imitrikes
[22048] március 28. 17:18
Kimész egy sötét mellékútra és tekergeted a csavarokat amíg kellő hosszúságban világít a tompitott. Jobb oldalival jobbra-balra, bal oldalival fel-le.
válasz erre előzmény
Nem hiszem el, hogy felétek mindenkinek legális a motoron minden!
Mindenhol van pár vizsgabázis ahova viszik a haverjaid a motorjukat amin nem gyári az index, kormány, kipufogó, lámpa vagy akár vágott slick a gumi. A képeden egyébként ránézésre gyári forma a kipufogó pont.
Ha szerinted túl hangos, akkor a végét szűkítsed le egy hüvellyel hasonló mértékben.
Szerintem Imitrikes válaszolt már neked, vagy valakinek biztosan.
Van kettő darab csavar a fényszórón (belül) a két sarkában.
Az egyikkel vízszintesen, a másikkal pedig függőlegesen tudod állítani.
Szia Balázs!
Először is nagyon szépen köszönöm. A profilképeden a térded helyzetéből csinálj egy fotót a kipufogoról. Egyrészt kicsit felülről és közelről készül a kép, így nem látszik a motor színe, de a kipufogó nagyon jól fog látszani. Ha okostelefonnal csinálnád a fotót, akkor gmail-en akár el is tudod kapásból küldeni a herczegpeter1980@gmail.com címemre. Lekötelezel.
A Bandit kérlek tele van olyan dolgokkal, amiből az RF híján van...
Ilyen például a mégsz@rabb fényszóró, a nagyobb motorzaj, a nyomaték,
és persze a benzinszintjelző...
8-10Ohm-tól 80-100Ohm-ig terjed a szintmérő ellenálláspályája. Vagány mi ?!
Tuti lesz itt olyan aki segít mert elég rendes és segítőkész a banda!
Amúgy nem is hallottam még ilyenről h emiatt nem engedik át. Nekem is a kocsin is a mocin is kiherélt sport dob van és nincs gond! Csak megkell toldani némi kp-val és már át is gurult a szalagon (:
Szevasztok srácok, segítség kéne:).
Az új műszaki vizsgáztatási szabályok értelmében, sikeres műszaki vizsgát csak gyári kipufogóval lehet tenni, ami nekem sose volt. Már egy szezon óta szenvedek ettől (igaz voltak más egyéb bokrosabb teendőim is). Most addig jutottam, hogy egy vizsgáztató átereszti a motort, ha tudok szerezni egy fényképet egy rendes RF400-as kipufogóról. Na, itt jönnétek ti a képbe. Kérlek, de lehet, lassan könyörögni fogok, valaki legyen kedves egy fotót kifejezetten a kipufogójáról küldeni nekem, olyan beállításban, hogy a motor színe ne látszódjon. Lehetne küldeni email címre: herczegpeter1980@gmail.com, lehet küldeni Viberen - 06203694480, ezen a számon beszélni is lehet velem, de lehet küldeni skype-on is: peetekusz. Bármilyen megoldás érdekel. Üdvözlettel: Péter
Az egészben az a legizgalmasabb, ha sikerül levennem rendesen a tank szint jelét és kimérni,
akkor a változásból tudok átlagfogyasztást is számolni, meg kijelezni.
Érdekes lenne...
Hümm, bevezetékelődött, bedobozoltam. Magának a 7 szegmensesnek
a rögzítése még hátra van, illetve a kapcsolt feszt is le kell vadászni, de sikerült. MUKOD.
A következő projekt az olajzó kompjuter lesz, amibe integrálok 1-2 plusz
funkciót, mint például a tank szintjének kijelzése literre, rendesen kimérve,
illetve egy motorhőmérséklet mérő.
Egy barátom odáig lenne egy váltásjelző lámpáért, még azon is töprengek.
Idő van, kísérletezni szeretek, lesz elfoglaltság .
No nem is a márka miatt írtam, hanem az azonosíthatóság végett, ha netán valaki más is elszánná a cserére magát. :)
Végül nem 80-as nem lett, hanem 82-es. A "kék" csík és a felette levő pontocska között áll nagyjából. Egy ideje úgy tűnik működésképtelen termosztáttal jártam...
Nekem 88as van benne plusz furattal. Lehet hogy egy 82 vagy 85ös jobb lenne de ráhagytam egy ideje a szórakozást vele. Nem tökéletes így se, legalább 2x akkora hűtő van a 600-ason mint egy mai 600as motoron.
Amíg nem jönnek a meleg napok addig részben le van takarva a hűtő.
[22048] március 28. 17:18
Kimész egy sötét mellékútra és tekergeted a csavarokat amíg kellő hosszúságban világít a tompitott. Jobb oldalival jobbra-balra, bal oldalival fel-le.
válasz erre előzmény