Nem tudom mennyi ithon, de ha bemész a kereskedésbe, viszed a cikkszámot akkor mondanak neked árat. Kint meg annyi amennyit látsz az oldalakon + posta.
Ya közben neten találtam róla ilyesmit de még a tömítések így ha szarok akkor marad a gyors megoldásnak a paszta dolog.
Te innét rendelted a cumót vagy itthon is kapni ? Vagy inkább kintről mert úgy olcsóbb....
Megvan a kis hamis .. neten is találtam róla pár fotót meg úgy kimazsoláztam a szövegben 1 mondatot hogy le lehet venni a mixing body -t. Kiválló.. Holnap megnézem azt is. Gondolom tömítés ide igazából nem kapható minden sarkon és arany áron vannak...
Hát paszta az nem kéne neki,
mert az bele fog folyni oda is
ahova nem kéne.
Végénvan kicsi réz zárócsavar,
azt csavard le, és akkor le tudod húzni
az egészet a keverôcsôrôl.
Kettô között van tömítés amit
meg keĺ nézned miért engedi el
a levegôt.
Képes illusztrációt csak 10 után
tudok ha hasaérek.
Bal oldali furat ha normálisan áll a karbi. A képen ugye a jobb oldali és rajz alapján az a "main system" tehát a főfuvóka nyílása. na ott is jött a benya. Ha igaz az illesztésnél nem kéne jönnie levegőnek szóval pasztázás lesz úgy néz ki.....fene tudja mi történt hogy így szivárog a levegő ott....
A jobb oldali képen jól látszik a kb 45 fokosan , középpen kiálló egység ami be van valahogy oda rakva gyárilag de hogy az most ereszti a levegőt az baj vagy nem .. nem tudom. ha igen akkor remélem be tudom tömni valami pasztával éppen.
Én meg hogy jól érezzem magam beástam magam a gépbe. Persze kezdte úgy hogy ok hogy megy és van szikra de honnét csordogál a benzin ?
Széjje kaptam a karbit úgy takarításra aztán össze. Persze nem láttam semmi érdekeset csak a koszokat kiszedtem.
Aztán indítás és hoppá a 3as karbinál szépen csordogál az benya kifelé (tehát akkot befelé is gondolom). Na motor áljjj...
Karibik leszedése megint. Most a 3as 4 es karbikat nézegetem hogy mi lehet a gáz. simán csak úszó rosszul van állítva vagy nem zár a szelep vagy mi a bánat. És észre vettem még 1 érdekességet is ami nem tudom hogy mennyire "gyári" jelensége a porlasztónak.
Mivel amikor csordogált a benya a bal oldali "luk" ből is jött hát megnéztem az merre van kacsolódva a belső rész felé úgy hogy bele fújtam levegőt kompresszorból. Namost akkor láttam ám hogy néda a karbiban belül lévő elvileg külön bele rakott középső egység pereménél is jövöget kifelé a levegő (ez az úszóházban van még mindig.) Nem tudom ez jó így vagy nem számít?
Végre megvettem az első "nagy"motoromat!
Sikerült hozzájutnom egy 400ashoz de majd holnap teszek fel róla képeket (: lesz vele munkám egy kevés de végre az enyém (:
Amit linkeltél oldalt az elég jó áron van... és még a posta is ingyé van.....
Ya közben neten találtam róla ilyesmit de még a tömítések így ha szarok akkor marad a gyors megoldásnak a paszta dolog.
Te innét rendelted a cumót vagy itthon is kapni ? Vagy inkább kintről mert úgy olcsóbb....
http://litetek.co/carb_kit_suz..
.
http://www.litetek.co/guide_mi...
Megvan a kis hamis .. neten is találtam róla pár fotót meg úgy kimazsoláztam a szövegben 1 mondatot hogy le lehet venni a mixing body -t. Kiválló.. Holnap megnézem azt is. Gondolom tömítés ide igazából nem kapható minden sarkon és arany áron vannak...
1 csavart láttam de az inkább a "pilot jet" szabályozója (magyarul alapjárati keverék beállító)
Akkor máshol is van valami de nem láttam volna ?
mert az bele fog folyni oda is
ahova nem kéne.
Végénvan kicsi réz zárócsavar,
azt csavard le, és akkor le tudod húzni
az egészet a keverôcsôrôl.
Kettô között van tömítés amit
meg keĺ nézned miért engedi el
a levegôt.
Képes illusztrációt csak 10 után
tudok ha hasaérek.
A jobb oldali képen jól látszik a kb 45 fokosan , középpen kiálló egység ami be van valahogy oda rakva gyárilag de hogy az most ereszti a levegőt az baj vagy nem .. nem tudom. ha igen akkor remélem be tudom tömni valami pasztával éppen.
Látom él még a szellem
Én meg hogy jól érezzem magam beástam magam a gépbe. Persze kezdte úgy hogy ok hogy megy és van szikra de honnét csordogál a benzin ?
Széjje kaptam a karbit úgy takarításra aztán össze. Persze nem láttam semmi érdekeset csak a koszokat kiszedtem.
Aztán indítás és hoppá a 3as karbinál szépen csordogál az benya kifelé (tehát akkot befelé is gondolom). Na motor áljjj...
Karibik leszedése megint. Most a 3as 4 es karbikat nézegetem hogy mi lehet a gáz. simán csak úszó rosszul van állítva vagy nem zár a szelep vagy mi a bánat. És észre vettem még 1 érdekességet is ami nem tudom hogy mennyire "gyári" jelensége a porlasztónak.
Mivel amikor csordogált a benya a bal oldali "luk" ből is jött hát megnéztem az merre van kacsolódva a belső rész felé úgy hogy bele fújtam levegőt kompresszorból. Namost akkor láttam ám hogy néda a karbiban belül lévő elvileg külön bele rakott középső egység pereménél is jövöget kifelé a levegő (ez az úszóházban van még mindig.) Nem tudom ez jó így vagy nem számít?
Pár kép ha épp látni amit mondtam....
Sikerült hozzájutnom egy 400ashoz de majd holnap teszek fel róla képeket (: lesz vele munkám egy kevés de végre az enyém (:
Kilóméter csak tájékoztatónak van a
számlapon.