lelassulni, vagy oldott állapotban is gyengén de forog tovább, és amikor berakod sebességbe ez hirtelen lefékeződik. Erre rá is lehet játszani ha megrántod a gázt és utána akarod 1-be rakni.
Én erre tudok gondolni, de lehet más a valóság
Köszi a képet és a segítséget!