Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni egy rf 400 ast szeretnék vásárolni viszont, bizonytalan vagyok az évjáratában. Van esetleg egy pontos módja amivel meg tudnám ezt állapítani ?
Ezt végigolvasod és kialakul a teljes képed egy ilyen házi olajzóról .
Hallottam már erről a "rendszerről" csak nemtom h kellene kivitelezni. Neked h van megoldva? Sima kis tartály és egy cső a lánchoz levezetve és ennyi kb. Persze a rögzítések...
Hosszú gondolkodás úgy döntöttem eladom.
Az utód valószínűleg az eggyel nagyobb kategóriába tartozó testvére lesz.:)

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-7802
702
Az egyszerű gravitációs olajzót csak ajánlani tudom.
Szép csendes a lánc, ha 80W90-nel keni az ember, ráadásul az
olajzóval menet közben kened, akkor, amikor csak eszedbe jut.

Túrán 200km-enként szoktam ráengedni, de ha nem figyelek is hallom,
hogy nyersebb a lánc hangja. 30-40km-re rányitom és kész.
Benne vagyok . Lacibá gírosz jöhet !

A motor 100%-os, a fékkel és az auszpuffanccsal nem tudok betelni .

Viszont Apuén az az Öhlins hátul és a kemény telók elöl nagyon csábítanak.
Az első telója gyári, de vagy progresszív rugók vannak benne,
vagy 15-ös olaj, mert majdnem teljesen felpuhítva keményebb mint az enyém max.-ra tekerve...
Nem nézem mennyire kopik róla, hazaérek tankolás után és fújok a meleg láncra. Ha kimarad valamiért akkor sincs gond mert bőven van rajt mindig.
Aztán van ideje megszoknia a helyét mire megint elindulok vele.

http://www.motorolajbolt.hu/we...
Nálam egyébként a MOL Dynamic vált be a legjobban, eső nélkül 1000-1200 km után kopik le.
Akkor ez egy túra első két résztvevője.
Lehet csatlakozni!
Nálam igen, de a 3d a jó,
a brigeciol2000 nekem nem vált be.
Akkor Te fürdeted nem is fújod!
Ha 250-300-anként fújom, akkor a
6000 alatt 20-24 alkalom esik,
és nem fogy el a flakon.

Neked érdemes lenne a láncolajozót megoldani!
Akkor brigéciol a lemosásra és kasztrol spray az olajozáshoz?!
Takarítás és megv fujom kb 3 alakalomra elég egy flqakon spray
És az hol van? Én ott nem jartam még! És utána gurulunk valamerre?
Akkor egyelőre most marad a gázolaj.
A hétvégén végre megfürdetem a járművet a télen a burkolatra rakódott kosztól, meg pótolok 1-2 matricát, meg csíkot ami hiányzik róla.
Azt amúgy nagyon bírom hogy sokan megrövidítik az RF-eken a hátsó sárvédőt, ahogy az enyém is járt, utána meg a kerékről megy a kosz a hátsólámpára...
Nézzük!
OTT találkozunk.
Brigeciol d3 ecseţel szorgalmasan,
és sima slaggal leöblítem róla.
Száradás után fújom.
Ismerôs petroleummal ecseteli
és utána törölgeti szárazra.
De lehet kapni direkt lánctisztító sprét
amivel befújod és letörölgeted.
Ezrenként takarítod de milyen gyakran
fújod, hogy elfogy 2 flakon?
Nekem volt a fordulatszámmérővel gondom, de az akksi cserével megoldódott az a probléma.
Ha van benn benzin, akkor nem villog, csak 3 csík jelzi a műszer működését. Gyújtás ráadásakor a tesztet mutatja, és beáll a 3 csík.
Szóval, nem tudom hol kezdjem a hiba keresését, vagy lehet nem is érdemes vele foglalkoznom.
Maikor a sárga ki gyullad akkor el kellene kezdenie a RES tripnél számolnia. Nem neked volt hogy a fjordszámmérője nem megy?
Nem tudom hogy hol tárolja ezt mert ez is memóriás mint a km-je.
Amikor van benne benzin a vonalak normális. de csak ha nem villog.
Én 1000km-ént szoktam. Gázolaj ecset, aztán szépen ronggyal szárazra amíg nem csillog és én Castrolt szoktam használni... 1 szezonba 2őt simán el fújok.
autoteka2000 nél olyan 1500-1800Ft között szokott lenni.
Mivel tisztítjátok/mossátok le a láncot?
Az megvan hogy nem szabad bármi komoly oldószert használni (benzin és társai).
A manual azt írja hogy "kerosene" ami az egyértelmű repülőgép üzemanyag után magyarul talán petróleumot jelentene, de az amit a világítási célra használnak az nagyon nem az (naphta), közelebb van a benzinhez mint a kerozinhoz. Hallottam olyanról hogy talán gázolajjal lehet. Vélemény?
Sziasztok!
Újabb apró probléma.
Az üzemanyag jelző lámpa (sárga) kigyulladása után a res trip-en csak 3 vízszintes vonal villog. Ja, digites a műszerfal.
Ha nincs fogytán a benzin, a vonalak csak úgy egyfolytában jeleznek, nincs villogás.
Találkozott valaki ilyennel? Mi lehet a hiba oka?
Mármint speckó láncszré igen!
Ha fújni akkor igen.
Nekem elég 1szezonra egy flakon Castrol.
Nem drága, fölösleges nagy,
sok decis kiszerelés, tankolásonként
fújom a belsô oldalt.
Mármint az alsó oldalt fellülrôl.