Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ma megnéztem egy eladó 600-as RF-et, kozmetikailag vannak kisebb hibái, de műszakilag egyben lévőnek látszik. Felvettem egy kis részt a blokk hangjából, légyszi véleményezzétek hogy mennyire hangzik egészségesnek. Alapjáraton talán mintha egy kicsit zakatolna valami néha, talán a kuplung? Vagy ez elmegy?
http://youtu.be/aREGC95yngM
Én őt néztem ki tavaszra.:
http://www.r17.hu/974-michelin...
Nagyon változó.
Én hangosnak tartom az enyémet
furulya nélkül,
de többieké sokkal halkabb.
Imi, a Martin mennyire hangos furulya nélkül ?
Te hogy használod ?
Bovdenek, csúszkák kenésével kezd!
Orvosolni fogja szeri tem a problémát.
Köszi a sok helpet. Lehet nekilátok januárba. Nagy segítség így képekkel meg leírással (:
Tömítés orgia....
Ilyen ni :
900 asé nem.... az tök fém csak nincs benne ez a középső részen felhozott rész hanem egyenes az egész.
ez a 6 kilós, kilencesé nem ilyen műanyag?
400 as nak akkor jobb a szívató síne mert a 900 é nem a legjobb. A bowden szálat tartó feje kissé gyengére sikerült..
Ez a 4kilósé mert kmg04-nek is az van.
Csak a sin más, maga a szivató ugyan az.
Fekete műanyagot kell kipiszkálni és kijön a dugattyú.
Egy kép:
http://www.ebay.com/itm/91-suz...
Na ez melyik motoré ? 400 vagy 600 ?
900 asé nem ilyen teljesen. Vagy épp másik verzió ?
Mivel rendesen hideg van, megdermedt a bovdenben lévő kenőanyag is, és attól jobban szorulnak a cuccok.
Ha a gázkart nézed, annál is lassabban ugrik vissza alapra ha elengeded.
Én kiszereltem mindet, végére rászigszalagoztam egy tölcsért,
és benzinnel átfolyattam míg ki nem mosta a régi olajat.
Kiszáradás után sima híg motorolajjal átcsurgattam (2-3 centiliter/bovden) mindet és olyan lett mint nyáron.
Persze a rudazatot is át kell nézni, zsírozni a csúszkákat!
Innét :
(posta ingyen van)

Tömítés : Tömítés olcsóbban
Honnan mi mennyiért?
Ha kivetted a karbit és szabadon van akkor tök 1 szerű . 2 kis fekete müa sínvezetőt ki kell csúsztatni aztán akkor a lemez kijön. Aztán egyesével ki kell venni a cumót. 2 müa fül tartja az egységet a helyén. óvatosan ki lehet venni szépen őket.

A szétszedés zsírzás után perfektül müködik? Mennyire bonyolult szétkapni?

Megjöttek a tömítések a porlasztókhoz. Minden tömítés benne van ami kell.
Szóval most jön majd a nagyon nagyon szétszedős meló.
Üdv !

Amit én tapasztaltam hogy kissé béna konstrukció így ahogy van. Bár mondjuk hogy műkszik. Igaz nekem inkább a kihúzásnál szenved vele kicsit de hajlítottam a lemezen így már nem tud befeszülni már.
Ezeket a szelepeket ki lehet venni anélkül hogy szét kéne dönteni a porlasztót tehát én is kivettem őket azt ahol kell bezsíroztam. meg a rugókat kissé széthúztam hogy erősebben toljanak vissza. Persze lehet mondani hogy sufnituning , de jobb mint volt.

Van amikor jó de van amikor nem. Persze ez a sűrűbb (: kézzel vissza lehet tolni gond nélkül. Akkor lehet h a sprays megoldások jók lesznek?
bocs azt ki hagytam hogy azt réz felületet amit mozgat a karbi tetején.
Ezt nekem is csinálta nyáron fújás után. Én a karbi résznél nitrohigitos ronggyal meg pucoltam és ne wd40-nvel fújdbe hanem teflon spray vagy pedig motipnek a fehér zsír sprayel. Persze ha nem a bowdennel van baj és nincs ki akadva!