Sziasztok!
Megérett a gép egy gumicserére, és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak, illetve milyen gumit ajánlanátok? Most Pirrelli gumik vannak rajta, de ilyet semmiképp nem vennék! A METZELER Roadtec Z6, DUNLOP Roadsmart, CONTINENTAL Conti Road Attack 2 között gondolkodok....
Sziasztok, a következő kérdésem lenne.Írányjelzőt cseréltem de ebbe nem megy bele csak a kicsi égő 10watos.Nos ez miat gyorsan villóg mit lehet vele csinálni hogy normál villógása legyen?
Ja és Honda másolt kulccsal kaptam meg a masinát, amire aszimmetrikusan került fel a minta és a kormányzárat nem is működteti. Már intéződik a kulcs gyártás hozzá Budapesten az Aranykulcsban. Na szóval ezek határoznak meg egy gazdit, néhány tíz ezer forint, amitől viszont a motor motor lesz, nem csak egy 21 éves vasdarab.
Hu hát elég lefingott masina volt. Nem is arra gondolok hogy összekarcolt összebaszott stb, hanem hogy egyik gazdája sem volt képest rendbe rakni. Volt aki szerette volna, de úgy vélte majd otthon megcsinálja. Ám legyen, de akkor értsen hozzá, sajnos nem. Sok érdekesség volt vele, és még van is, és most nagyon szépen össze lett rakva, be lett állítva, és motorozható motor lett.
Konkrétan az utolsó gazdájáról annyit, hogy a motor eleje szitált, mert meg volt ütve a felni. (Teszt körön nem vettem észre, mert száz fölött csinálta...) Felemás gyertyákkal kaptam. Hibás karbi beállítással, az állítás szerint tisztított, beállított, szinkronizált volt. Új betétekkel, fék folyadékkal, (egyik sem) :D, eresztő hátsó gumival (csak egy szelep hiba... de akkoris?!), meg még biztos egy rakat dolog amire most hirtelen nem emlékszem, szóval ezek nem olyan nagy dolgok, törődés kérdése. Legjobb az volt, hogy annyi benzint hagyott benne hogy a 150 méterre lévő kútig eljutottam. Spúrkodás ^3
Megtanultam beindítani Zsoltéknál, és nem ismertem rá a hangjára sem.... jó lett na. Jó! :D
Arra figyelj, hogy azok az árak amik ott vannak még adómentesek. Arra jön még a VAT.
Véleményem szerint még adóval együtt is jobb választás mint a partzilla.
Rendeltem 2x - 3x partzilláról, de a magyar vámolás miatt hosszú időt
töltött a magyar határ és köztem, ráadásul ugyan úgy rádobták a vámot és az áfát, ami együtt 31% körül van. Puff...
Megérett a gép egy gumicserére, és érdekelne, hogy milyen tapasztalataitok vannak, illetve milyen gumit ajánlanátok? Most Pirrelli gumik vannak rajta, de ilyet semmiképp nem vennék! A METZELER Roadtec Z6, DUNLOP Roadsmart, CONTINENTAL Conti Road Attack 2 között gondolkodok....
Olcsó húsnak híg a leve, nagyon sokszor igaz.
Konkrétan az utolsó gazdájáról annyit, hogy a motor eleje szitált, mert meg volt ütve a felni. (Teszt körön nem vettem észre, mert száz fölött csinálta...) Felemás gyertyákkal kaptam. Hibás karbi beállítással, az állítás szerint tisztított, beállított, szinkronizált volt. Új betétekkel, fék folyadékkal, (egyik sem) :D, eresztő hátsó gumival (csak egy szelep hiba... de akkoris?!), meg még biztos egy rakat dolog amire most hirtelen nem emlékszem, szóval ezek nem olyan nagy dolgok, törődés kérdése. Legjobb az volt, hogy annyi benzint hagyott benne hogy a 150 méterre lévő kútig eljutottam. Spúrkodás ^3
Megtanultam beindítani Zsoltéknál, és nem ismertem rá a hangjára sem.... jó lett na. Jó! :D
Na tényleg... erre emlékszem is pedig.... Láttam volt némi ez az a géppel. Na de most akkor még jobb lett mint volt ....ugye ?
Jó árakkal operáló cég persze tapasztalatom eddig nem sok van velük...
http://www.wemoto.com/bikes/
Akkor a tied volt a 400 fekete özvegy ?
Köszönöm a tippet,igazad volt.Be indult
Üdv:Zotyó
Véleményem szerint még adóval együtt is jobb választás mint a partzilla.
Rendeltem 2x - 3x partzilláról, de a magyar vámolás miatt hosszú időt
töltött a magyar határ és köztem, ráadásul ugyan úgy rádobták a vámot és az áfát, ami együtt 31% körül van. Puff...