Közben rátaláltam újra Redone által ajánlott [url=http://www.motorcyclespareparts.eu]www.motorcyclespareparts.eu[/url] oldalra, van itt minden egy helyen, és nem kell ebayről vadászgatni. Megvan a csapágy, meg lehet a mellette lévő alátét is cserés mert meg van vetemedve.
Szétszedtem a telókat. Az olaj az `hót fekete volt bennük, bár a teflon réteg még nem volt elkopva teljesen a csúszógyűrűkön. Mindenesetre cserés lesz. A krómszárak jól néznek ki, nincsenek összekaristolva. Nagyobb kopásra számítottam, lehet hogy megnézem a kormánycsapágyat, csináltam-e valami szerelési hibát. Ez a bizonytalanság azért zavart.
A felvétel minőségéért és a vágásokért elnézést, ez ilyen teszt üzem. Első használata a kínai gopro koppintás (fosch!) kamerának, de legalább nem esett szét útközben... :D
Az ami be van rágódva az a legbelső, és alumíniumból van. Nem néz ki szépen, de az agy is meg van kopva ahol ezzel találkozik. Nem tudom hogy kell ennek kinéznie, de nem hiszem hogy most gondot okoz, max utánanézek hogy mi hol mennyi.
Kb 1500 km-t mentem az utcsó olajcsere óta, de szerintem már azelőtt szét volt hullva.
Mindenesetre most fúrtam át a mennyezetet a műhelyben, hogy fel tudjam emelni az elejét
Most nem tudom, hogy a kép rossz-e, vagy valami felületileg van az utolsó
(legfelső) lamellán a képen, de ha az úgy szét van rágódva, akkor annak
nem úgy kellene ám kinéznie, legalább is én még nem láttam üzemszerűen szétrágódni semmit...
Ha az volt legbelül, akkor a kosárról készült képen a belső homlokfelület is szépen fel van kopva.
Biztos, hogy ott minden egészséges ?
Az agyad valóban nem vészes, az enyém csúnyább volt...
Szétszedtem a kuplungot, meg is van a hiba. A tűgörgős kiemelőcsapágy széthullott valamikor régen csak a kosarát találtam meg. Nem tudom mikor, tavaly nyáron kezdtem utánaállítgatni, Montenegróban volt hogy ugrásszerűen rossz lett.
A görgők szerintem az olajteknőben vannak, de inkább nem bolygatom, elég mélyen vannak, bízok benne hogy olajsár alatt, nem kéne hogy bajt okozzanak.
A lamellák gyakorlatilag gyári értéken, a rugók 48.5-49mm hosszúak, a limit 47.5mm, nem tudom mennyi a gyári érték, a kosár meg az agy szerintem nincs túlságosan beverődve. A meglepő az volt hogy oldalsztenderre állítva tök jól le lehetett szedni a kuplung fedelet úgy, hogy egy csepp olaj se folyt ki sehova.
Valahol találnom kell majd ilyen csapágyat.
Szerintem most visszamegy a fedél ideiglenesen, és szedem szét a telókat.
Én már elég rég óta meg sem próbálok itthon venni semmit, mert
nevetséges a magyar piac.
Tudom én, hogy mindenhol nagy a szűkölés, meg nincs kereslet, sajnos ez van.
A cégek sem tudnak semmit sem raktáron tartani, ez is rendben van.
Ha meg befut 1-1 palimadár, aki lead 1-1 rendelést, akkor arra meg
persze kénytelenek rátenni, hiszen valamiből élni kell.
Ez így még rendben is volna...
... de könyörgöm, bármit megrendelek földgolyóról és 3 hét alatt itt van.
MIért kell nekem egy kereskedésben leadott rendelésre akár több
hónapot várni, miközben még hitegetnek is...
(Van kivétel, volt, de ők általában nem nagy cégek és pont azzal tudnak
többet nyújtani, hogy megbízhatóak. De sajnos ők is adják fel sorban.)
Most rendeltem ABS hidraulika blokkot vezérlővel együtt Ebay-ről
4600Ft-ért. Igen. 4600Ft-ért. Magyar bontó szerinted mit mondott ?
Gyújtáskábel ugyan ez. 9900Ft/db. Akcióban 16000Ft a 4db. minőségi !
Ventillátor előtétellenállás itthon 25, rendelésre. 6300Ft-ért házhozjött 4 nap alatt...
Valahogy már meg sem fordul a fejemben itthon venni bármit a kenyéren kívül.
Nem is annyira a telószimering, itt már a csúszóperselyek kopásával is számolni kell, aminek a cseréje nem hosszabb mint egy szimeringcsere, csak költségesebb.
Kormányt kiforgatod jobbra, haver kormánynál fogva ráemeli a motort az oldalsztenderre, te meg meg tudod rángatni előre-hátra, és érezni fogsz esetleg kotyogást.
Hátsó telót meg simán erőből lenyomod és hirtelen elengeded. Érezhetően lassabban kell neki kirugózni ha jó a csillapítás.
már vagy 20 webshoppal dumáltam. VP-be nem nagyon van motoros bolt 1 van de azok gyökerek... Fékbetéten kívül semmit nem tudtak adni mert ők Kawasaki kereskedés oké
Felhívni a legközelebbi komolyabb motorkereskedést próbáltad?
Cikkszámot tudod, a többit meg elintézik.
Itt a nyugati végen legalábbis működik ez a protokol.
Kicsi motoromon folyat a teleszkóp. Lassan szerintem már az összes webshopnak írtam de porvédő nem beszerezhető. Hol lehet v hogy lehet be szerezni újat? Rendeljek e-bayről aztán jó napot?
Tudom hogy ez nem VFR fórum de ott nem válaszolnak semmire :/
Első telószárat nézd meg ha behúzott elsőféknél megmozgatod párszor előre és a szár olajos akkor szimering cserés ha nem csillapít rendesen valszeg olaj nincs benne.Hátsóteló:Lenyomod a hátulját párszor erősebben ha sokat rugózik a teló halott.zőrgésekre figyelj.(blokk)Féktárcsa nelegyen túl vállas,a fékbetétre ránézel ha vastag jólesz még.
Helló!Ha belinkeled a kiszemeltet valaki lehet tud róla valamit.Bontót felejtsük mert horror árak vannak és ritka az RF.Ha veszel600 ast nézz.GSF 400 haszonló de az sem pont stimmel.(blokk)
0 km-es zöldfülűként küszöbön áll az első motorvásárlás. Ha valami nagy blődséget kérdezek ne röhögjetek ki nagyon. Találtam egy RF400-at, 15+, 50 000+ km. Azt már tudom, hogy ez japán belső piacos, szóval nem egyszerű hozzá alkatrészt találni. Nektek van infótok, hogy hogy áll a bontó piac ehhez a típushoz, esetleg milyen más típus cuccai jók hozzá (400-as robogó?)? Gondolok itt főleg a húzósabb tételekre.
Megnézés előtti néhány jó tanácsot is szívesen fogadok, csak oldal standard esetén hogyan lehet ellenőrizni első telót, hátsó villát?
Fékbetétek állapot felmérési tipp?
Múltkor tréningen sikerült megfűteni a hátsó féket annyira, hogy beesett.
DOT 4 de ettől függetlenül közúton bőven tudja amit elvár tőle egy nem motorversenyző.
A felvétel minőségéért és a vágásokért elnézést, ez ilyen teszt üzem. Első használata a kínai gopro koppintás (fosch!) kamerának, de legalább nem esett szét útközben... :D
Én anno ebayről vettem utolsó darabként azt a kis csapágyat. Változás nem történt...:)
Kb 1500 km-t mentem az utcsó olajcsere óta, de szerintem már azelőtt szét volt hullva.
Mindenesetre most fúrtam át a mennyezetet a műhelyben, hogy fel tudjam emelni az elejét
(legfelső) lamellán a képen, de ha az úgy szét van rágódva, akkor annak
nem úgy kellene ám kinéznie, legalább is én még nem láttam üzemszerűen szétrágódni semmit...
Ha az volt legbelül, akkor a kosárról készült képen a belső homlokfelület is szépen fel van kopva.
Biztos, hogy ott minden egészséges ?
Az agyad valóban nem vészes, az enyém csúnyább volt...
A görgők szerintem az olajteknőben vannak, de inkább nem bolygatom, elég mélyen vannak, bízok benne hogy olajsár alatt, nem kéne hogy bajt okozzanak.
A lamellák gyakorlatilag gyári értéken, a rugók 48.5-49mm hosszúak, a limit 47.5mm, nem tudom mennyi a gyári érték, a kosár meg az agy szerintem nincs túlságosan beverődve. A meglepő az volt hogy oldalsztenderre állítva tök jól le lehetett szedni a kuplung fedelet úgy, hogy egy csepp olaj se folyt ki sehova.
Valahol találnom kell majd ilyen csapágyat.
Szerintem most visszamegy a fedél ideiglenesen, és szedem szét a telókat.
nevetséges a magyar piac.
Tudom én, hogy mindenhol nagy a szűkölés, meg nincs kereslet, sajnos ez van.
A cégek sem tudnak semmit sem raktáron tartani, ez is rendben van.
Ha meg befut 1-1 palimadár, aki lead 1-1 rendelést, akkor arra meg
persze kénytelenek rátenni, hiszen valamiből élni kell.
Ez így még rendben is volna...
... de könyörgöm, bármit megrendelek földgolyóról és 3 hét alatt itt van.
MIért kell nekem egy kereskedésben leadott rendelésre akár több
hónapot várni, miközben még hitegetnek is...
(Van kivétel, volt, de ők általában nem nagy cégek és pont azzal tudnak
többet nyújtani, hogy megbízhatóak. De sajnos ők is adják fel sorban.)
Most rendeltem ABS hidraulika blokkot vezérlővel együtt Ebay-ről
4600Ft-ért. Igen. 4600Ft-ért. Magyar bontó szerinted mit mondott ?
Gyújtáskábel ugyan ez. 9900Ft/db. Akcióban 16000Ft a 4db. minőségi !
Ventillátor előtétellenállás itthon 25, rendelésre. 6300Ft-ért házhozjött 4 nap alatt...
Valahogy már meg sem fordul a fejemben itthon venni bármit a kenyéren kívül.
Kormányt kiforgatod jobbra, haver kormánynál fogva ráemeli a motort az oldalsztenderre, te meg meg tudod rángatni előre-hátra, és érezni fogsz esetleg kotyogást.
Hátsó telót meg simán erőből lenyomod és hirtelen elengeded. Érezhetően lassabban kell neki kirugózni ha jó a csillapítás.
Cikkszámot tudod, a többit meg elintézik.
Itt a nyugati végen legalábbis működik ez a protokol.
Segítsetek légyszíves...
Kicsi motoromon folyat a teleszkóp. Lassan szerintem már az összes webshopnak írtam de porvédő nem beszerezhető. Hol lehet v hogy lehet be szerezni újat? Rendeljek e-bayről aztán jó napot?
Tudom hogy ez nem VFR fórum de ott nem válaszolnak semmire :/
köszi a segítséget...
0 km-es zöldfülűként küszöbön áll az első motorvásárlás. Ha valami nagy blődséget kérdezek ne röhögjetek ki nagyon. Találtam egy RF400-at, 15+, 50 000+ km. Azt már tudom, hogy ez japán belső piacos, szóval nem egyszerű hozzá alkatrészt találni. Nektek van infótok, hogy hogy áll a bontó piac ehhez a típushoz, esetleg milyen más típus cuccai jók hozzá (400-as robogó?)? Gondolok itt főleg a húzósabb tételekre.
Megnézés előtti néhány jó tanácsot is szívesen fogadok, csak oldal standard esetén hogyan lehet ellenőrizni első telót, hátsó villát?
Fékbetétek állapot felmérési tipp?
Kösz&Üdv!
DOT 4 de ettől függetlenül közúton bőven tudja amit elvár tőle egy nem motorversenyző.
http://www.sportmotor.hu/motor...