Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a választ.
Szia, a gyári 8e, az utangyartott 6 e.
Adsz hozzá egy kis ellenállást.
Sziasztok!
Megérett a gép egy gumicserére, és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak, illetve milyen gumit ajánlanátok? Most Pirrelli gumik vannak rajta, de ilyet semmiképp nem vennék! A METZELER Roadtec Z6, DUNLOP Roadsmart, CONTINENTAL Conti Road Attack 2 között gondolkodok....
Szia mennyibe lenne a plexi?
Sziasztok, a következő kérdésem lenne.Írányjelzőt cseréltem de ebbe nem megy bele csak a kicsi égő 10watos.Nos ez miat gyorsan villóg mit lehet vele csinálni hogy normál villógása legyen?
Üdv, eladóak a képeken látható, Suzuki Rf 400 ról származó gyári plexi, egy db Szatunás utángyártott plexi, és váltóalkatrészek.
Itt azér az A2 papír felvitte az árát!
Nem volt olcsóbb mint a hahun lévő hirdetések...
Gondolom árban se volt a csúcson!
Olcsó húsnak híg a leve, nagyon sokszor igaz.
Ja és Honda másolt kulccsal kaptam meg a masinát, amire aszimmetrikusan került fel a minta és a kormányzárat nem is működteti. Már intéződik a kulcs gyártás hozzá Budapesten az Aranykulcsban. Na szóval ezek határoznak meg egy gazdit, néhány tíz ezer forint, amitől viszont a motor motor lesz, nem csak egy 21 éves vasdarab.
Hu hát elég lefingott masina volt. Nem is arra gondolok hogy összekarcolt összebaszott stb, hanem hogy egyik gazdája sem volt képest rendbe rakni. Volt aki szerette volna, de úgy vélte majd otthon megcsinálja. Ám legyen, de akkor értsen hozzá, sajnos nem. Sok érdekesség volt vele, és még van is, és most nagyon szépen össze lett rakva, be lett állítva, és motorozható motor lett.

Konkrétan az utolsó gazdájáról annyit, hogy a motor eleje szitált, mert meg volt ütve a felni. (Teszt körön nem vettem észre, mert száz fölött csinálta...) Felemás gyertyákkal kaptam. Hibás karbi beállítással, az állítás szerint tisztított, beállított, szinkronizált volt. Új betétekkel, fék folyadékkal, (egyik sem) :D, eresztő hátsó gumival (csak egy szelep hiba... de akkoris?!), meg még biztos egy rakat dolog amire most hirtelen nem emlékszem, szóval ezek nem olyan nagy dolgok, törődés kérdése. Legjobb az volt, hogy annyi benzint hagyott benne hogy a 150 méterre lévő kútig eljutottam. Spúrkodás ^3

Megtanultam beindítani Zsoltéknál, és nem ismertem rá a hangjára sem.... jó lett na. Jó! :D

Na tényleg... erre emlékszem is pedig.... Láttam volt némi ez az a géppel. Na de most akkor még jobb lett mint volt ....ugye ?
Mázliból ötös jah... szegény er ef kevésbé volt mázlis. Kocsi jött, esélyünk nem volt. itt keresd a postot
Na te akkor jól "megúsztad" az esetet ? kocsi téma volt ?



Jó árakkal operáló cég persze tapasztalatom eddig nem sok van velük...


http://www.wemoto.com/bikes/
igen
Na...

Akkor a tied volt a 400 fekete özvegy ?

taschner müvek
Na igen, köszi újfent. Hétszázadik kilométert tettem bele az imént.
Esetleg van neked elfekvőben jobb állapotú?
Szia Foxx.
Köszönöm a tippet,igazad volt.Be indult
Üdv:Zotyó
ez a kuplung agy és a menesztő kuka ..
ez a motor nagyon ismerös ...
Arra figyelj, hogy azok az árak amik ott vannak még adómentesek. Arra jön még a VAT.
Véleményem szerint még adóval együtt is jobb választás mint a partzilla.
Rendeltem 2x - 3x partzilláról, de a magyar vámolás miatt hosszú időt
töltött a magyar határ és köztem, ráadásul ugyan úgy rádobták a vámot és az áfát, ami együtt 31% körül van. Puff...