Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a biztatást egyenlőre alakatrész ügyben nézgelődök ,hogy milyen az ellátottsága beszéltem a suzukival ők is tudnak rendelni mindent hozzá meg ahogy látom van bontott váltó hozzá. Még sajnos nem láttam élőbe a gépet de a napokban sort kerítek rá.
Simán megveném enyi pénzërt mert egy 900 jót 5 kilo slat nem kapsz sehol az biszti számolj utána ha rákőltesz 150 akor biszti van egy tuti géped barátok közt is 230+150 az csak 380 de akor tuti gép nem egy lepusztitot szar 500 _ért a másik érv hogy akor hejezed forgalomba amikor akarod iletva ha kész vagy vele! Nempedi sz ithoni 15 belül kel de dzerintem 100 bol hejte lehet hozni az 100 ! Én fötengejesen vetem az rf 600. 180 ert olaszországbol asztán sporoltsm még fél évig kapot egy 10.000 Km főtengej hajtokarokal csapágyakal együt a töbi dolog pik pak volt a gépen 100.000 böl minden megvolt jozá es most van egy pik pak fasza szinte uj gépe gépem 300.000 Bol nempedig egy fél milás széthajtot roncs amire lehet még egy 100_120 -at kőlteni kel mert totálkár rajta futomütőlkezdve minden szerintem ved meg nyugotan bukni bisztos nem fokszrajta!
rf 600 bontott akatrészei eladok 06704275150
Köszönöm Imi :)
Üdv evribádi, kér(d)éssel fordulnék hozzátok..

Bontott motort keresek, de csak egy apróságra lenne nagy szükségem. Ez a kis műanyag alkatrész az első keréktengelyen van rajta, ez hajtja meg a km-spirál végén lévő kis csigatengelyt.. Látszik a képen hogy sajnos a műanyag elnyíródott
400-as RF-ről van szó, de elvileg kompatibilis a nagyobb RF alkatrésze is.

Megköszönném ha tudnátok segíteni, további szép napot
Sziasztok!

Nem tudja valaki hogy az rf 900 gyári dobon mekkora a csavarok közti távolság?

Üdv
http://www.sportmotor.hu/motor...

Nem RF, de az okok és javítása nagy vonalakban hasonlít.
Valóban a fekete svájci papírost néztem én is tegnap,nem is lenne messze.Nekem a CBR 20 éves nincs vele bajom csak Rf-ek mindig is tetszetek,és arra gondoltam hogy megveszem a Rf-t és télen rendbe rakatom de amit a fórumon kaptam választ meg ahogy én is bele gondoltam hogy lehet többe kerülni mint egy használható Rf 900
Én is pont tegnap néztem azt a fekete svájci 900-ast...
230.000-ért erősen elgondolkodtam rajta. Ha rá kell borítani akár 300-at,
még akkor is van egy jó motorom, plusz kiélhetem a műszaki hajlamaim.

De aztán ráébredtem, hogy van egy 16 éves motorom, meg
egy 14 éves autóm, mindkettő folyamatos törődést igényel, nem kell mégegy.
Ez így igaz lehet hogy más is előjöne,55ezer km van benne állítólag,ha tényleg igaz a km akkor nem hiszem hogy szabadna ilyen bajának lenni ha vigyáztak volna rá.Le tettem a gép megvételéről.
Másrészröl illik továbbgondolni dolgot. Az ilyen váltóhiba igen kiméletlen használatra utal, de elég keményen. A váltóhiba mellett elö fog jönni más szintén költséges probléma.
Köszönöm a választ!Találtam egyváltó hibás gépet és elgondolkoztam azon hogy megvegyem e elég jó ára lenne,de akkor igy leteszek róla,mert ha nem találok hozzá bontott váltót akkor megszívtam.
Kösz. Màr nem talàlni csak vitont mindenböl.
Blokk ki,szèt, össze kB 40 ezer. Gyàri fogaskerèkpàr kb ....annyit nem er a gèped. Bontott komplett vàltò 20-50 ezer ha talàsz.
Van aki kivonatta a forgalomból
télre a motorját?
Milyen költsége van a mutatványnak?
Sziasztok!
Valaki javitatott már váltót RF900-on mennyire költséges buli?Dobálja 2-est.
Ugyan akkori, ott van most is szerintem.
Ezek a cuccok vannak a karburátorokon kívül.
Nem azért írtam, hogy "nem nagy szám", mert rossz, hanem azért, hogy
nehogy túl sokat várj tőle.
A zár mechanika idegesítő lehet ! Lezárni én csak két kézzel tudom !
Viszont soha az életbe nem "fittyent" még le menet közben, ellenben a Caberggel...
(Mondjuk én szinte már csak nyitva motorozok, mióta fent van a túraplexi.)
Ja, egy dolog ! A napszemüveg a 959-en nagyon jó.
Nem túl sötét, nem is túl világos. Pont annyira süllyed le, amennyire kell.
Nem fájdul meg benne a fejem, a Cabergnél sokszor nem bírtam elviselni.
De ez valószínűleg teljesen szubjektív.
Akkor azt hiszem nem keresgélek tovább. Egynek jó lesz. Nekem mindenképp nagy szám lesz mert új lesz.
Köszi szépen.
Ja... 959... én is elírtam.
Nem rossz sisak, de azért nem is egy nagy szám.
A Caberg jobb minőségű volt. Igaz, azt nem is 35-ért vettem, hanem 52-ért.
Ez csendesebb, kényelmesebb, viszont a zár mechanika a 956-on nagyon merev.
A plexi páravédelem jó, jobb mint a Cabergen, a varrás minősége is kielégítő.
A fülnél is elég nagy hely van intercomnak. Pont elfér.
Szellőzését pont ugyan olyannak mondanám mint az összes többi.

Alapvetően nem bántam meg, hogy megvettem, de kíváncsi leszek hogy bír majd ki 3 évet, mint a Caberg.
Jah úgy már jó :D köszönöm szépen!