Ma még egy kicsit piszkálgattam a járművet, végül beraktam az új gyertyákat és rácsuktam a fedelet, majd este felmentem vele pestre a hidegben. Úgy néz ki működik, és nekem most indul ezzel a szezon. Fogyasztásra jobb mint a nyár végén, mert most 160km pálya után nem világított a sárga.
Felraktam egy pár képet ide galéria
sziasztok ,olyan problémám van hogy inditok megforgatja az öninditó de nem kapja el , tényleg fullos töltöttség kell ahhoz hogy elinditsa a motort az aksinak és mi lehet ami leszivja egy éjszaka alatt az aksit ,már kikötöttük a riasztót is mert azt hittük az a baja de megint megtörtént hogy nem indult el?köszi a segitséget
Hogy én mekkorát szopt@m...
Idén is megtört a benzincső... komolyan mondom mostmár az lesz,
hogy a motorcyclespareparts.eu-ról megrendelek minden olyan alkatrészt a karbikhoz, ami gumiból van....
Ekkora amatőr hiba miatt szívtam egy délutánt.
Hali. Valószínűleg a teleszkópszárak miatt nem jó a motorom egyenesfutása. Ha jól emlékszem a szerelő 20000-et mondott egy darab felújítására (görgőzés és a többi). Ezért érdekel, nem-e olcsóbb bontottat venni. Egyébként elől a bal oldali idomról hiányzik a műanyag (ami a hűtő körül van).
Ez ugyan olyan mint az autonal. Leengeded az olajat, majd varsz egy 10-15 perecet es ahogy Imi irta feltoltod fullig. Beinditod atjarja a rendszert. Leallitod varsz megint 10 percet es feltoltod szintig. En mindig autonal is motornal is fullig toltom. A motorolajrol annyit, hogy en szintetikust hasznalok hogy milyet azt mindenki eldonti
En ugy gondolom, a gyar altal javasolt olaj tokeletes. Marka meg egyen fuggo.
Mindenképp ugye 4litert kell vwnni.
Mivel olajleengedésnél senki nem engedi ke
a forgattyúsház aljában megrekedt olajat,
azért kell kevesebb olaj mint az elméleti.
Szũrôcsere ugye minden olajcserével egyértelmũ.
Én függôleges motornál felöntöm ablak tetejéig,
beindítom 1-2 percre majd leállítás után
5-10 percel ablakközépig töltöm.
Azt a klub oldalon valaki eléggé elírta.
3700ml az motorgenerál után kell bele, sima szűrő cserés olajcserénél
kevesebb. Már nem emlékszem fejből az adatokra.
Szűrőből van a Hiflo HF138, de volt már az enyémben Filtrex OIF015. Van még a Champion k301 meg még biztos egyebek amik megegyeznek, meg a gyári suzuki .
Olajból amiket itt eddig tudok a többiektől, van aki Castrol-t használ, nálam volt Motul5100, most Shell AX7 van az enyémben.
Szintetikus kb felesleges ezekbe a motorokba, van aki szerint rosszabb is vele.
Hidegen mutatja a helyeset, mert akkor már biztos hogy lecsorgott az összes olaj, leállítás után még egy része fent van a blokkban, kell pár perc neki. Én azt mondom nem kell előre kimérni hanem feltölteni szintre.
A motort függőlegesen kell tartani amikor nézed a szintet, vagy egy segítőt kell megkérni hogy tartsa meg ha nem akarod tornagyakorlatok mellett magadra borítani
Járó motornál nem látszik az olajszint.
Üdv az uraknak!
RF 400-ban cseréltem olajat és szűrőt. Az RF-klub-on ezt olvastam 2900 ml kell bele + a szűrő 800ml = 3700 ml. A blokkra csak a 2900 van írva. így az olajszint járó motornál éri el az optimális szintet. A szerelő viszont azt mondja h hidegen kell a min és max szintek között lennie az olajszintnek, nem járó motornál. Kaphatnék erről hasznos információt? előre is köszi.
Üdv az uraknak. Bocsánat a nagy hallgatásért, de a kislányommal töltöttem a szabadidőmet. A mai napon eljutottam a motorig. Kb. november óta állt úgy, hogy rá sem néztem. Hidegindítós segítséggel közel fél órás munka után beindult és nagyon szépen járt.
Olaj és olajszűrő csere is esedékes. Ha jól tudom 10W-40-es szintetikus kell bele. Melyik márkát javasoljátok? Másik kérdésem, hogy az olajszűrő csak HF-138-as lehet, vagy esetleg lehet valami más alternatíva is.
A fórumot természetesen olvasgattam, csak nem tudtam mennyire lesz a Röfi használható.
Mindenkinek jó időt, és széles utat.
Felraktam egy pár képet ide galéria