Okés köszi szépen! Ki cserélem mindenképpen!
Valahol alapvetően én is így gondoltam csak látszatra jók!
De az észrevétel és a rutin tapasztalatotok többet ér úgy elfogadom, hogy csere nem ezen spórolok.
Köszi szépen!
170-es volt már nekem is 400-ason,most azon gondolkozok,hogy a 600-as kapjon-e hasonló méretet,nem vagyok kanyarvadász,ezért annyira nem fontos a dönthetősége a gépnek,inkább csak motorozni egy ésszerű tempóval 100-130 között
Szerintem ma visszarakom a tűket a középállásba, 2 hét használat után úgy érzem hogy tavalyhoz képest azért gyengébb.
Szerintem túl üzemanyagtakarékos, kb 4.5liter vagy alatta a fogyasztás országúton főleg ha az 1 órás BP-i dugót kivenném az utolsó tankolásból. Ennél szerintem sötétebbnek kéne lennie a gyertyaképnek, vagy nem tudom.
Amit én tudok hogy régi swift, G13A motorkóddal 1.3mas motorral szerelt swifté jó bele, de nincs kizárva hogy másik is.
Valószínűleg lesz rajta az a kis réz szelep amit én kiszednék a helyedben hogy a termosztáthoz egyáltalán eljusson a meleg víz, mert nem a motorblokkban van a termosztát mint a kocsiban hanem egy 30 centis cső végén. Nálam kapott még egy extra 3mm-es furatot.
Megérte helyre tenni. Nem dolgozik sok pénzért de nagyon ügyes. Az egy dolog hogy kívülről újra jól néz ki, esetleg jobban is. De nagyon jó lett vezetni is. Nagyon jól beállított mindent. Csökkent a fogyasztás is és az új első gumi miatt stabilabb is.
Mindenképpen cseréld ki.
A porvédő nevében is benne van, hogy porvédő. Vajon mit véd a portól,
ha a szimering is ott van... hát pont azt.
Ha már öreg a porvédő, akkor szépen bejut a por a szimeringhez és jól
megeszi. Ami rosszabb, víz is bejuthat.
Pont nemrégiben újítottunk fel CBR600F2 teleszpók szárakat, ott pont ez
volt a gond, hogy a porvédőket nem cserélték, egy év alatt újra folyt.
Leszedtük a porvédőket és alatta tele volt vizes porral a szimering "teteje".
Sziasztok! Rég nem voltam már itt,sajnos idő hiányában küzdöttem,de újra előszedtem a mocimat is végre :) A gondom az lenne,hogy szegénykém már elég szedett-vetett egy ideje és szeretném végre a külalakot is rendbe tenni, idomok sérültek amiket szeretnék lecserélni. Melyik bontók foglalkoznak még RF-el? Fejidom tartó konzol ugyanaz mindhárom gépen? Színes plexit eBay-en kívül lehet még szerezni valahol? Régen a Szatuna is gyártott,de úgy látom sajnos fölhagytak vele :(
Tegnap életre kelt a prototípus, jöhet a dobozolás, csatlakozózás és a motorra illesztés.
Mind az 5 sebességet szépen jelzi, két sebesség között pedig "0"-ba ugrik.
Ezeken persze tudok majd változtatni, csak egy másik nyomtatott áramkör kérdése innentől kezdve...
Valahol alapvetően én is így gondoltam csak látszatra jók!
De az észrevétel és a rutin tapasztalatotok többet ér úgy elfogadom, hogy csere nem ezen spórolok.
Köszi szépen!