Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma megpróbáltuk betolni. Toltuk mint a hülye 2be nem ment akkor 3ba nem ment akkor 1be sem meg 4be sem.... Mondom ha benya van szikra van akkor tolásra be kell hon röffenjen nem?
egint lebontottam mindent kivettem a gyertyákat és létezik h mindegyik gyertya egyszerre szaródott el?
Egyik sem ad szikrát. A váz és a gyertya között van szikra de a gyertya végébe nincs...
Nem létezik h mind 1x re ment volna tönkre, vagy igen?
Szerencsére az utca végében van az eredet vizsgás úgyh ezen a párszáz méteren áttoltuk meg haza de eléggé hülyén nézett ki a mutatvány (:
VC nem mérvadó! A piros az inkább!
Gyertya nélkül ne használd az önindítót szellőztetéshez mert kinyírhatja az elektronikát ha nem tud kisülni!
Inkább told egy karikát az udvaron sokadikban kopp gázzal!
Csak mert nem ment minden hengerje!
Ne VC-s de mégsem akarja. Én is gondoltam a gázlámpás megoldásra de nem mertem kínozni a gyertyákat...
Ha szivató nélkül köszörültetem akkor nem köpi ki a a fölösleges benyát a blokkból?
Amúgy egykis saját tapasztalat a robogóról.K...a mind1 mekkora plexi van rajta akkor belémfagy a szar ilyen időben.
Tegnap meg majdnem kibéreltem 1 Smart csomagtartóját mert taknyos volt az út még reggel 9 körül!
Hát igen elég ducati hangja van!
Csá kezdődik!
Piros VC-s?


Én úgy szoktam gyertyát takarítani hogy gázforrasztóval kiégetem (mert az asszony kitiltott vele a konyhából)fogóval fogom a gyertya végét közben és drótkefével kitisztítom közben addig szokam csinálni még az alátét sárgulni kezd.
Ezt mind a 4 el,aztán hagyom a földön kihűlni őket.Közben a motor is szellőzik
aztán vissza a gyertyák hidegen és indítás először szivató nélkül ha nemakarja akkor szivatóval.

1 tanács ha nincs a világításon külön kapcsoló akkor húzd le az izzóról a csatit!
Olyan gyorsan nem megy tönkre a benzin.
Menni fog az ha pár napja ment, de legközelebb
ne állítsátok le a motort amíg szivatóval megy. Mindenképp várjátok meg míg átmelegszik rendesen!
Karbiösszerakásnál gondolom mindegyik úszót egyforma szintre állította, pilot csavart gyári fordulatra tekerte visszarakás után,
síbertűket ahol voltak.
Csapelzárásnak én ne látom értelmét, mert a szivattyú mindenképpen tolja a karbiba a benzínt elég sokáig.
3-4 kilómétert tudok elmenni az enyémmel ha elzárom a csapot, csak utána kezd el kihagyni. Vagyis addig rendesen nyomja a benzint szintig.
Persze belehet, de mindenképp 2 emberes művelet lesz.
Itt bizony nem megy minden henger!
Indítás után tapogasd végig a kipufogócsonkokat
melyik nem melegszik együtt a többivel!
Üza még az az üza amivel vettem kb 15 literrel szóval eléggé teli tankolva. Talán nem annyira régi :)
Tűt lejjebb tudom rakni de attol még el fog indulni hidegen szivató nélkül mert ugye gázt nem húzok neki és a tű nem igazán jön fel mert ugye pillangószelep zárva (persze nem tökre)és akkor nincs igazán vákuum ott a membránnak hogy emelje. Ahogy én értem a müködését.

Tűvel lehet játszani majd kipróbálom ... meg még meg sem néztem hova van rakva a tű .... lehet fent van eléggé aztán így sok neki gázhúzásnál a benya.
De alapjáratnál a tű szerintem nem játszik. Karbi túlfolyást meg lehet nézni a leeresztő csavarnál ha rádug az ember egy átlátszó csövet akkor látni meddig áll menne a lé.
Az én olvasatomban ha hidegen indul akkor sok az alapjárati üza (vagy túlfolyik de akkor tényleg nem indulna el mert akkor jól beköpné a gyrtyákat meg úszna a világ is.
Ezt ugyan én írtam mármint a cikket és 400asról készült:
http://www.rfklub.hu/2011/04/1...

Schubert tű. Némi fórumozgatás után meg tudtam, hogy a középső állásban kell lenni ( Gyárilag). Alulról és felülről is a 3. pozíciót jelenti. Viszont a tapasztalat, fogyasztás és gyertya kormolás szemszögéből felülről a második pozíció ami az optimális.
Hali! Nem szeretnék bele szólni párnapja nézegetem amit írsz meg amit Imi ír!
-Egyik kérdésem az lenne hogy benzin az mikori benne tankoltál már te bele?
- Másik ha sokat kap azt ne csavard szét a karbikat. A Schubert tűt állítsd úgy hogy feljebb akkor kevesebbet kap a gép. Nekem cirka 2L mínusz pöcröf és még most is sokat kap az enyém. ez egy tipp főleg ha nem középen van hanem lejjebb akkor tuti sokat kap!
- A másik ha el tudod indítani. Akkor állítsd le úgy hogy jár a motor elzárod a benzin csapot. Hagyod kegyegjen vagy egy kicsit meg húzod hogy a karibból a vastagját ki szippantsa. utána állítod le! Másnap meg ahogy Imi (full szívató gáz nélkül start) írta meg még javaslom hogy ülj rá ne sztenderen legyen! Ha így pöcre indul akkor az én olvasatomba: úszó szint nem lehet jó illetve tűszelepek nem zárnak rendesen! Első a tűszelep, utána az úszó szint!
Remélem tudott segíteni.
Biztos be lehet.. bár azért 600 is már némi erőt kívánhat a 900 as meg főleg. Igazából az a baj ha szikra nem jó vagy nincs mert az akku hulla akkor aztán nem biztos hogy elindul majd.
Vagy esetleg be lehet tolni ezeket a motorokat?
Gyertyák eléggé nedvesek voltak. Tegnap előtt simán beindult még este is. Másnap már nem se ma. Nemtudom mi lehet.... ):
Üdv !

nos amikor nem indult el igazán akkor rendesen el voltak ázva .... Ki kellett fújatni levegővel meg drótkefe + kijárattam a hengereket gyertya nélkül. És 18 fokban szivató nélkül elindul. Szóval lehet hogy kissé ki van tekerve alajárati üza....
Gyertyák mennyire voltak nedvesek
mikor kivetted ôket?
Jobb ötletem pedig nincsen.
Csak a guminyomás volt kevéske.. felfújva már szokásos módon ment a dolog...

Egy kis szösszenet. Hangja mit árul el ? Kissé egyenetlen nem ?

http://youtu.be/IwA7gAX7ZD0
Próbáltam ahogy mondtad de nem indul. Kiszedtem a gyertyákat megtisztítottam, összeraktam de megintsemmi. Megint gyertya tisztítàs aztán szivató nélkül de úgysem akarta. Már 4x tisztítottam meg a gyertyákat meg hagytam egy órát szllőzni gyertya nélkül is de semmi. Mit tudok még csinàlni? Pedig ma nem volt nagyon hideg....
Szivató ugyan azon az elven működik mindegyiknél. Itt is sok maradt biztosan.

Kicsit nehezebb ez mint a DT, jobban meg kell szorítani a tankot térddel, meg 10-15nél még nem dőlni vele mert nehéz lesz visszatornázni.
Tavasszal elmész vezetéstechnikai tréningre, majd ott megtanulod hogyan kezeld lassú tempónál .
Üdv !

Nos én csak a yamaha DT ről tudom ha épp nyáron elindulna szivató nélkül az már kissé sok alapjárati üzát jelenthet....

De pl ma nem sok szivató kellett a RF nek azt elindult. Most megcsináltam a porlasztókban a pasztázásos bulit és ha mást nem is de már nem folyik túl ... valszeg a tűszelep ház és a fémház közötti O gyürű a szar mert csak ott ahol szivárgott ott könnyen kijött a helyéről másikaknál meg ki kellett mozgatni mert jól fogta a gumi.

MÁS...

Most hogy be van állítva a karbi szinkron (amennyire tudtam U csővel) mentem a telephelyünkön pár kört aztán érszre is vettem hamar hogy a kormány furán viselkedik. Amerre fordítom menet közben arra akar tovább fordulni és ellene kell tartani. Mentem úgy 10 - 15 tel és mondjul balra fordulásnál balra fordítva a kormányt érezni hogy akarna tovább fordulni a kormány...
Ez így kell legyen ? Yamaha DT nél nem emlékszem így lett volna.
Vagy csak kissé kevés a guminyomás ?
Szivatót koppanásig, gáz nélkül
kuplungot begúzva.
Kéz marad a szivatón mert ha
négy ötezer fölé pörögne vissza tudd
venni a fordulatot elôször3-4ezer
környékére, mikor meg már biztos stabil,
akkor ezeröt-kettôezerre.
Simán pöckölgetéssel szokom
állítani.