perselyezni én sem akarom. Nekem azt néztem a faudik lógnak azt viszont találtam egy boltot ahol van olcsón lehet hogy neki látok azoknak a cseréjéhez.
Mi az RF-ét anno felperselyeztük, szépen illesztettük, zsírzóhoronnyal.
Az eredmény a végén csak egy egészen picivel lett jobb, szerintem
nem éri meg vele foglalkozni, a gépidő (még ha magad csinálod), akkor
is több, mint amennyiért kínából hozatsz egy vadi újat.
Gondold el... fel kell fúrni a furatot, szépen felhúzni a persely szoros
illesztéséhez, aztán elkészíteni a perselyt a megfelelő külső és belső illesztéssel, azt belepréselni...
Ráadásul a persely külső átmérőjét szorosan zsugorkötéshez, míg a belsőt lazán
kell illesztened... a műveletek sorrendje a szerelés miatt meg
megint csak bonyolítja a helyzetet.
Ráadásul a kínai edísönök 500Ft-tal drágább változata már rugós
csappal rendelkezik, az kisebb eséllyel törik le, ha borul a vas.
Szóval én még egyszer nem állnék neki.
Úgy látom ez a lötyögés szériabetegség... A múltkor megnéztem egy 600-as banditáét... 2004-es, és ugyanúgy lötyög. Habár nálam nem a faudi csuklónál , hanem a lábtartónál lévő tengelyen lötyög... Gondolkoztam, hogy kellene rá egy persely...
Nem Martintól jött, hanem egy Banditos srác adta el.
Igen, otthon van már 2 hete. Szép darab. Jó nehéz, van benne anyag.
Viszont kell majd hozzá furulya és "papír", úgyhogy azért még mindenképp el kell mennem Martin úrhoz.
Red! Martintól meg jött már dob neked?
Én elég nagy gondba vagyok. Amit múltkor mutattam dobot azon rágódok.
Összekötő cső stb egész jó árban lenne. Olcsóbb lenne mint a martintól na meg kicsit optikailag extrémebb is! Csak el kezdtem keresgélni hogy hol tudok le gyártatni hozzá összekötő csövet? És itt leszek gondba mert itthon mindenki a saját dobját szeretetné el adni így horror árat fog mindenki mondani az összekötőre!
Őszintén szólva ez alapján a videó alapján fülhallgatóval hallgatva se
hallok semmi rosszat. Ezek a blokkok ilyenek.
Soha nem lesz ezeknek villanymotor hangja, mint az újaknak.
Ha ezt a videót rakod fel először, akkor azt mondom, én nem hallok
semmit, ami nem oda való.
A baj az, hogy vehetsz egy másikat, ami szép csendes, de tudjuk,
mert próbáltuk, hogy mennyit változtat a blokk hangján az olaj.
Így lehet ebbe valami drága fullszint van, amitől zajosabb, de jobban ken,
és lehet megnézel egy másikat, aminek semmi hangja, de abban
meg ásványi 15w50 van, amitől halk, de nem ken annyira, mert
kevésbé áramlik.
Sőt, olajsűrítővel olyan csendes lesz, hogy rá sem ismersz.
Igaz, hogy 5000km nem kell és hajtókaros lesz...
Oké, köszönöm a segítséget.
Na, utoljára még ezt a témát feszegetve megtaláltam egy pár perccel későbbi felvételt, itt egész jól lehet hallani a jellegét. http://youtu.be/nbOBM-eAqfM
Figyi én nem mondom hogy jó vagy sem. De ha valaki ide jönne az enyémre is azt mondaná hogy szar. Én meg mondanám neki merre van a haza vezető út Óra szerint 60e km van gépembe tény és való vannak hangok a blokkból de szerintem itt fórumon és a használt piacon mindegyiknek lesz!
Pedig nem eszik egyáltalán az olajból olajcserétől olajcseréig a nívó tetejétől a feléig fogyaszt. Ez pedig normális főleg a korukat tekintve! De hallatom már olyat is hogy a GSX-R 4 éves volt és több olajat evett mint egy 2T-s.
Mindenképp nézz meg többet ha tehet és van úgy rá lehetőséged. De túl nagy csodára ne számíts szerintem! Induljon szépen melegen azért persze ne kalapáljon minden benne ezt én is értem! Az alapjárata egyenletes legyen és arra figyelj hogy melegen olyan 1000 fordulat körül legyen plusz mínusz kicsi! Ha olyan 1400 körül pörög ott már azért lehetnek gondok. Mindenképp menj vele és olyan 3000 fordulattról 3-4be húz egy kicsit bátrabbat hogy meg torpan e vagy sem!
Az olajat meg úgy is cseréled mert egy eladónak sem szabad hinni. nekem is új castrol volt benne de szerintem ha bele pisiltem volna is vastagabb lett volna mint ami szegénybe volt!
Oké
Az a lényeg hogy nem figyeltem arra hogy mennyi volt az olajszint mielőtt be lett indítva, így nem tudom köze van-e a zörejhez. De azt hiszem az lesz jó ha megnézek még egy másikat is még.
Az eredmény a végén csak egy egészen picivel lett jobb, szerintem
nem éri meg vele foglalkozni, a gépidő (még ha magad csinálod), akkor
is több, mint amennyiért kínából hozatsz egy vadi újat.
Gondold el... fel kell fúrni a furatot, szépen felhúzni a persely szoros
illesztéséhez, aztán elkészíteni a perselyt a megfelelő külső és belső illesztéssel, azt belepréselni...
Ráadásul a persely külső átmérőjét szorosan zsugorkötéshez, míg a belsőt lazán
kell illesztened... a műveletek sorrendje a szerelés miatt meg
megint csak bonyolítja a helyzetet.
Ráadásul a kínai edísönök 500Ft-tal drágább változata már rugós
csappal rendelkezik, az kisebb eséllyel törik le, ha borul a vas.
Szóval én még egyszer nem állnék neki.
Aztán meg beszéljük.
A váltó kar érdekelne mennyire lehet meg kopva? mennyire lötyög a faudniál?
Igen, otthon van már 2 hete. Szép darab. Jó nehéz, van benne anyag.
Viszont kell majd hozzá furulya és "papír", úgyhogy azért még mindenképp el kell mennem Martin úrhoz.
Én elég nagy gondba vagyok. Amit múltkor mutattam dobot azon rágódok.
Összekötő cső stb egész jó árban lenne. Olcsóbb lenne mint a martintól na meg kicsit optikailag extrémebb is! Csak el kezdtem keresgélni hogy hol tudok le gyártatni hozzá összekötő csövet? És itt leszek gondba mert itthon mindenki a saját dobját szeretetné el adni így horror árat fog mindenki mondani az összekötőre!
Szerintetek mivel járok jobban?
...de akkor miért nem készített dokumentumfilmet ?
de biztosan van rá magyarázata hogyan lett 4 szezon alatt
ennyivel kevesebb.
http://youtu.be/T-D1KVIuvjA
http://youtu.be/ktDbxm4UVvs
hallok semmi rosszat. Ezek a blokkok ilyenek.
Soha nem lesz ezeknek villanymotor hangja, mint az újaknak.
Ha ezt a videót rakod fel először, akkor azt mondom, én nem hallok
semmit, ami nem oda való.
A baj az, hogy vehetsz egy másikat, ami szép csendes, de tudjuk,
mert próbáltuk, hogy mennyit változtat a blokk hangján az olaj.
Így lehet ebbe valami drága fullszint van, amitől zajosabb, de jobban ken,
és lehet megnézel egy másikat, aminek semmi hangja, de abban
meg ásványi 15w50 van, amitől halk, de nem ken annyira, mert
kevésbé áramlik.
Sőt, olajsűrítővel olyan csendes lesz, hogy rá sem ismersz.
Igaz, hogy 5000km nem kell és hajtókaros lesz...
Na, utoljára még ezt a témát feszegetve megtaláltam egy pár perccel későbbi felvételt, itt egész jól lehet hallani a jellegét. http://youtu.be/nbOBM-eAqfM
Pedig nem eszik egyáltalán az olajból olajcserétől olajcseréig a nívó tetejétől a feléig fogyaszt. Ez pedig normális főleg a korukat tekintve! De hallatom már olyat is hogy a GSX-R 4 éves volt és több olajat evett mint egy 2T-s.
Mindenképp nézz meg többet ha tehet és van úgy rá lehetőséged. De túl nagy csodára ne számíts szerintem! Induljon szépen melegen azért persze ne kalapáljon minden benne ezt én is értem! Az alapjárata egyenletes legyen és arra figyelj hogy melegen olyan 1000 fordulat körül legyen plusz mínusz kicsi! Ha olyan 1400 körül pörög ott már azért lehetnek gondok. Mindenképp menj vele és olyan 3000 fordulattról 3-4be húz egy kicsit bátrabbat hogy meg torpan e vagy sem!
Az olajat meg úgy is cseréled mert egy eladónak sem szabad hinni. nekem is új castrol volt benne de szerintem ha bele pisiltem volna is vastagabb lett volna mint ami szegénybe volt!
Az a lényeg hogy nem figyeltem arra hogy mennyi volt az olajszint mielőtt be lett indítva, így nem tudom köze van-e a zörejhez. De azt hiszem az lesz jó ha megnézek még egy másikat is még.