Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

GSF400-ról találtam, német piacra voltak fojtott verziók.
link
Amit ki tudtam bogarászni a középtájon lévő 3 kép alapján hogy volt talán olyan hogy a membránház máshogy van kiképezve, megakadályozza hogy teljesen felemelkedjenek a tolattyúk.
HA NÉGYESBEN, ÖTÖSBEN KIPÖRGETED SZABÁLYOZÁSIG, utána felkapcsolsz hatodikba, mi történik?
Ezeket a 4kilósokat hogyan fojtják 25KW-osra? Tudja valaki?
Hello Gábor! Én is laikus vagyok, majd az okosak megmondják a tutit. Szerintem szerelőhöz vidd el, persze fehérvár környékén nem tudok jót én sem. ByTheWay gyári légszűrő van rajta? :D
Hello! Tudna valaki segíteni? Olyan problémám van hogy nehezen vált a mocim lefelé.Olyan mintha nem emelne ki a kuplung rendesen és folyamatosan fogna egy picit akkor is ha behúzom .RF 900 hidraulikus kuplung. Mi lehet a gond?
Ha jól látom a facebookos RF klubon is feltetted a kérdést.
Imi linkje alapján a manual azt mondja hogy le kell takkerolni a tengelyvéget amire felrakod a lendkereket, meg a lendkerék belsejét is féktisztítóval vagy bármi oldószerrel hogy ne legyen zsíros, olajos. Nem láttam élőben, de szerintem kúpos illesztésű és azért. Maga a kúp kiképzése biztosítja hogy nem forog el a tengelyen ha meg van húzva (Ha lenne ék akkor se az ék tartja meg az elforgástól, az csak pozícionálásra szolgál)
A lendkereket bárhogy felrakhatod, nem ír a manual semmit róla, a gyújtásjelet a gyújtásjeladó tárcsáról veszi, a lendkerék pozíciója nem szól bele a gyújtásba.
Motorikus dolgokban a GSF400 bandit manualja segít, minden ami a vázról külalakról az meg az RF600-as manualjában van benne. (Van 400as manual, kizárólag japánul)
Sziasztok!

Nemrég vettem egy RF400R-t. Egy évig állt, most volt műszakin, karbi szinkron és egyebek elvileg megvoltak. A problémám az, hogy a legnagyobb fokozatban 7-8ezer környékén megáll és onnan nem gyorsul tovább (140km/h). Tisztában vagyok vele, hogy 400-as, de a tapasztalatok szerint 170 km/h körül mennie kellene szerintem. Érdekes módon a fokozatok simán, torpanás nélkül pörgethetőek 10-12 ezerig is, a tüzijáték az utolsó fokozatban szűnik meg az említett 7-8 ezer környékén.
Friss benzin van benne azóta, az nem lehet gond.
Gondolom a hozzászólásból látható, hogy csak felhasználó vagyok, de műszakilag nem vagyok képben. :)
Kérlek segítsetek a probléma megoldásában, vagy ajánljatok egy jó szerelőt Székesfehérvár környékén.

Köszi, Gábor
imitrikes
[22310] tegnap 12:16
http://www.manualedereparatie....
válasz erre előzmény
jelentés a moderátornak
imitrikes
[22309] tegnap 11:58
Csavart menetrögzítővel, nyomatékra húzva.
válasz erre előzmény
Helló mindenkinek. Valaki tudna abban segíteni hogy a lendkereket hogy tegyük fel? Mivel ugye nincs èkelve se, ès nagyon jelölve se. Jólenne jóhelyre tenni szerintem :) a válaszokat köszönöm előre is.
Harckocsi szerelő műhelyben dolgoztam, ott volt minden szerszám, gép ami csak kell, így évekig nem volt semmire gondom. Azután kényelmesebb munkát választottam, viszont itt nincs autó- motor szerelés, festés, homokszórás, stb...
Tanulópénz volt nálam is, de inkább tanulásra fordítom, mint alkoholra! Legalábbis néha....
Nem állt szándékomban. Vidéki vagyok Pesten élek, itt nem sok motoros haverom van, nekik általában új gépük van, amin egy olajcserét meg tudott oldani az a szerelő is, aki a vezérműlánc cserénél 180 fokkal elrakta a vezérlésem. Mindegy, megtanultam, hogy nem minden a szép műhely. :) Az ismerős srác otthon a garázsban is összerakta rendesen, csak Salgótarjánba kellett hozzá utaznom.
Nekem szerelőkkel nincs sok tapasztalatom, nem találtam meg a környéki jó szerelőt.
Magam próbálom meg azokat a feladatokat megoldani amit képességeim engednek. Utánaolvasok kérdezek, célszerszámot kerítek, vagy készítek el. A manuál és a nyomatékkulcs a barátom. A szakmámtól távol áll (villanymérnök) de kifejezetten érdekelnek az ilyen szerelési feladatok, így még élvezem is. Az óradíjat így nem kell megfizetnem, csak a tanulópénzt (volt 1-2)...
Leszedtem a kuplung kosarat a hétvégén hogy megnézzem a hátulján lévő rugókat. Szerintem vissza is mehet, 2-nek van max 0.5mm-es lógása. A bordákon kicsit látszik rajta a használat, de szerintem marad így, működni működött mielőtt tönkrement, költségkímélés miatt így megy vissza. Elég költség a telók rendberakása..
A teleszkópszárakat végig görgettem az asztalomon, legalább nem görbék láthatóan.

Amúgy a váltónak van egy jó kis játéka, ha forgatom előre-hátra a kuplungot és sebességben van akkor olyan 1/3mad fordulatot elfordul mire a váltóban találkoznak a kerekek oldalán lévő fogak Nem tudom mi a normális, de egy ideje kerestem azt a "zökkenést" amikor gyorsulásról motorfékre váltok és vagy vissza, de legalább az oka megvan.
Akkor csak sugalltad, nálam legallábbis hatott.
De szerintem mindenhol megvannak azok a szerelők akikhez a haverok viszik a motorjaikat, csak meg kell kérdezni őket.
Nem általánosítok, nem azt mondtam, hogy a szerelőkben nem lehet megbízni, hanem azt, hogy rossz tapasztalataim vannak. Ugyanazt a vezérműlánc cserét kettő szerelő végezte el rosszul, végül egy ismerős csinálta meg rendesen... Ő is szerelő, csak nem tudtam, így olyanhoz vittem akinek szépen berendezett műhelye van, és tanulókat oktat, gondolván, hogy ő már csak ért hozzá. Ért is hozzá, csak nem foglalkozik az egyszerűbb javításokkal, mert abban kevés a pénz.
Csavart menetrögzítővel, nyomatékra húzva.
Hány szerelő nem tudott megbirkózni a vezérműláncoddal, hogy kapásból általánosítasz?
Felém korrektek a szereléssel foglalkozó kisiparosok és a márkafüggetlen műhelyek is. Van, hogy nem sikerül valami tökéletesre de vita nélkül korrektül orvosolják a felmerülő korrekciókat.
Na persze akinek rossz híre van az ismeretségi körben, oda nem viszünk motort. A környéken (30km sugarú körben) van 4-5 olyan szerelő akihez bátran viszem a motort, csak a határidőkkel akad néha probléma.
Szia! A szerelőkkel nekem is rossz tapasztalatom van, éppen egy vezérműlánc csere miatt. :) Nem akarok reklámot csinálni, de volt egy üzlet az Aradi utcában, ahonnan rendeltem az alkatrészeket régebben, de bezárt pár éve. Szerencsére pont nem kellett semmi ezen idő alatt, így fel sem tűnt. Most viszont kuplung, fék, tükrök... szóval írtam a tulajnak, és elmondta, hogy végleg lehúzta rolót, viszont júni 6- án nyitja meg a webshopot, ahol elvileg nagyon jó árakkal fog kínálni mindent.
Helló mindenkinek. Valaki tudna abban segíteni hogy a lendkereket hogy tegyük fel? Mivel ugye nincs èkelve se, ès nagyon jelölve se. Jólenne jóhelyre tenni szerintem :) a válaszokat köszönöm előre is.
Üdv az uraknak.
RF 400-ba cserélnék vezérműláncot. Nem váltakozó szelepvezérlés. Esetleg tudja valaki hol juthatnék hozzá egy új lánchoz? Szerelőhöz nem merem elvinni. Nagyon rosz tapasztalataim vannak. Minden jó tanácsot szivesen fogadok :) Muszáj cserélni mert a legutóbbi szelephézag állításnál nem mutatott valami frappánsan. és megkezdte a hideg alapjáraton való csörgést.

Előre is köszi.
Sziasztok! nemrég toltam fel pár képet a röfimről (fekete/kék) hogy télen szétkaptam az egészet és felújítottam..bla bla a lényeg hogy azóta mentem vele kb 200 km-t és 2 apró problémám akadt.. az egyik hogy nagyon lassan gurulva balra kanyarodáskor cincogni kezd valami.. (féket is kitakarítottam ugye télen új betétet kapott stb) esetleg tipp hogy mitől lehet? Esetleg nem kopott még be a fékbetét? Illetve a másik baj hogy kb 50 km-t mentem vele mikor csutkara meghajtottam és a kilóméter óra mutatója leesett :/ de minden mást mutat. Amint megálltam újra elindultam megint mutatta a sebességet azóta semmi. Vajon kontakt hiba? Csatlakozó? Gondoltam megkérdezem hátha valaki találkozott hasonlóval :)
igen, jól látod, de kb 5 perces munka a 4 lyukat megcsinálni, és szerintem forrasztópákával legegyszerűbb.
Szia, engem a plexi érdekelne. Tudunk beszélni emailben esetleg? wolfnetteam@gmail.com üdv
Az utángyártot plexin nincs rögzitő lyúk?