Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hümm-hümm... sikerült lepucolnom a titániumot, fém tiszta lett.
Már csak egy kis polír kell neki, aztán meg gázfákja.
Az összekötőt bekékítettem, egész világos kék lett, a lila színhez még gyakorolni kell.
Gyakorlatilag másodperceken múlik, hogy milyen lesz a színe.
Először lila, aztán hirtelen világoskék, aztán meg arany színű.
A leömlőket sajnos nem tudtam, mert nagyon vastag az oxid réteg, úgyhogy azt le kell polírozni róla.
Viszont a ráégett vastag barna matt reve gyönyörűen lejött egy kis sósav fürdőben.
Tök érdekes, hogy minden ráégést lehozott a sósav, viszont az oxidréteget nem bántja.
Lets!

Akkor ha jól emlékszem azt írtad hogy inkább hétvégén lenne jó a találkozó. Mot szólsz május 26 vasárnaphoz valamikor délelőtt olyan 9-10 magasságában. Éjszakás leszek szombaton akkor el szaladnék arra felé meló után ha neked jó?
képet tudnál feltenni róla?
Na, hát annyi eszem nem volt...
Ujabb kör a hetvegen...
Ezeket megpucoltad visszarakás előtt vagy simán visszatetted előző állapotban? Négyesen ugyanúgy megmaradtak vagy lettek megint a pikkelyek?
Sziasztok!
Látom mindenki készülődik. :D Én ma viszem műszakira a Hondát remélem nem fognak szórakozni.

Az olajat én is lecseréltem és megint a pincéig esett az állam.
Repsolt vettem bele végül nyilván mert friss az olaj de össze hasonlítatlan az előző olajhoz képest.
Bár a repsol minősítésekre is sokkal jobb de a váltója áááá mint ha másik blokk lenne benne. 500km-t bele is raktam szépen eddig jónak tűnik.

Baleset és hiba mentes km-érteket a szezonra urak!
Csak bejáródik az. Én meg az EBC után vettem Ferrodo hátsófék betétet. Jó sokáig csikorgott fékezéskor, ma nem hallottam... De szerintem az EBC jobb volt. Most már nekem is AX7 van benne, sok különbséget nem érzek a Motul után.

A kép alapján szegényesnek néztem én is. Most lehet hogy ez a tűpozíció akkor lenne helyes ha benne ott lenne a kipufogógáz visszavezető cucc ami volt ebben a változatban. Lehet kiveszek 1 nap szabit köv péntekre és akkor végigjátszom ha eggyel kijebb kerül újra, akkor hogy fest. Egész jó szintidő alatt szedem le a faridomot meg a tankot. Még ősszel mentem az RF után haver Varaderójával (miután beállították nekem), eléggé tömény kipufogó szaga volt olyan 130-140-es tempónál, olyan Zsiguli szagú

Lehet a helyes pozíció a kettő között lenne vagy más fúvókával... Mindenesetre rég ültem rajta, kapaszkodósan gyorsul továbbra is egészen a piros mezőig, nem érzem sehol se hogy megtorpanna, de nem tudom most összehasonlítani.
Van egy videó a jelenlegi állapotról, a mai motorozás előtt csináltam, főleg az alapjárat. A fordulatot ejti, egy kicsit alá is, de volt már rosszabb. (Fejhallgatóval, hangszóróval célszerű hallgatni, mert csak a blokkot lehetne hallani...)
http://youtu.be/rgHd_CZiidk
Viszont lábra állt a Bandit.
A kuplung agy csere nagyon sokat segített, a kuplungom sokkal jobb lett.
Az új láncszettel szép csendes a hajtás, nem búg 3-4-5-ben.
A SHELL AX7-et jobban szereti, csendesebb a blokk, az Ultra 4T lehet túl
hypertech volt a sokat futott erőforrásnak.
A felújított központi rugóstag kegyetlen jó lett.

Megjöttek az EBC HH hiperszuperatomszinter betétek is, hát nem ültem
tőlük seggre, a FERODO Platinum-nál kétségtelenül jobb, de annyival
nem, hogy ódákat zengjek róla. Fog-fog, de a FERODO is fogott.
A Goodridge fékcsövek többet dobtak a fékrendszer hatásfokán.
Viszont, a kis sebességű búgó hang megszűnt, cserébe beráz, pont mielőtt megállnának a kerekek.
Ott rohadjon meg... 120 ezres tárcsák a 20 ezres betétekkel....
Talán majd összekopnak... talán... még jó, hogy minden EBC.

Legalább a Velencei tavat idén már megkerültem .
Bocs, 3. 4. 1.
Hát... ez elég szegénynek tűnik nekem.
A 2. még elmenne egy erős határesetnek, de a 3. 4. 2. ebben a sorrendben elég szegényes.

Viszont ha részterhelésen mentél vele ennyit, akkor lehet újra kellene
értékelned azokat a lejjebb rakott tűket.
Nem volt gyenge a motor ? Kipörgött rendesen ?
Ma mentem vele egy olyan 40km-t, az utolsó 10km-en olyan 6-7000 körül tartottam. Ezek jöttek ki gyertyaképnek. Jellegre legalább hasonlítanak.
Vélemény?
Majd belejössz .
A metszeti ábra alapján azért azt gondold végig, hogy hol méred a vákuumot,
és hogy a pillangó két oldalán bizonyos állapotokban hogyan változik
a vákuum mértéke és az áramló közeg sebessége.
Nem biztos, hogy úgy, ahogy gondolod most .
Reggel összerakom és megyek vele, majd ránézek mi sül ki. Addig nem akarom berakni az új gyertyákat mert azon annyira nem jön ki hamar a szín.
Valóban van már ezekben km, valószínűleg több mint 50e ebben is, a karburátorokban a tolattyú tartón vagy min lévő kopásjelző is lekopott.
Azt azért belátom hogy bonyolultabb dolog mint a Simson
Közben a főfékhengernél lévő csavarnál szerintem sikerült légteleníteni ott is, jobb is lett. Alul se jön semmi levegő, bízok benne hogy a fékcső elosztónál sincs semmi, meg mostmár rendben van.
Ezt a gyertyaképet sikerült fél óra alapjáraton elérni.

9-es gyertyát alapjáraton nem is fogsz felmelegíteni annyira, hogy reális gyertyaképet kapj.
Alapjárati rendszer pont azért van, hogy + benzint ad a motornak amire szüksége van az alacsony egyenletes fordulathoz. Ha nem kéne + benzin (dúsabb keverék) akkor elég lenne elzárni a pillangószelepet.
Mennyél vele pár kanyart és utána nézd meg!
Manuali fordulaton nekem is jó a szinkron, de alapjáratra visszatekerve szétcsúszik. Pilotokkal kicsit tudtam korrigálni de ez van. Egyenletes az alapjárat, nem fullad gázra, ejti rendesen, pöccre indul melegen is minimális gázzal. 100000km közelében már nem várok csodát.
Koléga 7 éves GSX-R750-ének sokkal jobban hullámzik az alapjárata.
MARTIN dobos videómon jól hallani milyen volt az enyémen is.
Nem teccik neki a kép!
Nem is kell őzbarna, ez nem 2T.

Enyémen ilyen volt tavaly mikor megnéztem.
Üdv.
Nem ment egy hengerem. Szétborították, a karbit, kipucolták, összerakták. Ez kb mennyibe fáj? Kicsit sokalltam, amit ott hgytam.....
Hát nem mondanám hogy közel járok a megoldáshoz.
Ami kiderült:
- a pilot csavarok nem voltak fullra betekerve mert féltem múltkor hogy megerőltetem. Most tolómérővel már meg lett az összesen a zárt állapot, ehhez képest alap 1.5 fordulat ki lett tekerve, mikor kezdtem.
Ezt a gyertyaképet sikerült fél óra alapjáraton elérni. Valami nem stimmel. Az biztos hogy a 3mas hengeren a szinkronteszter szerint alacsonyabb értékű a nyomás, vagyis nagyobbat szív belőle.
A pilot csavaroknak legalább már van valami hatásuk. A szinkron ábrán nem sokat befolyásolnak, de a motor járásán lehet hallani, így fülre próbáltam valami belőni.
Fordulaton már kb van szinkron, csak az alapjárattal nem birkózok meg még mindig. Venni is veszi meg ejti is egész jól, csak a gyertyakép szerint ez most így nem okés. Most az 1-2-4 kap keveset és a 3-mas sokat? Vagy a 3mas Oké, minden más szegény? Fehérnek fehér, de a test elektróda, kb semmi se őzbarna.
Jó Magyar régi műszerek!
Még ilyeneken tanultunk gépjármű villamosságot a nyolcvanas években!
SD302; S305; S320; és a végén kapott a suli egy S300-ast.
De jó is volt megszakítóhézagot (zárási szöget) mérni!
Vinnéd műszakira?
Lehet rossz helyen próbálkozol!
Sokszor érdemes 10-20 kilóméterrel messzebb elvinni a motort ha a közeliben kukacoskodnak.
Nincs haverod akinek átment valahol sprtdobbal?
Van gyári dobom... e betű is látszik még, de gyári állapotban már nincs... Az ára ezekkel a paraméterekkel arányos...:) Ha esetleg érdekel: szhkovada@gmail.com
urak egy gyári kipufogóra lenne szükségem rf 400-as hoz ha valakinek ven engem érdekelne.
Hát igen... de legalább most már tudod hol rontottad el .
Amúgy CO szenzor Ebay-en 500Ft, ha szeretnél abból is építeni egy digitális műszert.
Hétvégén jutok megint a járműhöz, marad az a fenti csavar megnyitása. Bízok benne hogy megoldja.

A karburátorokhoz köszi a tippeket, marad az újabb nekifutás nulláról.

A tűk lejjebb lettek rakva gyári értékre, sokat segített rajta. Más a pozíciója a 36mm-es meg 33mm-es karburátoron.
Azt gyanítom, hogy amikor az asztalon beépítés előtt belőttem a pillangószeleket egyenlő állásra, túlságosan feltekertem a központi alapjárat állító csavart, és egyszerűen nem az alapjárati rendszerről jár most. Közben eltekergettem már ezt az állapotot annyira hogy leáll ha kitekerném a központi csavart eléggé. 2 karburátoron teljesen becsuktam meg kitekertem a csavart és semmit se változott az egyenetlen alapjárat, se a szinkron ábrája.
De azóta gondoltam csak ebbe bele, ott nem értettem mi van, meguntam rádobtam a tankot és mentem vele
Azóta kiderült:
- A manual szerint elvileg a pillangószelepek külső széleinek (a blokkhoz legközelebbi) alapjárati furatocskához kell érniük, amikor még beépítés előtt beállítja az ember. És kb talán ez a helyes alapjárat.
- A CO mérőt meg rosszul használtam, be kell melegednie a blokknak meg a kipufogó rendszernek és csak utána szabad beledugni, teleszívta magát kondenzvízzel és mutatott mindent, én meg csak néztem.
Amúgy egy ilyen cucc link