Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen műveleteket hajtottál végre a kuplungon? Az 1-be való kapcsolásnál megszűnt a nagy csattanás?
Előre is köszi!
Csak az utolsó fokozatban áll meg 7-8 ezernél a fordulat (140km/h), előtte kipörög rendesen.
Átmostam benzinnel a betüket is és jól rányomkodtam.
A neonzöld az vékonyabb anyagból volt, az kibírta rajt a pár szezont amíg kicseréltem a fehérre, ragadt rendesen.
A fehér az kicsit vastagabb, merevebb anyagból van, az elengedte a szövegnél pár hónap alatt de szerintem a brigéciolos mosás ami megindította. Most a szöveges részről le van vágva és kész.
Wolfnetnek Tasi valamit kimókolt a szövegre, az engem is érdekel.
Sikerült összeszerelni a hétvégén.
A kuplung most már rendben működik. Könnyen mozog, finoman lehet adagolni, a normális hosszú úton jár.
A teleszkópok is elkészültek, most a hazaúton nem éreztem azt a bizonytalanságot, eddig nem folyik, lehet hogy jó lesz most már.
Egy jó időre elegem van a szerelésből...

Imi nálad láttam felnicsíkot, a hátsó kerékre hogy raktad fel? Van ilyen beleöntött szöveg amire nincs ötletem most.
Előre fel sikerült rakni, hátulra már nem lett elég, a múltkori próbálkozás miatt elfogyott. Sikerül módosítani a felhelyező eszközt hogy most már könnyen és jól lehet felrakni a szalagot.
Szia!
Mit keresel hozzá?
Sziasztok.Bocs,hogy zavarlak benneteket de alkatrészekre lenne szükségem egy SUZUKI GS 250 FW tipushoz!Tudtok valamit,hogy hol lehet beszerezni őket?Itt a közelemben nincs!
Tavaly elhagytam én is az egyiket, addig vettem univerzálisat, de elég rossz volt. Ebayen találtam egy használt párt a rögzítő belső gumi nélkül, szépen lefestettem őket, felszereltem az utángyártott gumijával erre az is elveszett . Még van 1 amit fel tudok rakni, de úgy néz ki nem lehet ezt elbagatelizálni...
Elvittem esztergályoshoz közben az egyet, ami megmaradt... Elvileg a héten meg is lesz.
Évjárattól függően más volt a rögzítése a súlyoknak. Arra figyelj,
nem biztos, hogy fel tudod rakni más évjáratét.
Valakinek esetleg egy gyári kormánysúlya van elfekvőben? Akár pár is...
Ma sikeresen elhagytam az egyiket...
Nincs mit!
Nekem nem hisztizett a vírusirtó, egyelőre úgy tűnik túlélte a gépem.
Én is láttam mindet, és nagyon tetszett, de most már nem merem megnézni, mert félek, hogy csalódás lenne, mint a Sandokan...
http://www.rfklub.hu/tudasbazi...

Ide kéne feltolni őket egyszer, vagy legalább a letölthetőségeket.
Külön 400; 600; 900.
Átjött, köszönöm!
A Japán szöveggel nincs problémám, elvégre láttam a SHOGUN minden részét.
A nod rinyált folyamatosan mikor le akartam tölteni, és inkább feladtam mikor kiírta, hogy megvédte a számítógépet.
Átküldtem, megkaptad? Nem mentette el a kimenő mappába, de attól még lehet, hogy elment....
Egy ideig kattintgattam én is:
manual_rf400.pdf-re rákattintasz,jobbra fent Download, ott Direct download-ot kiválasztasz, erre feldob egy ablakot és az alján, "No thanks, continue download".
22 megás, nem tudom hogy átmenne-e emailben.
De ha nem megy akkor megpróbálom felrakni valahova.
Na, ez nekem most magas, valaki letöltötte? Le tudja tölteni?
Bárki átküldheti az egészet az adatlapomon levő címre.
Ez az
link

Ezt FB-re linkelte valaki, valahova lehet le kéne menteni, nem tudom milyen élete van a dropboxos megosztásoknak.
Hol az a Japó Manual? Számokat talán olvashatóan írják.
Ja akkor semmire, csak említetted hogy "ennél a gyári szűrővel is jobban ment", ebből azt következtettem hogy sportlégszűrő van benne.
Négyszázasban szivacs levegôszũrô van.
Milyen sportszũrôre gondolsz?
Vidd el Taschner Zsolthoz. ;) en is azt mondom, en 2x200kmt motorozom miatta de o jól beállítja.
Ha sport szűrő van rajta akkor az is lehet baj hogy kevés a légellenállás és azért nem forog ki. :)
A helyzet az, hogy a főnökömtől vettem a motort, tehát ismerem az előéletét. Ő mondta, hogy ennél biztosan jobban ment a gyári légszűrővel is. Azt elfelejtettem leírni, hogy a sok állás miatt a karburátorokban fúvókákat cseréltek. Lehet, hogy nem jó a méret amit beleraktak? Tud esetleg valaki mondani méretet, hogy milyen kell bele?
Köszi :)
Ezt mióta csinálja?
Valószinü az állás alatt beszükültek a fuvókái
és elfogy terhelés alatt.
Taschner tôled nincs annyira messze,
érdemes lenne elvinned hozzá!
Meg van ebayen ilyen utólagos fojtó kit, valami átlyukasztott alátét a karbi és a blokk közé a szívócsövekbe link