Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

imitrikes
[22048] március 28. 17:18
Kimész egy sötét mellékútra és tekergeted a csavarokat amíg kellő hosszúságban világít a tompitott. Jobb oldalival jobbra-balra, bal oldalival fel-le.
válasz erre előzmény
Nem hiszem el, hogy felétek mindenkinek legális a motoron minden!
Mindenhol van pár vizsgabázis ahova viszik a haverjaid a motorjukat amin nem gyári az index, kormány, kipufogó, lámpa vagy akár vágott slick a gumi. A képeden egyébként ránézésre gyári forma a kipufogó pont.
Ha szerinted túl hangos, akkor a végét szűkítsed le egy hüvellyel hasonló mértékben.
Szerintem Imitrikes válaszolt már neked, vagy valakinek biztosan.
Van kettő darab csavar a fényszórón (belül) a két sarkában.
Az egyikkel vízszintesen, a másikkal pedig függőlegesen tudod állítani.
Hali régóta szeretném megtudni, hogy fényszóró magasságot hogyan lehet állítani? Köszi
Szia Balázs!
Először is nagyon szépen köszönöm. A profilképeden a térded helyzetéből csinálj egy fotót a kipufogoról. Egyrészt kicsit felülről és közelről készül a kép, így nem látszik a motor színe, de a kipufogó nagyon jól fog látszani. Ha okostelefonnal csinálnád a fotót, akkor gmail-en akár el is tudod kapásból küldeni a herczegpeter1980@gmail.com címemre. Lekötelezel.

Üdv: Péter
Beépítve, tökéletesen működik. Nagyon tetszik.
Motoroztunk egy 200-ast, hamar hozzászoktam, számomra nagyon hasznos.
A Bandit kérlek tele van olyan dolgokkal, amiből az RF híján van...
Ilyen például a mégsz@rabb fényszóró, a nagyobb motorzaj, a nyomaték,
és persze a benzinszintjelző...
8-10Ohm-tól 80-100Ohm-ig terjed a szintmérő ellenálláspályája. Vagány mi ?!
Banditon van szintmérő .
Hogyan tervezed a benzinszintet mérni? Vagy a Banditban van benzinszintmérő mint luxuscikk?
Hoppá!
Az ember óvatlanul megáll valahol és ez történik
De amúgy meg E betűs hivatalos sport kipufffot kötelesek elfogadni mivel az a 100 dB-es határ alatt van.
Szia!

Mekem gyári kipuffom van milyen kép kell pontosan? Csak a kipufogóról?
MErt messzirőkl fényképezni úgy hogy a színe ne látszon elég nehéz :)

Üdv:
Na mit találtam ma paparazzi üzemmódban? :)
Na megrendeltem ebay-en a relét. Meglátjuk mikor ér ide. Remélem jó lesz hozzá!
Tuti lesz itt olyan aki segít mert elég rendes és segítőkész a banda!
Amúgy nem is hallottam még ilyenről h emiatt nem engedik át. Nekem is a kocsin is a mocin is kiherélt sport dob van és nincs gond! Csak megkell toldani némi kp-val és már át is gurult a szalagon (:
Szevasztok srácok, segítség kéne:).
Az új műszaki vizsgáztatási szabályok értelmében, sikeres műszaki vizsgát csak gyári kipufogóval lehet tenni, ami nekem sose volt. Már egy szezon óta szenvedek ettől (igaz voltak más egyéb bokrosabb teendőim is). Most addig jutottam, hogy egy vizsgáztató átereszti a motort, ha tudok szerezni egy fényképet egy rendes RF400-as kipufogóról. Na, itt jönnétek ti a képbe. Kérlek, de lehet, lassan könyörögni fogok, valaki legyen kedves egy fotót kifejezetten a kipufogójáról küldeni nekem, olyan beállításban, hogy a motor színe ne látszódjon. Lehetne küldeni email címre: herczegpeter1980@gmail.com, lehet küldeni Viberen - 06203694480, ezen a számon beszélni is lehet velem, de lehet küldeni skype-on is: peetekusz. Bármilyen megoldás érdekel. Üdvözlettel: Péter
Az egészben az a legizgalmasabb, ha sikerül levennem rendesen a tank szint jelét és kimérni,
akkor a változásból tudok átlagfogyasztást is számolni, meg kijelezni.
Érdekes lenne...
Hümm, bevezetékelődött, bedobozoltam. Magának a 7 szegmensesnek
a rögzítése még hátra van, illetve a kapcsolt feszt is le kell vadászni, de sikerült. MUKOD.

A következő projekt az olajzó kompjuter lesz, amibe integrálok 1-2 plusz
funkciót, mint például a tank szintjének kijelzése literre, rendesen kimérve,
illetve egy motorhőmérséklet mérő.
Egy barátom odáig lenne egy váltásjelző lámpáért, még azon is töprengek.
Idő van, kísérletezni szeretek, lesz elfoglaltság .
*Menet közben a kék csík és a felette levő pont között áll.
No nem is a márka miatt írtam, hanem az azonosíthatóság végett, ha netán valaki más is elszánná a cserére magát. :)
Végül nem 80-as nem lett, hanem 82-es. A "kék" csík és a felette levő pontocska között áll nagyjából. Egy ideje úgy tűnik működésképtelen termosztáttal jártam...
Mérd meg mennyi helyed van a lánc és gumi
között!
Márka annyira nem lényeg,
a méret a fontos.
Enyémben 85°C van és szépen áll a kék
fölött kicsivel. Hũtôtakarást is csak
téli 10 fok alatt használok.
Holnap megyek a 80-asért... Remélem azzal valamivel jobb lesz... Azt hiszem Wahler a márkája.
Nekem 88as van benne plusz furattal. Lehet hogy egy 82 vagy 85ös jobb lenne de ráhagytam egy ideje a szórakozást vele. Nem tökéletes így se, legalább 2x akkora hűtő van a 600-ason mint egy mai 600as motoron.
Amíg nem jönnek a meleg napok addig részben le van takarva a hűtő.
Nincs mit és hidd el amúgy se spórolnál rajta mert 2x dolgozhatnál vele.