Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv !

Hát... kézzel a karbinál vissza lehet tolni vagy akkor sem mert feszül a bowden ?
Ha épp máshogy nem akkor kiakadt a külső része valahol és így már nem jó. Eddig jó volt ?
Mit tudok azzal csinálni ha a szivatóm nincs a toppon.
Ami a gondom h ráhúzom tökig a szivatót beindul félig visszatolom kb aztán amikor visszatolom teljesen nem esik az alapjárat. Ha kézzel mozgatom jobbra balra a bowdent mint az őrült akkor vissza esik az alapjárat szépen. Ezt megnéztem szétszedett állapotban is. Csak félig megy vissza az a tengely a karbiknál ha visszatolt àllapoba van a szivató kar. Lehet h az a rugó gyenge lenne? Mert befújtam wd40 nel de nem orvosolta a hibát. Lehet szorul a bowden a kűlső borításba?
üdv. eladó rf 400-hoz a képen látható benzintank rozsdamentesen. ára 14 eft. 0620/992-4528 aszód.
Rendben köszönöm, remélem jó lesz az amit kinéztünk.
Bontóba 25k körül volt ha jól emlékszem. Ha teheted személyesen vedd át. És nézd meg van e olaj benne meg nyomd össze hogy folyat e. Mert az enyémbe is szinte nem is volt görbület és még is gagyi volt. Egyébként az utánagyártott szimering is egy kalap....r. Pedig Japán volt amit rendeltem hozzá. Na mindegy sok sikert hozzá.
Szia. A fölső része eléggé ütődött, és sérült, és hiába lenne cserélve szimering, szintén folyna.. Sajnos valószínűleg hozzá nem értő kezek látták a teleszkópot.
Úgy néz ki hogy tudunk szerezni másikat kompletten, de azért nagyon köszönöm..
Hali!
Mi a baja a tiedének? Digites vagy sima a tiéd?
Nekem egy jobbosom van ami komplett és működőképes. Új szimeringel és friss olajjal van.
Meg van a balos is de azzal nem tudtam mit csinálni hiába cserélek szimeringet folyat.
Üdv mindenkinek. RF 400-ashoz keresek jó állapotú első teleszkópot. Igazából a felső szár kell, de ha csak kompletten van az is érdekelne.
Köszönöm szépen.
Aztán hány éves volt az a Conti!?
Fiatal gumi jó, 5-6 éves használt gumi nem jó!
Én Conti Road Attack II-t használtam, újan vettem nem panaszkodom rá.
Michelin Macadam-mal vettem anno, 6 éves volt, kemény mint a kő.
160/60r17 és 120/70r17 a gyári méretek.
Tavasszal 20 fok alatt ilyenek.
Találtam még egy képet 2012-ből, ez egy délutáni földesút-susnyás-földesút-defekt-betonút guriga volt.
A defektet szerencsére nem én kaptam . Ha Gábor olvassa,
akkor most biztos mosolyog, még mindig előttem van a kiálló facsavar látványa...
Bár én nem taperolom, így fogalmam sincs mennyire melegszik,
de évek óta PR-1-et használok. Esőben, napsütésben, országúton,
Kakucson, tértem már le aszfaltról is vele... Nagyon szeretem.

Használtam már Metzeler-t (több félét is), Dunlop-ot (D207,
D208RR), Bridgestone-t (BT21), meg Michelin-t (PR1-2). A VFR-en Pirelli volt, azon kíváló volt.
Öcsémén is Metzeler Bridgestone kombó van, azon a kis 500-ason
megcsúsztathatatlan mindkettő, pályán rajzolni lehetett az íveket vele.
A Dunlop volt nekem a legszarabb élmény és a Michelin jött be a legjobban.

Amúgy ez a gumi sztori a leg szubjektívebb. Mindenki másra esküszik.
Bár létezik rossz és jó gumi, mindkettővel lehet annak képességei szerint motorozni.

MZ korszakban nem volt ekkora piac, aztán mégis örömmel motoroztak emberek.
És ahogy látom vannak akik túlélték...
Sziasztok!
Látom gumi kérdés van!
Amit én használok és a véleményem róla:

Elöl Michelin pilot Power van legjobb hideg időben 2-3km után langyos a gumi. Az hogy milyen gyorsan kopik nem tudom használtan vettem én is. Ami biztos esőben jól tapad és nem hűl vissza extrémen a gumi meg marad a tapadása! előre eddig nekem ez vált be a leg jobban. Esőbe úgy se kergeti nagyon az ember! ( Én meg bízok benne nincs rossz élményem vele)

Hátulra Michelin Pilot Road:
Nagy víz elvezető képesség ennyi az ösz visz pozitív meg az hogy lassan kopik.
Hátránya nagyon lassan melegszik esőbe azonnal hideg a gumi. Szerintem gagyi. De ezért nem dobom le róla!

Ár hát igen sajnos az én pénztárcám se engedheti meg hogy új gumit vegyek a motoromra de. Ha ki számolod hogy 1 vagy max 2 idényre jók ezek a használt gumik hamar oda lyukadunk ki hogy szereléssel és minddel egyetemlegesen vehettünk volna újat.

Én az idei évet még le tolom ezekkel és utána fogok venni rá újakat! Viszont árat és minta mélységet tekintve szerintem dunlop lesz a nyerő! Contit viszont ne vegyél semmi szín alatt! Moslék egy gumi.
Én tapasztalatom az hogy ezerszer jobb a Continál merészebben is nyúltam bele a fékekbe is.
Azért kopik lassan mert a közepe keményebb a két széle puhább.De vannak már 3K-s gumik is.

Ha beszélsz a gumissal szerintem naprakészebb listát mond mint a weboldal.Postázza is ha elmész fel is rakja neked!
Akkor azt mondod ezek a gumik jó vétel lenne?
Több helyen olvastam h ez a márka jó mert lassan kopik meg hasonlók...
De én 11.000-ért vettem a hátsót 8.000ért az elsőt
Az hogy mennyit megy el az rajtad áll nekem 3 évig fennt voltak a Continentalok és idén cseréltettem le a Battlax párra.
Ezek így képek alapján mennyit mennek még el? Nem túl öregek ezek a gumik? Jó áruk van amúgy!
A BT021 is ugyan úgy 2K-s.

mint a BT023
előre 120 hátra 160-as!

A + szálat ki kell mérni!Fejből én meg nem mondom a szinkódját.
Én télre lehúzom az első lápáról a csatlakozót... nyáron meg úgysem kell kínozni indulásnál, bár szerencsére nekem télen is szépen indul eddig.
Melyik + ba kössek bele? A kormánynál vagy az aksi után ?
Milyen méretet keressek?