Azért ez nem egészen így van .
Az újabbakat ('96-tól) sokkal egyszerűbb átalakítani analóg műszerfalasra, és most erről van szó. Ebben az esetben nem kábelhiányról, hanem kábel többletről beszélünk. Csak ki kell hagyni a felesleget, nem kell semmit átalakítani, cserélni. A km óra spirál meg jön az elejével, semmi jelentősége, ahogy a konzolnak és a fejidomoknak sincs. Ezt egy jó szakember egy délelőtt megoldja.
Visszafelé, tehát analógot digitesre már sokkal nehezebb, és nem is érné meg.
Szóval a mai átalakítottak biztosan NEM így jöttel ki a gyárból. De hangsúlyozom még egyszer, ez CSAK a digitről analógra esetre vonatkozik.
Akkor marad így (: csak érdekesség képpen kérdeztem szeretnék minél többet megtudni a mocimról. Akkor gondoljátok h a gépemrt úgy dobálták össze behozott cuccokból?
Egyezzünk meg abban, h magyarorszag. Papiron az enyem nem is vc blokkos. Mert valami majom mikor behozta igy irattata be. De azert azt a bontost is megnézném hogy digitesbol analogost csinál... ;)
A fejidim jo 600as é is.egy füllel van több a simán aszem.
Ezt nem mondtam. Nem gond nélkül, hanem elég drágán.
Tartsd magad mázlistának, hogy nem digites.
A digiteshez nincsenek műszerfal idomok, műszer, fejidom konzol.
Vadászni kell rá és ha találsz is, méreg drágán.
Az analóg meg megegyezik a 600-900-zal nagyvonalakban.
Ez nem hülyeség, hanem tény.
Egy szóval nem írta senki, hogy "pista otthon", se azt, hogy "össze vissza".
Lehetett eleve az a bontós aki behozta az országba, mert jött egy
konténerben 3 kék, elkezdték összepakolni aztán hiányzott a fele.
Ezt a megfelelő bontós szájából hallottam 6 éve.
Az pedig biztos, hogy 96 után NINCS ANALÓG (Iminek hiszek a 96-tal kapcsolatban :)). Pont.
Valaki, valamikor, valahogyan, átalakította (vagy eleve így rakta össze). Ha hülyeség, ha nem.
Nem! Itt van egy kis tévedés! a digitesnél a műszer fal full elektronikus nem lehet cserélgetni össze vissza!
Kábel korbácsot kellene cserélni tank jeladót cdi elektronikát és még ki tudja! Ezt hülyeségnem tartom hogy pista otthon analógosra alakította! A tied egy fél vére lehet mint Pl Aprilia AF-1 1995 külső váz AF1 blokkja meg az Aprilia RS ami szintén 1995 volt!
Egy biztos ne faragd jó az úgy ahogy van! Húzd neki és élvezd! A digitális annyival nem tud többet! Van egy órás + ba meg egy tartalék számláló illetve van egy A km számláló és egy B km számláló kb ennyivel tud többet a digitális!
Mert a Tied is már át lett alakítva alkatrész szűke miatt... 97-től csak digiteset gyártottak, ez biztos.
Láttunk már itt GSX-F 750 műszerfallal szerelt 400-ast is :).
Szép a motor összegében.
Eleje a kormánykapcsolókkal teleszkóppal műszerekkel mindennel
együtt a régi, hátsó rész az újé.
25kw-os papír biztosan ártényező, de ebből alkudni próbálj!
Féktárcsákra figyelj, és a gyári kipufogóra kérdezz rá!
Szépen induljon, egyenletesen stabilan forogjon, működjön minden.
Az enyém is 98as a forgalmi szerint és 99be hozták forgalomba. És nem digit a műszerfal. Az állapotát nézzed a motor hangját a kipuff szinét meg h a fordszám működjön. Sokaknál nem működik! Meg amit egy motor vásárlásnál néz az ember. Nem a gyártási évet.
Tessék ő lenne az holnap melyek meg nézni csak azt állítják h 1998-as de a műszerfal mást mutat http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r_vc_25_kw-os_pap
irral-7775866 jó lenne ha segítenétek.
Dehogynem, csak ki kell várni,
hogy gép elé kerüljön valaki.
1996-tól vannak a digit mũszerfalosak,
Onnantól más a hátsó féknyereg is
a lengôvillával, és még néhány apróság.
Megesik, hogy bentmarad pár motor egy két évet a raktárban mert jobban tetszik az
embereknek a ráncfelvarrott új verzió.
De a Japánból konténerben érkezett
motoroknál nem sok értelme van
ezen töprengeni.
Esetleg még az alvázszám árulkodhat
viszonyítási alapként összehasonlításkor.
De ha belinkeled a kiszemelt hirdetését,
több szem többet lát elven véleményt
tudunk mondani a képekrõl.
Azért fontos mert van egy motor és 98-as de nem digitális és most így nem tudom h csak az eleje törve volt azért cserélték ki vagy nem 98 as hanem esetleg 95 ös
Hát erre nem éppen egyszerű válaszolni, biztosat meg nyilván senki
sem tud. Ha meg annak idején konténerben jött be és 3 motorból
lett összerakva, ahogy legalább a fele, akkor tökmindegy.
1993-tól gyártották őket, 1999-ig.
1995-től talán abbahagyták a sima (nem VC-s blokkos) gyártását
1997-tól ha jól emlékszem jöttek a digitális műszerfallal szereltek
Nagyjából ezeket tudod belőni, a színválasztékból is be lehetne,
de ha újrafényezett, akkor már mindegy.
Amúgy miért fontos az évjárat ? Állapotot kell venni, főleg ezeknél...
Az újabbakat ('96-tól) sokkal egyszerűbb átalakítani analóg műszerfalasra, és most erről van szó. Ebben az esetben nem kábelhiányról, hanem kábel többletről beszélünk. Csak ki kell hagyni a felesleget, nem kell semmit átalakítani, cserélni. A km óra spirál meg jön az elejével, semmi jelentősége, ahogy a konzolnak és a fejidomoknak sincs. Ezt egy jó szakember egy délelőtt megoldja.
Visszafelé, tehát analógot digitesre már sokkal nehezebb, és nem is érné meg.
Szóval a mai átalakítottak biztosan NEM így jöttel ki a gyárból. De hangsúlyozom még egyszer, ez CSAK a digitről analógra esetre vonatkozik.
Enyémre 1995 volt írva ezzel az alvázszámmal:
A fejidim jo 600as é is.egy füllel van több a simán aszem.
Tartsd magad mázlistának, hogy nem digites.
A digiteshez nincsenek műszerfal idomok, műszer, fejidom konzol.
Vadászni kell rá és ha találsz is, méreg drágán.
Az analóg meg megegyezik a 600-900-zal nagyvonalakban.
Egy szóval nem írta senki, hogy "pista otthon", se azt, hogy "össze vissza".
Lehetett eleve az a bontós aki behozta az országba, mert jött egy
konténerben 3 kék, elkezdték összepakolni aztán hiányzott a fele.
Ezt a megfelelő bontós szájából hallottam 6 éve.
Az pedig biztos, hogy 96 után NINCS ANALÓG (Iminek hiszek a 96-tal kapcsolatban :)). Pont.
Valaki, valamikor, valahogyan, átalakította (vagy eleve így rakta össze). Ha hülyeség, ha nem.
Kábel korbácsot kellene cserélni tank jeladót cdi elektronikát és még ki tudja! Ezt hülyeségnem tartom hogy pista otthon analógosra alakította! A tied egy fél vére lehet mint Pl Aprilia AF-1 1995 külső váz AF1 blokkja meg az Aprilia RS ami szintén 1995 volt!
Egy biztos ne faragd jó az úgy ahogy van! Húzd neki és élvezd! A digitális annyival nem tud többet! Van egy órás + ba meg egy tartalék számláló illetve van egy A km számláló és egy B km számláló kb ennyivel tud többet a digitális!
Ha odateszed a kezed és 10 másodperc után csupa korom,
fordulaton pedig ereget némi füstöt, akkor felejtsd el.
Láttunk már itt GSX-F 750 műszerfallal szerelt 400-ast is :).
Eleje a kormánykapcsolókkal teleszkóppal műszerekkel mindennel
együtt a régi, hátsó rész az újé.
25kw-os papír biztosan ártényező, de ebből alkudni próbálj!
Féktárcsákra figyelj, és a gyári kipufogóra kérdezz rá!
Szépen induljon, egyenletesen stabilan forogjon, működjön minden.
http://www.bikepics.com/suzuki...
Meglátom mit tudok énis összehozni ezekből...
irral-7775866 jó lenne ha segítenétek.
hogy gép elé kerüljön valaki.
1996-tól vannak a digit mũszerfalosak,
Onnantól más a hátsó féknyereg is
a lengôvillával, és még néhány apróság.
Megesik, hogy bentmarad pár motor egy két évet a raktárban mert jobban tetszik az
embereknek a ráncfelvarrott új verzió.
De a Japánból konténerben érkezett
motoroknál nem sok értelme van
ezen töprengeni.
Esetleg még az alvázszám árulkodhat
viszonyítási alapként összehasonlításkor.
De ha belinkeled a kiszemelt hirdetését,
több szem többet lát elven véleményt
tudunk mondani a képekrõl.
sem tud. Ha meg annak idején konténerben jött be és 3 motorból
lett összerakva, ahogy legalább a fele, akkor tökmindegy.
1993-tól gyártották őket, 1999-ig.
1995-től talán abbahagyták a sima (nem VC-s blokkos) gyártását
1997-tól ha jól emlékszem jöttek a digitális műszerfallal szereltek
Nagyjából ezeket tudod belőni, a színválasztékból is be lehetne,
de ha újrafényezett, akkor már mindegy.
Amúgy miért fontos az évjárat ? Állapotot kell venni, főleg ezeknél...