Szoktam nézni a videóit, elképesztő dolgokat lehet látni hogy mivel találkozik, meg hogy mennyire rendberakja.
Amúgy ismer valaki megbízható szerelőt pest környékén?
Egyszer rá kellene nézni a vezérműláncra, meg a szelephézagokra, ilyen elővigyázatosságból, mert semmi infóm sincs róla milyen állapotban van, erre meg inkább nem vállakoznék házilag.
Szia! nem dolgoztam! Épp ázunk polgárdiba! remélem a sátrat nem mosta el az eső ez majd 8felé derül ki akkor megyek vissza! Ha most nem ázik el semmim akkor soha :D
Láthattalak én ma Érd és Diósd határában a 7.-es úton kifele motorozni ?
Piros VFR, 2 személy + csomag.
(Én Romeoztam, úgyhogy engem nem vehettél észre.)
Igen nálam kicsit a dizájn meg ölte a hűtést. Nincs vele gond mert a ventilátor lehűti, de ha mondjuk nem 105nél kapcsolna hanem 95nél akkor sokkal jobb lenne. mert az üzemije az 75-81 között van!
Az még működhet ha a swift termosztát van belerakva, akkor a kis visszacsapó szelepet ki lehetcsípni, mert mivel az RF termosztátja egy kb legalább 30 centis csőben ül, akkor ha nincs áramlás akkor nem is melegszik a termosztát, és iszonyat nagy az időállandója.
Nálam most 88 fokos van, nincs benne kis szelep, meg +1 furat van. Ha nincs nagy tötymörgés akkor 80-90 fok körül van a városban, dugóban indul a venti egy idő után, várost elhagyva meg azért lemászik a kék tartomány tetejére. Szelep nélkül jobban megy nálam.
Valóban Letsgo Vifferje rendesen hűtött dobogókő tetején, miközben nálam észre se vette hogy feljött a hegyre, meg forgatva is volt akkor
Köszi akkor a kép alapján jó a hűtésem mert menet közben ahogy jelölted olyan 80 körül van ha bemegyek Pestre és ott araszolok akkor olyan 90-100 közötti. De akkor ezt jó tudni mert akkor nem kell termosztát csere.
egyébként az RF hűtését vissza sírom. azt nem kellet hűteni soha! Max városba dugó után. ViFeR-en dübörög nagy melegbe szinte folyamatosan lakott területen! kisebb kihagyásokkal!
Ne bánd hogy jó a hűtése!
Na itt van minden azt hiszem ha cserélsz thermosztátot 82eset tegyél bele 88al nagyon ingadozik meg meg fut és nagy vissza hűl mert hirtelen nyit... 82-vel jó volt nekem !
nem megy fel nagyon, ha hagyom ketyegni állóba akkor lesz normális és nem melegszik túl. Ha viszont elindulok hamar visszaesik a kék jel fölé egy picivel, és szerintem lassan melegszik be. De érdekes a blokk meg normálisan meleg. Lets én már voksoltam sztem a b vagy c terv legyen az úgy normális táv.
Amúgy ismer valaki megbízható szerelőt pest környékén?
Egyszer rá kellene nézni a vezérműláncra, meg a szelephézagokra, ilyen elővigyázatosságból, mert semmi infóm sincs róla milyen állapotban van, erre meg inkább nem vállakoznék házilag.
Piros VFR, 2 személy + csomag.
(Én Romeoztam, úgyhogy engem nem vehettél észre.)
Nálam most 88 fokos van, nincs benne kis szelep, meg +1 furat van. Ha nincs nagy tötymörgés akkor 80-90 fok körül van a városban, dugóban indul a venti egy idő után, várost elhagyva meg azért lemászik a kék tartomány tetejére. Szelep nélkül jobban megy nálam.
Valóban Letsgo Vifferje rendesen hűtött dobogókő tetején, miközben nálam észre se vette hogy feljött a hegyre, meg forgatva is volt akkor
Ki csinálta a fényezést?
Köszi
NGK CR9EK erre írták hogy gyári. Nektek milyen van?
Ne bánd hogy jó a hűtése!