Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.manualedereparatie....

Itt megtalálod a 900-as manualját.
Majd képeket a problémáról készíts! Ez érdekes lehet.
Köszi! Ez jó hír, így csak egyféle olajat kell vennem...
Sima fékolaj kell bele. Én 5.1-est használok, márka ízlés kérdése, nekem a Ferodo vált be.
A lamellák beleverődnek a kosárba, sok idő után a kosár ott bekopik, a lamella akad a kopás peremébe és nem tudja oldani a kapcsolatot. Ha a holtjáték jó, akkor nagy eséllyel ez a baj! Ha megreszeled akkor működni fog, de még nagyobbat fog csattanni amikor sebességbe rakod...

Ha már kuplung... Az enyémen hidraulikus kuplung van, le akarom cserélni az olajat, mert elég sötét színű, de fogalmam sincs, hogy milyen olaj kell bele. Találtam egy service manual- t, de abban bowdenes van. Mit szoktatok beletölteni? Előre is köszi!
Nalam a sok holtjatek allitasnak az lett a vege hogy a kiengedett es behuzott allapot kozott a kuplungkar vege kb 1.5cm-t mozdul csak, nem lehet behuzni a markolatig
Az üres megtalalasahoz nekem segit ha egy picit elore vagy hatra mozditom a motort a labammal. Vagy jatszok a kuplunggal, de ezt megszoktam mar.

Most BKVzok , hetvegen hazavanszorgok vele es szetboritom...
Szerintem meg nem rendellenes a csattanás. A nehézkes üresberakásnál próbáld meg kicsit ráengedni a kuplungot majd ismét behúzni.
Gondolom a holtjáték túl nagy a kuplungkaron. Ha kicsit kiljebbre állítod a fogáspontot, (de holtjátékot mindenképp hagyva!) javulni fog a helyzet nagy valószínűséggel. Sajnos kis méretű kézhez ki kellene cserélni a kuplungkart állíthatóra (ha van ilyen .)
Sziasztok!

Barátom első motornak kinézett egy RF 400-at! Szerelem első látásra, de jól tette?
Mire figyeljen? Gondos gazdának néz ki a tulaj...
Ha berakom egybe, akkor elég nagyot csattan nálam, illetve ami nálad is van, hogy lámpánál nehezen tudom üresbe tenni.
Én télen cseréltem rugókat, bovdent. Lamellát nem mert jóval a service limit felett volt/van. Szerintem nálam a kosár lesz a ludas...
Ha jól rémlik, akkor sima imbusz...
A csavaron azért gondolkoztam el mert valami "Attachment D" (09940-34561) szerszámot említ, de most nézem hogy nem az a csavar amire gondoltam.
Pilot78
[22174] április 29. 17:56


Ha kell valakinek RF600 as teló felújjító komplett szett akkor szóljon...
"a gyártó"
ALL BALLS RACING (.com)
Van benne mindenfél tömítés , réz alátétek , csúszógyűrük.....

900 ba nem jó. azt hittem jó de persze nem.
válasz erre


Teló aljában sima imbuszfelű csavar van.
https://www.google.hu/search?q...
Valaki szedett már szét RF600 kuplungot? Előjött és kiteljesedett a tavalyi probléma amit az ősszel átnézettem szerelővel és rendben találta, nevet inkább nem írok.

Sokszor nem akart kiemelni, mindig utánaállítottam a bowdennak, javított rajta. Meg a karnak a blokkon is, még bőven úgy áll a kar meg a bowden, hogy tudna tovább fordítani a kiemelő tengelyen, de belül ütközik valaminek, és már nem fordul tovább. Szerintem a kiemelő cucc fogasléce ér bele a kuplungfedél öntvényébe, és nem tudja tovább húzni a kuplungot hogy szétkapcsoljon. Lámpánál ma már alig tudtam üresbe rakni...
Nem szedtem szét még, most vagy a kiemelő tűgörgői tűntek el, vagy helyettesítették valamivel, vagy le akar a tengelyről esni a kuplung? A betöltő nyíláson egy csavarhúzóval meg próbáltam mozgatni a kuplungot, nem úgy tűnik mint ha lötyögne, de nem biztos hogy érződik így.

A másik: Ma hintáztattam havert a motoron, a jobb első teleszkóp meg lötyög/lóg. Rossz úton, kanyargás közben nagyon zavaró, nem kéne így hagyni. Tök jó ezt is lehet csinálni, jobb lett volna ha feltűnik még a télen. Ez a csúszógyűrűs felújítószett vajon megoldaná a problémát? A teleszkóp aljában tényleg valami spéci csavar van? (ha még nem cserélte ki valaki...)
Ebayről, Angliából. Powerbronze a márkája, és a sötétebb változat, van kevésbé sötétített változata is, az eredetihez képest kissé magasabb.
Elvileg minden minősítéssel rendelkezik a cég meg a termék is, de sehol sincs rajta.. Nem tudom beleköt-e valaki valaha egy olyan szélvédőbe amin amúgy se akarsz átlátni
Fox!
A sötét plexit honnan rendelted?
köszönöm, megpróbálom.Pedig soha nem szoktam le húzni egyszerre az összeset,nem tom most miért igy csináltam.
Üdv:Zotyó
Meg volt szikrám,csak kicsi kábelról gyertya pipa nélkül
Szia.
A gyertya be volt tekerve,de az összes pipát lehúztam
Szia!


Mikor szikrát keresel az egyik gyertyán, akkor a "párja" be van tekerve a blokkba és rajta van a pipa? Mindkettő kell, hogy záródjon az áramkör, önmagában nem fog szikrázni. Így vannak párban: 1-4; 2-3
Sziasztok.
A segitségeteket szeretném kérni.Van egy fr 400 r-em és szikra bajom van vele.meg vettem a négy új gyertyát.Gyertyán nincs szikrám,ha le veszem a gyertya pipát,gyertya kábelről van de csak nagyon kicsi.Én a dci-re gyanitok,de nem vagyok benne biztos.Már az összes csatlakozót át néztem.
Segitsetek létszi.
Üdv :Zotyó
Van a hatszögben csillagcsavarhúzónak is kialakítás. De akár 8-as csőkulccsal, dugókulccsal is.
Sokkal inkább az a problémám hogy hogyan férek hozzá a csavarokhoz. Köszi
@RedOne, @imitrikes: Köszönöm szépen!