Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma még egy kicsit piszkálgattam a járművet, végül beraktam az új gyertyákat és rácsuktam a fedelet, majd este felmentem vele pestre a hidegben. Úgy néz ki működik, és nekem most indul ezzel a szezon. Fogyasztásra jobb mint a nyár végén, mert most 160km pálya után nem világított a sárga.
Felraktam egy pár képet ide galéria
szia hogy tetted fel a telefontartót a kormáűnyra esetleg tudnál nekem küldeni fotót róla köszi
sziasztok ,olyan problémám van hogy inditok megforgatja az öninditó de nem kapja el , tényleg fullos töltöttség kell ahhoz hogy elinditsa a motort az aksinak és mi lehet ami leszivja egy éjszaka alatt az aksit ,már kikötöttük a riasztót is mert azt hittük az a baja de megint megtörtént hogy nem indult el?köszi a segitséget
Hogy én mekkorát szopt@m...
Idén is megtört a benzincső... komolyan mondom mostmár az lesz,
hogy a motorcyclespareparts.eu-ról megrendelek minden olyan alkatrészt a karbikhoz, ami gumiból van....
Ekkora amatőr hiba miatt szívtam egy délutánt.
Hali. Valószínűleg a teleszkópszárak miatt nem jó a motorom egyenesfutása. Ha jól emlékszem a szerelő 20000-et mondott egy darab felújítására (görgőzés és a többi). Ezért érdekel, nem-e olcsóbb bontottat venni. Egyébként elől a bal oldali idomról hiányzik a műanyag (ami a hűtő körül van).
Mostanság a porlasztók dugulnak el, ha nem jártál el körültekintöen a szezon végén.
Szia sikerült kideriteni mi a baja mert nekem ugyanezt csinálja ?
szia,van egy 26ekm-es 99-es RF 400-am bontásban,ha érdekel bármi 70 3179083

üdv,P.
50
Sziasztok. Van valakinek esetleg eladóteleszkópja 400-ashoz? Érdekelne, mennyiért mennek, összehasonlítás miatt is.
A gyár nem szintetikusat javasol.
10w40 az javasolt meg API-SE; SF teljesítényszint.
Mostanság kapható összes 4T olaj bőven túlteljesíti ezt.
Ez ugyan olyan mint az autonal. Leengeded az olajat, majd varsz egy 10-15 perecet es ahogy Imi irta feltoltod fullig. Beinditod atjarja a rendszert. Leallitod varsz megint 10 percet es feltoltod szintig. En mindig autonal is motornal is fullig toltom. A motorolajrol annyit, hogy en szintetikust hasznalok hogy milyet azt mindenki eldonti
En ugy gondolom, a gyar altal javasolt olaj tokeletes. Marka meg egyen fuggo.
Es az egesz hetvege foglalt vagy csak a vasarnap?
Mindenképp ugye 4litert kell vwnni.
Mivel olajleengedésnél senki nem engedi ke
a forgattyúsház aljában megrekedt olajat,
azért kell kevesebb olaj mint az elméleti.
Szũrôcsere ugye minden olajcserével egyértelmũ.
Én függôleges motornál felöntöm ablak tetejéig,
beindítom 1-2 percre majd leállítás után
5-10 percel ablakközépig töltöm.
Köszi.
Azt a klub oldalon valaki eléggé elírta.
3700ml az motorgenerál után kell bele, sima szűrő cserés olajcserénél
kevesebb. Már nem emlékszem fejből az adatokra.
Az sajna nem jó családi program! Utána meg május 1 akkor se leszek itthon.
Az rossz az nem az ne ird be :))))

Rosszul írtam bocsi Április 26 vasárnap ha jó neked :)
Hülye vagyok bocsi április 26 ha jól néztem az egy vasárnap valamikor délelőtt 10 körül mondjuk.
Szűrőből van a Hiflo HF138, de volt már az enyémben Filtrex OIF015. Van még a Champion k301 meg még biztos egyebek amik megegyeznek, meg a gyári suzuki .
Olajból amiket itt eddig tudok a többiektől, van aki Castrol-t használ, nálam volt Motul5100, most Shell AX7 van az enyémben.
Szintetikus kb felesleges ezekbe a motorokba, van aki szerint rosszabb is vele.
Hidegen mutatja a helyeset, mert akkor már biztos hogy lecsorgott az összes olaj, leállítás után még egy része fent van a blokkban, kell pár perc neki. Én azt mondom nem kell előre kimérni hanem feltölteni szintre.
A motort függőlegesen kell tartani amikor nézed a szintet, vagy egy segítőt kell megkérni hogy tartsa meg ha nem akarod tornagyakorlatok mellett magadra borítani
Járó motornál nem látszik az olajszint.
Üdv az uraknak!
RF 400-ban cseréltem olajat és szűrőt. Az RF-klub-on ezt olvastam 2900 ml kell bele + a szűrő 800ml = 3700 ml. A blokkra csak a 2900 van írva. így az olajszint járó motornál éri el az optimális szintet. A szerelő viszont azt mondja h hidegen kell a min és max szintek között lennie az olajszintnek, nem járó motornál. Kaphatnék erről hasznos információt? előre is köszi.
Üdv az uraknak. Bocsánat a nagy hallgatásért, de a kislányommal töltöttem a szabadidőmet. A mai napon eljutottam a motorig. Kb. november óta állt úgy, hogy rá sem néztem. Hidegindítós segítséggel közel fél órás munka után beindult és nagyon szépen járt.
Olaj és olajszűrő csere is esedékes. Ha jól tudom 10W-40-es szintetikus kell bele. Melyik márkát javasoljátok? Másik kérdésem, hogy az olajszűrő csak HF-138-as lehet, vagy esetleg lehet valami más alternatíva is.
A fórumot természetesen olvasgattam, csak nem tudtam mennyire lesz a Röfi használható.
Mindenkinek jó időt, és széles utat.
Május 26 kedd szóval? mikor?
Helló! Be írtam a naptárba...