Ez döfi! :D
Nem néztem. Nekem nem csavaros egybe van az egész.
A dob kérdést még halasztom. Vannak fontosabb dolgok is a mocira most. Majd össze sporol és szerintem a mirtintól fogok venni egy triovált vagy karbont vagy titániumot. Nem lesz olcsó és tudom hogy a motor értékéhez képest a dob drága. De nincs szívem eladni ezt a motort.
Úgy hogy meg érdemel minden jót a hű társam
A JMCA egy hivatalos japán szervezet, ami jóváhagyta utcára a dobot japánban.
Ez a bizonyíték arra, hogy ez valóban eredeti japán dob.
Nem tudom, hogy a csavar stimmel-e az RF-re, de minőségi dob valószínűleg.
Az igen! Hát sok sikert hozzá.bukót én is veszek végre. bár nem egy extrém lesz. de új e szabványos napszemüveges kivehető béléssel.
Még gagyát kell vennem és az idei szezon okés lesz.
jövőre 2015 szarabb lesz új gumi fog kelleni rá meg féktárcsai az elsők cserések lesznek.
Bírta a kínai is nem mértem meg soha de amit az a doboz kapott tőlem! Még mikor meg ragasztottam a kutya után akkor is jó volt.
Zárját nem töröm el akkor nem kellene másik doboz. De idióta voltam és eltörtem!
Na mindegy majd valamit ki találok. Még kell hegesztenem is valami tuti tartót a gépre, hogy bírja is!
Egyiket se gyakran tartom be (5; 100)
És még nem veszett el.
Ugye minden alkatrész többszörösen túl van elvileg biztonságilag tervezve mint amire végül megkapja az engedélyt.
Ez csak azért van ráírva, hogy a sok f@sz ne perelhesse őket.
Ha kézbe fogod a dobozt, azért egyértelművé válik, hogy ha ez a Moto-Detail
csak 5kg-ot bír hivatalosan, akkor a kínai dobozainkba inkább ne is rakjunk semmit...
Igen, ez a doboz van.
Lehet nem voltam egyértemű, de nekünk a platni két részből áll.
Van egy alsó fém (vaslemez), amit a tartókonzolhoz kell csavarozni.
Ehhez csavorozom hozzá azthiszem 3 csavarral a műanyag "feltétet",
amin ül maga a doboz, de a fém alátétből a nyelv ki van hajtva, ami
aláfekszik a műanyag "feltét" hasonló körme alá, mint merevítés.
A doboz szerintem nem. Nekem, vagyis Apuén a fém platni fém füle
tört le, amibe kapaszkodik a doboz záráskor.
Adtunk neki egy varratot és azóta jó. Az enyém ugyan az, de nekem
nem tört le... érdekes...
Hozzáteszem, a doboz maga nem tudott leesni, mert a műanyag
része is fogja a platninak, de azért jó, hogy időben észrevettük.
A zárral nekem nem volt gondom, viszont mindkét doboz zsanérja
ugyan ott elrepedt. Ez azért volt, mert gyárilag egy zsinórral akadályozzák,
hogy egy bizonyos nyitási szögnél jobban kinyisd.
Csak az idő múlásával ugye a zsinór tönkrement, került be újabb,
hosszabb, de ez nagyobb nyitást enged, ami miatt a doboz "megnyeklik" és a zsanér reped.
Plusz nekünk rátett még az is, hogy mindkettőnk dobozának tetején
van egy csomagkötöző, ami plusz súly. Az enyém savállóból, az képzelheted... nem 5 deka..
Mindkettőn rövidebbre vettük a zsinórt, a zsanér 3 szezon óta ugyan olyan repedt... de tart.
És ne felejtsük el, hogy az enyémet tudomásom szerint ezzel
hozták be németországból, tehát a doboz minimum 6 éves, vagy több... de Apuét is használtan vettem
Nekem a műanyag platni van hozzá.
Mi baj lehet vele ha nem téped túlságosra a felfogó csavarokat amitől elreped az egész?
Bár ennek az anyaga már erősebbnek, rugalmasabbnak tűnik mint az előzőé volt.
Nekem is ez van.
Vékonyabb az anyaga mint az előző kappa koppintásé.
Egyetlen problémám vele ami felmerült a 4 szezon alatt, hogy
a zárrész tüskéje amin billen a szerkezet megmozdult
és menet közben elmászott egyik irányba amitől kiugrott a vége a dobozházból és mikor kinyitottam szétugrott.
Ragasztó segített rajt de megtörtént.
Na, ez az... meg kell találni azt a pontot, ami értelmes kompromisszum
a rendelkezésre álló erőforrások, az ezek összegyűjtéséhez szükséges idő,
és a termék által nyújtott szolgáltatások közt.
Még jó, hogy tanultam közgazdaságtant... végre egy mondat, ahol kiélhettem magam .
Nem néztem. Nekem nem csavaros egybe van az egész.
A dob kérdést még halasztom. Vannak fontosabb dolgok is a mocira most. Majd össze sporol és szerintem a mirtintól fogok venni egy triovált vagy karbont vagy titániumot. Nem lesz olcsó és tudom hogy a motor értékéhez képest a dob drága. De nincs szívem eladni ezt a motort.
Úgy hogy meg érdemel minden jót a hű társam
A JMCA egy hivatalos japán szervezet, ami jóváhagyta utcára a dobot japánban.
Ez a bizonyíték arra, hogy ez valóban eredeti japán dob.
Nem tudom, hogy a csavar stimmel-e az RF-re, de minőségi dob valószínűleg.
Még gagyát kell vennem és az idei szezon okés lesz.
jövőre 2015 szarabb lesz új gumi fog kelleni rá meg féktárcsai az elsők cserések lesznek.
első fékcsöveknek, és políroznom kell még a fél motort...
Nomeg, kell egy új sisak is és szeretnék végre egy pár bluetooth-os intercomot is.
Bírta a kínai is nem mértem meg soha de amit az a doboz kapott tőlem! Még mikor meg ragasztottam a kutya után akkor is jó volt.
Zárját nem töröm el akkor nem kellene másik doboz. De idióta voltam és eltörtem!
Na mindegy majd valamit ki találok. Még kell hegesztenem is valami tuti tartót a gépre, hogy bírja is!
Készül a modolt GPS tartóm is :D
Készülni kell mert mindjárt tavasz :D
http://adamoto.hu/spd/K0Z778CL...
Ez a platni:
http://adamoto.hu/spd/70200000...
És még nem veszett el.
Ugye minden alkatrész többszörösen túl van elvileg biztonságilag tervezve mint amire végül megkapja az engedélyt.
Ha kézbe fogod a dobozt, azért egyértelművé válik, hogy ha ez a Moto-Detail
csak 5kg-ot bír hivatalosan, akkor a kínai dobozainkba inkább ne is rakjunk semmit...
Lehet nem voltam egyértemű, de nekünk a platni két részből áll.
Van egy alsó fém (vaslemez), amit a tartókonzolhoz kell csavarozni.
Ehhez csavorozom hozzá azthiszem 3 csavarral a műanyag "feltétet",
amin ül maga a doboz, de a fém alátétből a nyelv ki van hajtva, ami
aláfekszik a műanyag "feltét" hasonló körme alá, mint merevítés.
Az újabb az teljesen műanyag ?
Ilyen dobozod van?
Elhiszed, vagy lefotózzam?
ezzel szemezek van hozzá felfogatóplatnim :D
link
http://adamoto.hu/spd/10025915...
ez a m-d pedig 5 kg-ig terhelhető az engedélye szerint.
tört le, amibe kapaszkodik a doboz záráskor.
Adtunk neki egy varratot és azóta jó. Az enyém ugyan az, de nekem
nem tört le... érdekes...
Hozzáteszem, a doboz maga nem tudott leesni, mert a műanyag
része is fogja a platninak, de azért jó, hogy időben észrevettük.
A zárral nekem nem volt gondom, viszont mindkét doboz zsanérja
ugyan ott elrepedt. Ez azért volt, mert gyárilag egy zsinórral akadályozzák,
hogy egy bizonyos nyitási szögnél jobban kinyisd.
Csak az idő múlásával ugye a zsinór tönkrement, került be újabb,
hosszabb, de ez nagyobb nyitást enged, ami miatt a doboz "megnyeklik" és a zsanér reped.
Plusz nekünk rátett még az is, hogy mindkettőnk dobozának tetején
van egy csomagkötöző, ami plusz súly. Az enyém savállóból, az képzelheted... nem 5 deka..
Mindkettőn rövidebbre vettük a zsinórt, a zsanér 3 szezon óta ugyan olyan repedt... de tart.
És ne felejtsük el, hogy az enyémet tudomásom szerint ezzel
hozták be németországból, tehát a doboz minimum 6 éves, vagy több... de Apuét is használtan vettem
Mi baj lehet vele ha nem téped túlságosra a felfogó csavarokat amitől elreped az egész?
Bár ennek az anyaga már erősebbnek, rugalmasabbnak tűnik mint az előzőé volt.
Vékonyabb az anyaga mint az előző kappa koppintásé.
Egyetlen problémám vele ami felmerült a 4 szezon alatt, hogy
a zárrész tüskéje amin billen a szerkezet megmozdult
és menet közben elmászott egyik irányba amitől kiugrott a vége a dobozházból és mikor kinyitottam szétugrott.
Ragasztó segített rajt de megtörtént.
Viszont lenne még egy kérdésem ennek a platnijával kapcsolatban! Esküszöm nem kötekedni akarok!
link
ez is olyan rögzítésű mint amit az elején néztem. Ez nem fog eltörni mármint a doboz? Aztán ígérem befejeztem a dobozt
Bár csak így lehet tanulni ezért is kérdeztelek titeket! Én elfogadom a dolgokat.
a rendelkezésre álló erőforrások, az ezek összegyűjtéséhez szükséges idő,
és a termék által nyújtott szolgáltatások közt.
Még jó, hogy tanultam közgazdaságtant... végre egy mondat, ahol kiélhettem magam .
Na mindegy! Viszont amit írtál dobozt találtam máshol jó áron lássuk :D