Nos a karbi felújjítása most áll kicsit mert találkoztam egy lavinát okozó hibával. Ugyanis van egy a vákuum vezérelt főfuvóka dolog. Na most ott a fekete "lap" amit mozgat azt müanyag és amin csúszik keret az is. A keret fehér és persze csúszós müa de kopásra eléggé hajlamos. A fekete is kopik de a fehér jobban.
Ahogy fehér kopik az nem egyenletes hiszen a toroknál húzza a szívótorok befelé és ott rányomja a feketét erősebben nomeg ott a legkeskenyebb az alátámasztás is. Így ott kopik alul jobban felül meg nem annyira .. Ez azt eredményezi hogy elkezd ferdén állni szépen lassan. Ebből az lesz hogy meg is tud szorulni kicsit tehát késik is de a nagyobb baj hogy a fekete lapon lévő tű ami a főfúvókát zárja (stb) az is ferdén áll illetve hátrafelé kezd "arrébb" menni . Ez a tű aztán szépen így a főfúvóka csövéhez ér hozzá és elkezdik egymást koptatni . A tű elkezd kikopni egy helyen plusz a cső elkezd oválisra kopni.
Ez aztán eredményez dús keveréket itt ott meg mindenhol majdan hiszen a cső kopása miatt mindig dúsabb lesz mint kéne.
Pénteken szétkaptam Én is a karbisort.
Ma megrendeltem az O gyűrűket amik holnapra meglesznek.
Aztán ha megint lesz kis rossz idő akkor összerakom.
Hidegen indult szivató nélkül még 16-18 fokban is, nameg leszabályozás környékén melléállhattam egy öreg TDI-nek
és nem biztos, hogy Ő nyert volna. Kojak látta is Mezőfalván hangnyomásméréskor.
Fogyasztással nem volt problémám, 5000 környéki nyomatéklyuk is kisimul kicsit talán.
Kusnyirtól vett karbisorban egyedül a hidegindító és a levegő fúvókák voltak belevalók. Nem csodálom, hogy nem ment neki a sárga.
Az az "az" még én voltam régen Pistabááá motorján, ha jól sejtem.
Volt ott akkor valami indítózási problematika... de később javítva lett.
Még mindig megvan az az ÁGÉVÉ sisak, jó szar volt... vagyis, még mindig az...
Az a második videón 3:40mél jól felhúzta piros RöFit hogy induljon XD
Jó videó kár hogy még akkor nem ismertelek benneteket! Kezdő voltam :P
Bár valami hasonló meg mozdulás nem lenne baj :P
Na elvitték a mocim. Nagyon sajnáltam de nagyon nehéz eladni már ezeket a motorokat így is nagy szerencsém volt. Ha valakinek /motorosnak/ tudok segíteni Mezőfalva környékén keressen bizalommal!06-20/3537767.
szevasztok!
Csak arra vigyázz, hogy jót is adjanak.
35 volt 1 pár 4-5 éve is, de nekem kellett tolómérővel válogatni,
illetve ellenőrizni, hogy nem üt-e.
Mindet 35 ért adta az a bontós, a 3.5mm-est és a 4.2-est is.
Sziasztok, Tudnátok ajánlani bontót, ahol szokott lenni RF 600-hoz alkatrész, vagy ahol ti már találtatok. Budapesten és környékén. Illetve RF600-hoz melyik más modellek tárcsái jók még? Ha jól tudom a korai SV650-esek passzolnak? Megerősítené ezt valaki? Köszi
Igen, beépítésre nem került sor, és a motor már ki tudja merre lehet. Azt hiszem 25-27 körül volt akkor mikor rendeltem, nem tudom mennyit kérjek érte.....
Nos a karbi felújjítása most áll kicsit mert találkoztam egy lavinát okozó hibával. Ugyanis van egy a vákuum vezérelt főfuvóka dolog. Na most ott a fekete "lap" amit mozgat azt müanyag és amin csúszik keret az is. A keret fehér és persze csúszós müa de kopásra eléggé hajlamos. A fekete is kopik de a fehér jobban.
Ahogy fehér kopik az nem egyenletes hiszen a toroknál húzza a szívótorok befelé és ott rányomja a feketét erősebben nomeg ott a legkeskenyebb az alátámasztás is. Így ott kopik alul jobban felül meg nem annyira .. Ez azt eredményezi hogy elkezd ferdén állni szépen lassan. Ebből az lesz hogy meg is tud szorulni kicsit tehát késik is de a nagyobb baj hogy a fekete lapon lévő tű ami a főfúvókát zárja (stb) az is ferdén áll illetve hátrafelé kezd "arrébb" menni . Ez a tű aztán szépen így a főfúvóka csövéhez ér hozzá és elkezdik egymást koptatni . A tű elkezd kikopni egy helyen plusz a cső elkezd oválisra kopni.
Ez aztán eredményez dús keveréket itt ott meg mindenhol majdan hiszen a cső kopása miatt mindig dúsabb lesz mint kéne.