Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv !

Nos a karbi felújjítása most áll kicsit mert találkoztam egy lavinát okozó hibával. Ugyanis van egy a vákuum vezérelt főfuvóka dolog. Na most ott a fekete "lap" amit mozgat azt müanyag és amin csúszik keret az is. A keret fehér és persze csúszós müa de kopásra eléggé hajlamos. A fekete is kopik de a fehér jobban.

Ahogy fehér kopik az nem egyenletes hiszen a toroknál húzza a szívótorok befelé és ott rányomja a feketét erősebben nomeg ott a legkeskenyebb az alátámasztás is. Így ott kopik alul jobban felül meg nem annyira .. Ez azt eredményezi hogy elkezd ferdén állni szépen lassan. Ebből az lesz hogy meg is tud szorulni kicsit tehát késik is de a nagyobb baj hogy a fekete lapon lévő tű ami a főfúvókát zárja (stb) az is ferdén áll illetve hátrafelé kezd "arrébb" menni . Ez a tű aztán szépen így a főfúvóka csövéhez ér hozzá és elkezdik egymást koptatni . A tű elkezd kikopni egy helyen plusz a cső elkezd oválisra kopni.
Ez aztán eredményez dús keveréket itt ott meg mindenhol majdan hiszen a cső kopása miatt mindig dúsabb lesz mint kéne.
Lassan aktualizálni kellene a listát valóban!
Na majd valakit rábeszélünk aki ért hozzá!
Asszem Pistabá varázsolta annakidelyén.
Pénteken szétkaptam Én is a karbisort.
Ma megrendeltem az O gyűrűket amik holnapra meglesznek.
Aztán ha megint lesz kis rossz idő akkor összerakom.
Hidegen indult szivató nélkül még 16-18 fokban is, nameg leszabályozás környékén melléállhattam egy öreg TDI-nek
és nem biztos, hogy Ő nyert volna. Kojak látta is Mezőfalván hangnyomásméréskor.
Fogyasztással nem volt problémám, 5000 környéki nyomatéklyuk is kisimul kicsit talán.

Kusnyirtól vett karbisorban egyedül a hidegindító és a levegő fúvókák voltak belevalók. Nem csodálom, hogy nem ment neki a sárga.
Karbiddal mi lett?
Rendbe hozta a motort az O gyűrűk cseréje?
Konkrétan mennyibe volt fuvarral a cucc
mert nekem az az oldal kicsit kínai.

Jöhet az új videó!
Én innen bevállalom!
Van ott közelben jó áron szállás, kaja, nekem 3 naposnak pont jó!
Na végre falaki aki nem 100km-re lakik :D


Tavasszal csaphatnánk egy találkát pl kakucson mint RF-es tábor!
Valaki? Vélemény?
HI !

Látom azért a listában nem mindeni RF es már.
Épp én meg már igen :)
Az az "az" még én voltam régen Pistabááá motorján, ha jól sejtem.
Volt ott akkor valami indítózási problematika... de később javítva lett.
Még mindig megvan az az ÁGÉVÉ sisak, jó szar volt... vagyis, még mindig az...
Persze! Mert messzire indult a próbamotorral.
Az a második videón 3:40mél jól felhúzta piros RöFit hogy induljon XD
Jó videó kár hogy még akkor nem ismertelek benneteket! Kezdő voltam :P
Bár valami hasonló meg mozdulás nem lenne baj :P
Na elvitték a mocim. Nagyon sajnáltam de nagyon nehéz eladni már ezeket a motorokat így is nagy szerencsém volt. Ha valakinek /motorosnak/ tudok segíteni Mezőfalva környékén keressen bizalommal!06-20/3537767.
szevasztok!
eladó rf 400-hoz a képen látható benzintank. ára 12 eft. 0620/992-4528 gödöllő
Sugoékkal nincs tapasztalatom, csak gondoltam leírom.
Csak arra vigyázz, hogy jót is adjanak.
35 volt 1 pár 4-5 éve is, de nekem kellett tolómérővel válogatni,
illetve ellenőrizni, hogy nem üt-e.
Mindet 35 ért adta az a bontós, a 3.5mm-est és a 4.2-est is.

Nehogy ráfázz...
Köszi szépen! A sugomotort megkérdeztem elméletileg van náluk. 35 egy pár. Köszi a segítséget még 1x!
Sziasztok, Tudnátok ajánlani bontót, ahol szokott lenni RF 600-hoz alkatrész, vagy ahol ti már találtatok. Budapesten és környékén. Illetve RF600-hoz melyik más modellek tárcsái jók még? Ha jól tudom a korai SV650-esek passzolnak? Megerősítené ezt valaki? Köszi
Igen, beépítésre nem került sor, és a motor már ki tudja merre lehet. Azt hiszem 25-27 körül volt akkor mikor rendeltem, nem tudom mennyit kérjek érte.....
Újak az alkatrészeid?
Szép hangja lett.
Csak a fekete-fehér Landseer, a fehér-barna Moszkvai őr .