Na,
akkor itt lehet jelölni hogy kinek melyik időpont felel meg. A hétvégéket jelöltem be július-augusztusban. De ha kell akkor belerakhatom a 20-a környékét.
A helyszín meg adódik attól függően hogy melyik napot választjuk, max valami geometriai semlegeset választunk, hogy mindenki oda tudjon érni kb azonos távolságból
Esetleg kitalálhatnánk valami helyszínt és kiírhatnánk egy Doodle-t és szavazhatna mindenki hogy mikor, melyik hétvégén ér rá a legjobban. Vagy a helyszínt utólag is kitalálhatjuk szavazás eredménye után.
Ha kell nekieshetek
Üdv Urak! Valakinek nincs kedve eljönni ide? Hajdunanas
nekem elég messze van ezért mindenképp autópályán mennék. Plafon 130 nincs értelme jobban kenni neki.
eEgyenlőre ugynézki hogy pénteken 5órakor indulnék Balatonfűzfőről... elvileg egy kollégám jön gyakorlatilag nem tudom...
SZÓVAL VALAKI? :)
Üdv klubtagok! Olvasom a fórumot, és látom, hogy ismét felvetődött egy találkozó lehetősége. Én benne vagyok, csak időben kell tudnom a dátumot, mert a cégnél kb hónap közepén kell jelezni a következő hónapi kéréseket. Én személy szerint a belföldinek jobban örülnék, mert még kicsi a gyerek, és sokat nem lennék távol.
Mindenkinek szép napot
Tankról a túlfolyó-szellőztető,
légszűrőről a kondenzleeresztő cső,
és mindkettő a kuplung és váz közé megy le a kipufogó mellé.
Harmadikként a vízhűtő tágulásijának a túlfolyója.
Levegőszűrőé normál esetben le van dugózva az alsó végén
amit néha le kell engedni.
Polgárdiban leszek jó bulinak ígérkezik.... Meg melozok azon a hétvégén és polgárdiból betudok járni :D
Hajdúnánás lesz arra szeretnék még szombaton majd menni!
Hát max 2-3 napos. Mert van család meg gyerek. A külföldet nem nagyon tudom nekem az idő pont kell és úgy kérem magam szabadnapra azért kell előre tudni egyébként mind egy. De ha egynapos hát az se baj.
Igen! Előre kellene szervezni csak eddig évek óta próbálkozok az elején mindenkit érdekel és mire akkor hozzuk össze senkit :D Ebből van az hogy megyek egyedül vagy találkozok egy kanyar erejéig egykét régi emberrel akit innen ismerek!
Szóval ha akarunk ilyet nézzünk dátumot?
1 v 2 napos? Itthon vagy külföld?
Hát az olajról én annyit tusok hogy a magasabb számú olajiok pl 15W stb előjelűek vastagabb olajok. Autóknál azt tudom hogy a vékonyabb tehát mondjuk 10w40, 5w30-as olajok finomabb de itt vége. A motorba most 10w40-es Repsol full synthetikus olajat raktam majd meglátjuk, mi lesz. A tanok kérdésre én is a "levegőzőjét" gondoltam. A másik kérdérse majd csinálok képet és felteszem hogy mi lehet az.
TAli érdekelne de ezt előre kellene szervezni mert nálam munka függő nagyon.
Nem erre akartam ki lyukadni, hogy hülyeséget mondasz kérdeztem csak mert érdekelt a dolog. Én nem tudok tudományos választ adni mert én nem értek hozzá ennyire!
Bár tény az RF be 15W-t tettem lehet hogy helytelen volt.
VFR-be 10W40-es megy az biztos... És megint kíváncsi leszek mert Castrol van benne és a váltója nem tetszik... Majd megy bele a szokásos :D
De ez egy általános leírás, hogy melyik olaj mettől meddig jó.
Nem azt mondja, hogy ezekből válogass, ha jól sejtem, hanem elmagyarázza mi mit jelent.
A HONDA leírása azt kiemeli, hogy mit tölts bele.
Ez az ábra sima magyarázat, hogy az egyfokozatú és kétfokozatú olajak viszkozitás indexe mögött milyen hőmérséklet tartományok állnak.
De egy géphez tartozó kijelölt viszkozitási tartomány ezeken belül valahová esik, amiben benne kell lenni célszerűen.
És ami nagyon hiányzik ebből, hogy itt nem látod, hogy mennyire nem lineáris a viszkozitási görbe.
Pont ezért Letsgo. Pont ezért nem jó... mi európában élünk (hőmérséklet).
Mert ázsiában az átlaghőmérséklet magasabb, többet használják a
motort emeltebb hőmérsékleten.
Ezért írtam, hogy igazad van, de mégsem.
Mert mi európában élünk, nem ázsiában.
Nekünk jó a 10W és nem jó a 15-20W hidegoldalinak, de ugyan
annyira nem jó nekünk a W40 helyett a W50.
Az azoknak jó, akik versenyszerűen nyomják, vagy folyamatosan nyelezik.
Ne értsd félre, mindenki azt rak a motorjába amit akar...
Ha valaki úgy érzi, hogy az Ő motorja melegebb mint bárki másé
európában az használjon 50-est.
Valamikor én is így álltam hozzá, hogy "majd én azt jobban tudom",
aztán olvasgattam és rájöttem, hogy az a tucatnyi mérnök nem hülye.
akkor itt lehet jelölni hogy kinek melyik időpont felel meg. A hétvégéket jelöltem be július-augusztusban. De ha kell akkor belerakhatom a 20-a környékét.
A helyszín meg adódik attól függően hogy melyik napot választjuk, max valami geometriai semlegeset választunk, hogy mindenki oda tudjon érni kb azonos távolságból
A link KLIKK sportmotor usernevet elég megadni
Ha kell nekieshetek
Hajdunanas
nekem elég messze van ezért mindenképp autópályán mennék. Plafon 130 nincs értelme jobban kenni neki.
eEgyenlőre ugynézki hogy pénteken 5órakor indulnék Balatonfűzfőről... elvileg egy kollégám jön gyakorlatilag nem tudom...
SZÓVAL VALAKI? :)
Mindenkinek szép napot
légszűrőről a kondenzleeresztő cső,
és mindkettő a kuplung és váz közé megy le a kipufogó mellé.
Harmadikként a vízhűtő tágulásijának a túlfolyója.
Levegőszűrőé normál esetben le van dugózva az alsó végén
amit néha le kell engedni.
Hajdúnánás lesz arra szeretnék még szombaton majd menni!
Ide?
Bár egybeesik Polgárdival.
Szóval ha akarunk ilyet nézzünk dátumot?
1 v 2 napos? Itthon vagy külföld?
Valami idő pontot kellene kinézni...
Aztán egyeztetni a helyszínt.
TAli érdekelne de ezt előre kellene szervezni mert nálam munka függő nagyon.
Amúgy van egy nagyon jó cikk a neten, tsanyi múltkor megtalálta nekem.
Azt nagyon érdemes végigolvasni, sok mindenre rávilágít.
Bár tény az RF be 15W-t tettem lehet hogy helytelen volt.
VFR-be 10W40-es megy az biztos... És megint kíváncsi leszek mert Castrol van benne és a váltója nem tetszik... Majd megy bele a szokásos :D
Nem azt mondja, hogy ezekből válogass, ha jól sejtem, hanem elmagyarázza mi mit jelent.
A HONDA leírása azt kiemeli, hogy mit tölts bele.
Ez az ábra sima magyarázat, hogy az egyfokozatú és kétfokozatú olajak viszkozitás indexe mögött milyen hőmérséklet tartományok állnak.
De egy géphez tartozó kijelölt viszkozitási tartomány ezeken belül valahová esik, amiben benne kell lenni célszerűen.
És ami nagyon hiányzik ebből, hogy itt nem látod, hogy mennyire nem lineáris a viszkozitási görbe.
Mert ázsiában az átlaghőmérséklet magasabb, többet használják a
motort emeltebb hőmérsékleten.
Ezért írtam, hogy igazad van, de mégsem.
Mert mi európában élünk, nem ázsiában.
Nekünk jó a 10W és nem jó a 15-20W hidegoldalinak, de ugyan
annyira nem jó nekünk a W40 helyett a W50.
Az azoknak jó, akik versenyszerűen nyomják, vagy folyamatosan nyelezik.
Ne értsd félre, mindenki azt rak a motorjába amit akar...
Ha valaki úgy érzi, hogy az Ő motorja melegebb mint bárki másé
európában az használjon 50-est.
Valamikor én is így álltam hozzá, hogy "majd én azt jobban tudom",
aztán olvasgattam és rájöttem, hogy az a tucatnyi mérnök nem hülye.