Sziasztok, már régen jártam érre de jó látni, hogy a régi arcok itt vannak.
Most elővenném az RF et, de kellene kicsit foglalkozni vele. Kicsit csörgött már legutóbb ezért most szelephézag állítás lesz. Leszerelt hengerfej fedél mellett, hogyan tudom megállapítani, hogy ki kell-e cserélnem a vezérmű láncot? Tudok valamit mérni, vagy csak szemre? Van ennek valami csereperiódusa? Ilyenkor érdemez láncvezetőt is cserélni? Vagy ahhoz jobban szét kell szedni?
Köszi a segítséget.
A
sorry az előbbit nem ide másoltam.
Na szóval az aksi új, és amikor nem volt fullon az aksi akkor csak lassabban kerregett. most h fullra van így gyorsan zakatol de nem köszörül.
kipróbálom ezt a villáskulcsos megoldást (:
ráadom a gyújtást rövidre zárom és indítózok?
Hali!
Ma beszéltük h az adatokat átküldöm. A1 ről mennék A korlátlanra.
Akkor szombat vasárnap tudok menni?
A pályát ha minden igaz megtaláltam de nem vok benne biztos (:
Nem volt kiírva h Kawasaki. A lidl mellett kanyarodtam be utána balra ott volt egy tuning műhely mert ott voltak verseny gépek. Utána meg nagy elkerített parkoló. Az lenne az?
A pontos címet megtudod adni a biztonság kedvéért? (:
Csatoltam a képeket!
Jó éjt!
Biztos hogy a relé és nem a szabadonfutó vagy micsoda az önindítónál?
Ki lehet próbálni, reléről fehér műanyag kupak leszed, egy erős villáskulccsal, csavarhúzóval, fogóval akármivel... Össze lehet zárni a relén lévő 2db vastag kábelt (tol egy szikrát az biztos), ha az önindító jó, akkor a normális "köszörülést" kell hallani, és a relé a hibás.
Szevesztok!
Vmiért nem indul a vasam.
Nem köszörül csak darál a relé.
Szétszedtem mindent kitakarítottam. Akkorse. Próbáltuk tologatni is de utána is csak darál inditózás helyett.... Lehet h megadta volna magát a relé?
De szinte úgy vagyok hogy amit megnézek a motoron még gyári 95 ből.... szóval csere bere mindenféle csapágyak , olajok , tömítések.
Na meg persze a vezérmű tengely is cserélve lett "nagy" bütykösre.
Enyémet csak akkor rángatja a szél, ha van mögöttem utas 100 környékén.
De kicsit lehúzom a fejem a plexi felé és megszűnik.
Bogarakat viszont tényleg jó lenne valamivel elterelni a kabátról és sisakról.
Vagy csak a bilincstartó csavar fejére ráhegesztettél volna egy másik csavart , hogy kb így nézzen ki... ,és akokr nem kellett volna elgyengítened a bilincset egy furattal a csavarodnak...
Kivettem a képen látható két csavart, levettem azt a fém rész, fúrtam rá egy 6-os lyukat megsüllyesztettem a kormány felől, süllyesztett fejű csavar átdug rajta a kormány felől, visszatettem a helyére, a kiálló csavarra meg rátettem a tartót.
Igen elég hülye megoldás de zsúfolt a kormány, nekem bevált.
Ha kell leszedem és lefotózom úgy is.
Rosszabb nem lett vele, valamit ér. Rég mentem vele és nincs sok összehasonlítási alapom, kicsit többet vártam tőle, de egy erős szél "bebukást" eltüntetett, amit pont éreztem mindig.
Én most rendeltem tőle a hátsó rugóstagot korrekt áron szerintem.
Mivel nem ismerem majd ha megkaptam a cuccot lesz véleményem róla. Nála tudsz érdeklődni alkatrész után.
2010-ben nekem a görgőzésre 8000HUF/db-ot mondtak.
Ha van rendes kompresszió, jó porlasztó benzinnel, jó gyertyák akkor annak indulni kell ha teker az önindító. Nagyon köszörülni úgy se lehet vele mert nem húz be a relé. Lehet már túlszivattad?
http://www.manualedereparatie....