Készítettem egy kis bugyolálást a hűtőre amíg ősszel jártam. Alufóliákat hajtogattam össze és arra sok apró lukat tettem. Tökéletes volt, a fotód szerint 95°C környékén volt a víz országúton, míg nélküle teljesen a kék-ben. Tehát például megálltam és az olajbetöltőnél megfogtam kézzel a blokkot és bírta a kezem (45-50°C), míg amikor a mutató is felment félig akkor már rendesen nem bírta a kezem a blokkon.
Szerintem valami rossz és azért gondolom ezt, mert a ventit is kikötötték egy kis billenő kapcsolóra. Tehát a termoswitch, ahogy a szerviz könyv írja valószínűleg nem működik, ezért nem tudta kapcsolgatni a ventit sem.
Nekem volt hasonló jelenségem, kicseréltem, itt találtam a fórumon az infót, valamelyik Suzuki gépkocsi termosztátja jó bele.
Nem volt baja, csak szimplán ami nekem benne volt azon sok volt az "áteresztés".
Tapasztalat:
Nyáron többször halottam a ventilátort mint előtte. 2-5 perces megállás elég hozzá. De 2 hónapja mentem vele utoljára,akkor nem esett vissza.
Vizet még nem forraltam, ventilátor jól teszi amit kell.
Termosztátházban levő folyadék hőmérsékletét méri.
Esetleg ha letakarod fele radiátort DE NE a ventilátor előtti részt!
Nem olyan hideg az a víz mégha a kék környékén is van a mutató.
You tubon ha nézel on-board videókat látod, hogy mindegyiké naggyából ott van.
Jár a vas újra rendesen. :) Gyertya gondok voltak, szerencsére minden rendben a karbival. Lenne egy kérdésem a hűtési rendszerrel kapcsolatban. A vízhőfok visszajelző műszer a radiátori körön nézi a hőfokot vagy a termosztát előtti belső körön? Azért kérdezem, mert amikor hűvös őszi időben motoroztam, állóhelyzetben felment a mutató a feléig, amint elindultam le is ment hideget jelezve. Lehet hogy a termosztát nem oké teljesen?
Hát ha szereted akkor meg nem szabad mással foglalkozni. Én le tojom hogy a ki mint mond rá. Én szeretem a többi meg nem érdekel. Bár néha jó kicsit játszani azokkal akik lenézik és meg lepődnek de ez más téma :D
Persze hogy szeretem .
Nekem nem bántja a futóművet, sőt, most az igazi. Főnököm egyszer
azt mondta, hogy ha egy pénzérmén átmegy vele, megmondja fej vagy
írás. Akkor még csak tervben volt az Alfa, így mosolyogtam, de most már értem miért mondta .
Az Alfa 156 futóműve rendkívül feszes, merev, stabil.
Persze ez is kapott hideget-meleget, mert a sok magyar majom szerint
sz@r, holott messze átlagon felüli, csak ugye ezzel a karbantartás igénye
és a hozzáértés szüksége is átlagon felüli... a magyar utakat meg inkább hagyjuk is.
Nekem +2 liter a széles gumi. De nem érdekel. Most nem tök mindegy, hogy 9 vagy 11 ?
Ha 6 és 10 között kellene dönteni, akkor azt mondom le a széles gumikkal, de így...
Éves szinten megyek vele 10 ezret, úgyhogy a különbségen se gazdagszom meg.
Azok az olaszok XD
De legalább szereted?
anno nekem is fikázták az autómat. Aki nem ért hozzá annak igen problémás. 2 hónap alatt az össze elektronikai gondját meg csináltam, amihez hozzá tartozik a szerelők balfa---ága. Viszont én a 17" kereket most adom el róla. szét veri a futóművet /45 miatt. Pedig rohadt jól nézi ki vele. Meg azért az 1L sokkalom pluszba. így marad a 205/55-16 Ezzel 5,4 az átlaga :D
Nekem az autó kapott új szemeket karácsonyra, a régi kissé hályogos már...
Idén jó évet zártam vele, még a változó vezérlés hibát is sikerült
megjavítanom, igaz bevetettem már mindent, oszcilloszkóptól kezdve a csípőfogóig .
Szereztem hozzá full diagnosztikai eszközt meg programot, ABS, légzsák, klíma, motorvezérlő, mindent tudok olvasni...
Kapott rendkívül ritka 17-es gyári külön kiadású felniket, széles
gumikkal a fogyasztásom örömére, viszont hálából nem picit fekszi a kanyarokat.
Már csak az E-gáz rendszert kell átnéznem, mert hidegen rángatózik
és nekem nem magyarázat, hogy "mediterrán alkat", vagy hogy "olasz".
Pusztán azért sem, mert egy darab olasz alkatrész nincs a vezérlésben,
mindenen a BOSCH felirat díszeleg.
Ja, a legjobb... változó szelepvezérlést már megeszi az ember gyomra...
de változó szívócsőhossz ? Ettől leültem a sámlira belégzés-kilégzést gyakorolni pár percre.
Nekem is nagyon tetszik! Nagyot nőtt a szememben :D
most Repsol lesz bele ugyanis a váltóhoz tartozó minősítése jobb és full szintetikus! Meghát Honda csak csak Repsol dukál bele.
Várom már nagyon én a tavaszt!
Viszont infarktust kapok... tényleg így felmentek a lánc árak ?
40 ropi egy lánc a Banditra ? Ez kemény .
Hasonló jót jövőre is! BUÉK urak. Mindenkinek balesetmentes, hibákban szerény, kmben gazdag újévet. SZÉLES utat!
De nem gyakran kapcsol mert elég nagy a hűtő.
Szerintem valami rossz és azért gondolom ezt, mert a ventit is kikötötték egy kis billenő kapcsolóra. Tehát a termoswitch, ahogy a szerviz könyv írja valószínűleg nem működik, ezért nem tudta kapcsolgatni a ventit sem.
Nem volt baja, csak szimplán ami nekem benne volt azon sok volt az "áteresztés".
Tapasztalat:
Nyáron többször halottam a ventilátort mint előtte. 2-5 perces megállás elég hozzá. De 2 hónapja mentem vele utoljára,akkor nem esett vissza.
Vizet még nem forraltam, ventilátor jól teszi amit kell.
Ez se köpi ki a gombócot.
Esetleg ha letakarod fele radiátort DE NE a ventilátor előtti részt!
Nem olyan hideg az a víz mégha a kék környékén is van a mutató.
You tubon ha nézel on-board videókat látod, hogy mindegyiké naggyából ott van.
megkezdődött!
Én is AlfaRomeot nyüstölök, egy GT-t.
Amúgy ezzel a blokkal van szerelve a VC RF is igaz?
Nekem nem bántja a futóművet, sőt, most az igazi. Főnököm egyszer
azt mondta, hogy ha egy pénzérmén átmegy vele, megmondja fej vagy
írás. Akkor még csak tervben volt az Alfa, így mosolyogtam, de most már értem miért mondta .
Az Alfa 156 futóműve rendkívül feszes, merev, stabil.
Persze ez is kapott hideget-meleget, mert a sok magyar majom szerint
sz@r, holott messze átlagon felüli, csak ugye ezzel a karbantartás igénye
és a hozzáértés szüksége is átlagon felüli... a magyar utakat meg inkább hagyjuk is.
Nekem +2 liter a széles gumi. De nem érdekel. Most nem tök mindegy, hogy 9 vagy 11 ?
Ha 6 és 10 között kellene dönteni, akkor azt mondom le a széles gumikkal, de így...
Éves szinten megyek vele 10 ezret, úgyhogy a különbségen se gazdagszom meg.
De legalább szereted?
anno nekem is fikázták az autómat. Aki nem ért hozzá annak igen problémás. 2 hónap alatt az össze elektronikai gondját meg csináltam, amihez hozzá tartozik a szerelők balfa---ága. Viszont én a 17" kereket most adom el róla. szét veri a futóművet /45 miatt. Pedig rohadt jól nézi ki vele. Meg azért az 1L sokkalom pluszba. így marad a 205/55-16 Ezzel 5,4 az átlaga :D
Idén jó évet zártam vele, még a változó vezérlés hibát is sikerült
megjavítanom, igaz bevetettem már mindent, oszcilloszkóptól kezdve a csípőfogóig .
Szereztem hozzá full diagnosztikai eszközt meg programot, ABS, légzsák, klíma, motorvezérlő, mindent tudok olvasni...
Kapott rendkívül ritka 17-es gyári külön kiadású felniket, széles
gumikkal a fogyasztásom örömére, viszont hálából nem picit fekszi a kanyarokat.
Már csak az E-gáz rendszert kell átnéznem, mert hidegen rángatózik
és nekem nem magyarázat, hogy "mediterrán alkat", vagy hogy "olasz".
Pusztán azért sem, mert egy darab olasz alkatrész nincs a vezérlésben,
mindenen a BOSCH felirat díszeleg.
Ja, a legjobb... változó szelepvezérlést már megeszi az ember gyomra...
de változó szívócsőhossz ? Ettől leültem a sámlira belégzés-kilégzést gyakorolni pár percre.
most Repsol lesz bele ugyanis a váltóhoz tartozó minősítése jobb és full szintetikus! Meghát Honda csak csak Repsol dukál bele.
Várom már nagyon én a tavaszt!