Red kolegával való véletlen találkozásomnak köszönhetően mgnt okosabb lettem. A gyorstalpalón sok okoságot tudtam meg. Az viszont már biztos, hogy anyagot kap rendesen és nem a hiánya a baj. Igy elkezdhetem a megbeszéltek szerinte most már teljes atomjair szedést a 100% siker végett. Remélem máskor is össze futunk Red egy élmény volt a motorozás, bár nektek könyfakasztó volt.
Kezdd úgy, ahogy mondtam személyesen.
Karburátorokat szét kell szedni, atomjaira, lehetőleg magát az alut
el kell vinni ultrahangos tisztíttatni, vagy áztatni benziben egy napot.
Utána az összes létező tömítést cserélni, mindet, tűszelepeket is.
Aztán úszószintet beállítani, szinkront beállítani...
De én mérnék egy kompressziót is, csak a miheztartás végett.
Furcsa nekem, hogy 98-as és sima, nem változós szelepfedél van rajta.
Rengeteget kap a motorod jelenleg, ömlik bele a benzin orrán-száján.
Pár ezer kilométer alatt komoly károkat tud okozni ekkora mennyiségű benzin...
50m-rel mögötted még könnyeztünk, úgy csípett .
Ezt nem fogod tudni megoldani tekergetéssel, vagy a tű rakosgatásával.
Két dátun bejelölve. Csak júliust tudom jelezni, mert az augusztusi beosztás csak július közepén lesz. De oda tudom kérni a szabadnapot, ha esetleg az a hónap lesz.
Szia imitrikes:Meg oldottam a problémát,igen játékos volt de én nyertem ,.Fék tisztítóval ki takaritottam és tökéletes.A szén kefék KB-7-mm es-ek.De köszönöm a segítséged,további szép estét.
Túl sok benzint vehettetek el tôle.
Levegôszürôt beolajoztátok ahogy keĺ?
Elsô körben síbertũvel próbáljatok
adni neki, ha a Laci cikke szerint lett
belôve az.úszósor akkor annak jónak kell lenni.
Gyertyakép milyen? Gondolom szép fehér.
O gyürüket kicseréltétek?
Elvileg 5 állása van! Gyárilag a leírások szerint 3as a középső az eredeti. én az enyémet feljebb tettem mert sokat evett és volt egy luk benne! Ha most neked középen van akkor lefelé tedd 1-et nézd meg mi történik. a középső állásba jónak kellene lennie de ez most csak próba! Ha valamivel jobb lesz akkor viszont tuti hogy az úszóknál vagy a co csavarnál keresgélnék.
Figyi! Elsőre ne kapd szét a tűt ted egyel lejjebb! Ez nem biztos, hogy meg oldja a dolgot de gyorsan kitudod próbálni. Így többet adsz neki! Ha úgy pl ki pörög 8-9 terheléssel akkor tuti hogy benzin hiány van! Akkor kell úszó szintet mérni újból esetleg CO csavart ellenellenőrizni hogy egyforma hosszúak e és hogy 1,5 és egy negyed amit max tekerj ki! Csak mert a tűt kb 10perc arrébb tenni! De akár meg is oldhatja a problémádat!
Most hogy igy beszélünk róla egyre az az érzésem nekem is, hogy üzemanyag hiánya lesz a gondom. Na meg kell nézni megint az uszókat, vmit elbasztam..... meg van a feladat megint. Köszi!
Akkor viszont karbi szint nem jól lett beállítva!link Itt a végén le van írva hogy kell mérni és hogy mennyi benyának kell lenni benne kb! Ha nem boldogulnál vele van egy jó szerelő aki vágja mondjuk nem tudom mennyiért csinálná meg!
Elözményeket nem tudok nagyon róla, áprilisban lett az enyém a helyszínen nem volt vele gond, mondjuk nem is forgattam terhetve ki. Úszószint egyenlő mind a 4 karbiban azt kellet elsőnek csinálni, mert nem zárt és folyatot. Membrán jó megnéztem mindet. Kopást nem feltétlen gondolnám miven 17300km van gyárilag. Nem volt használva már 1-2 éve az elöző tulajnál azt tudom. Olaj, gyertya és szürő cserével keztem.
Ez a probléma "csak mostanában" van?
Karbinak nincs kiszakadva a membránja? ( van vákum ami fel szívja?)
Azt nézd meg elsőnek mert így nem adsz full gázt...
Utána ha rendben van akkor én el vinném egy kompresszió mérésre... Volt egy Apriliám ugyanezt produkálta terhelésnél 6-7eig forgott ki üresbe 12-14e is forgott... Nem vészmadárkondi akarok de sajnos van rá esély szerintem! Bár itt 4 henger van és annak kicsi az esélye hogy mind a 4 ennyire kopott legyen.
Első lépésnek erre gondolnék ha előtte jó volt!
Gumi membrán a karbi tetejében, úszó szint esetleg és ezért ki fogy a cucc
Üdv koolegák!
Segitség kellene, Rf400R probléma a következ. Nyél gázon 5,6 fokozatba nincs ereje,fordulat nem megy 7000 főlé. Üresbe kipörög 13ig. Sebbeség ezek miatt max 110km/h. Karbi tisztitás,beállítás, szinkronizálás meg volt. Schubertű 3 állásba.
Új gyertya NGK CR8E van benne. Benzinszürő cserélve, üzemanyagot kap rendesen szerintem. Mi lehet a gond akkor?
Segitséget kérnék hátha valakinek már volt ilyen problémája...mitöl van az hogy 4. -ben a negyedgázig durrog?csak 4.-ben....:)utána meglodul...a co csavar 1.7-ig volt kitekerve most 2.5-en van de most is bedurrogot...köszönöm
Amint lesz jövő havi beosztás megteszem a bejelölést. Ha augusztus lesz és kiderül kb mikor, akor tudom kérni szabadra, csak úgy július 15.-éig jeleznem kell.
Karburátorokat szét kell szedni, atomjaira, lehetőleg magát az alut
el kell vinni ultrahangos tisztíttatni, vagy áztatni benziben egy napot.
Utána az összes létező tömítést cserélni, mindet, tűszelepeket is.
Aztán úszószintet beállítani, szinkront beállítani...
De én mérnék egy kompressziót is, csak a miheztartás végett.
Furcsa nekem, hogy 98-as és sima, nem változós szelepfedél van rajta.
Rengeteget kap a motorod jelenleg, ömlik bele a benzin orrán-száján.
Pár ezer kilométer alatt komoly károkat tud okozni ekkora mennyiségű benzin...
50m-rel mögötted még könnyeztünk, úgy csípett .
Ezt nem fogod tudni megoldani tekergetéssel, vagy a tű rakosgatásával.
Levegôszürôt beolajoztátok ahogy keĺ?
Elsô körben síbertũvel próbáljatok
adni neki, ha a Laci cikke szerint lett
belôve az.úszósor akkor annak jónak kell lenni.
Gyertyakép milyen? Gondolom szép fehér.
O gyürüket kicseréltétek?
Szétszedésnél a szénkefetartóknál vigyázz,
kicsit játékos a szerkezet!
SUZUKI - RF TALÁLKOZÓ LEEND, IDŐPONT JELÖLÉS: [L=http://doodle.com/nxz5rhzzpvk9...]--- LINK
Karbinak nincs kiszakadva a membránja? ( van vákum ami fel szívja?)
Azt nézd meg elsőnek mert így nem adsz full gázt...
Utána ha rendben van akkor én el vinném egy kompresszió mérésre... Volt egy Apriliám ugyanezt produkálta terhelésnél 6-7eig forgott ki üresbe 12-14e is forgott... Nem vészmadárkondi akarok de sajnos van rá esély szerintem! Bár itt 4 henger van és annak kicsi az esélye hogy mind a 4 ennyire kopott legyen.
Első lépésnek erre gondolnék ha előtte jó volt!
Gumi membrán a karbi tetejében, úszó szint esetleg és ezért ki fogy a cucc
Segitség kellene, Rf400R probléma a következ. Nyél gázon 5,6 fokozatba nincs ereje,fordulat nem megy 7000 főlé. Üresbe kipörög 13ig. Sebbeség ezek miatt max 110km/h. Karbi tisztitás,beállítás, szinkronizálás meg volt. Schubertű 3 állásba.
Új gyertya NGK CR8E van benne. Benzinszürő cserélve, üzemanyagot kap rendesen szerintem. Mi lehet a gond akkor?
Segitséget kérnék hátha valakinek már volt ilyen problémája...mitöl van az hogy 4. -ben a negyedgázig durrog?csak 4.-ben....:)utána meglodul...a co csavar 1.7-ig volt kitekerve most 2.5-en van de most is bedurrogot...köszönöm
Idôpontokat majd késôbb tudom egyeztetni,
de szinte bármelyik hétvégét meg tudom
oldani.