Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Találtam két videót régebben, RF600-as karburátor összeszerelésről, nem tudom mennyire segíthet a problémádon, meg miben különbözik a 900-astól, de azért belinkelem
Az egyik a karbi összerakás
http://www.youtube.com/watch?v...

A másik meg az egész sor összeszerelése
http://www.youtube.com/watch?v...

Én még RF vásárlás előtt vagyok, majd kiderül hogy bele sikerül-e futni nekem is karburátor problémába
Üdv !

Na szóval ma kapott 2 új gyertyát a 3-4 es henger.
Plusz karbit szétkaptam megnéztem az üza szinteket mindegyiknél egyszerre , kis különbségek vannak de nem nagyok.
Amit még észrevettem hogy a vákumos tű mozgatás az 1-2 között el van csúszva vagyis az 1 es nél mondjuk felmegy félig a 2 es nél még nem mozdul meg. Ezt úgy néztem hogy az oda menő vastag gumicsőbe fujtam levegőt és néztem milyen az együtt mozgás. Próbáltam kideríteni mért van de még nem jöttem rá. cserélgette gumi membránt , fedelet is rugót is de semmi. Aztán próbáltam megnézni hogy a nem e szivató nem zár rendesen de nem lett változás... Szóval X...

Persze így hogy levettem a karbisort zártam az alapjárati fuvókán is 1 kört... már jobb lett a dolog nem esik az alapjárat lassan lefelé magában. Most inkább felfelé megy ahogy melegszik a motor.
Plusz a tű fentről a 2. pozicióban volt azt most felemeltem 3. ra (közép).
De még van baja hogy hiretelen (rántás szerű) gázra behörög és csak akkor veszi fel a fordulatot ha visszább engedem. Szóval vagy sok az üza épp neki úgy hírtelen vagy épp kevés.

Üdv !

Nos aztán játszottam a 3-4 es dologgal. 1-2 es gyertyákkal ment a 3-4 es de "saját" gyertyáival nem. Pucolgattam ezt a 2 őt de csak 1 lett normális szikrát adó. 4es hengeré nem lett jó. Holnap veszek 4 újat aztán majd kiderül....
Lesz Martinom ! Most vettem meg telefonon.
Hoppá, lehet mégis lesz Martinom ?

A bandit fórumon pont most raktak fel egy Bolt-On Martint .
Le is csaptam rá, remélem megnyertem magamnak .
Azért az elgondolkodtató, hogy az RF-ek köbcentitől függetlenül
majdnem mind (már amelyik bekerül ide a fórumra a piacról),
karburálási problémával küzdenek...

Ennek mi a csuda lehet az oka ?!
Ezt ne vedd reálisnak,
majd ha megy minden
henger rendesen, akkor nézz
gyertyaképet!
Most még vinni kell a szabotáló
hengert is ami + gázt igényel.
Elôbb old meg a hiányzó henger
problémáját, sokkal kevesebb
gázzal fog utána, még jobban menni.
Üdv !

Na megvolt a felvonulás szépen végig baktattam 3 vagy épp amennyi henger ment jól.
Gyertyákat kivettem megnéztem 20KM után és kb ilyenek ...
1-2 es ből valók. Lehet ezek a jobbak.... másik kettő szerintem szarabb.
Tehát kissé sok üza van arrafelé mert korom van eléggé ... kicsit barnás a közepénél de ez eleve sok ...

Van hozzá minden csak lent van a motorba, a gyertyát meg most hozták és olyan kicsinek tűnt de akkor meg nyugodtam (:
TESCOban van a T száras csuklós pár forintér.
Gumi is van bent és pont elég
hosszú a szára.
NGK CR8EK
16-os gyertyakulcs kkell
hozzá.
16-os gyertya kulcs fogja +kell hosszabító.Meg ha nincs a gyertyakulcsban gumi ami bennetartja a gyertyat kell egy gyertya csipesz is.Mert nagyon mélyen van.Szar kiszedni.
Mekkora villáskulcs nyílása van a gyertyának?
Rendeltem hozzá gyertyákat de nekem így kicsinek tűnik.
16-17 körülinek néz ki. Akkora a gyári is?
A szinkront barmelyik szerelo megcsinalja.
Amúgy Pest közelben nem tudtok véletlen egy jó szerelőt aki ésti a dolgát és foglalkozik 400Rf ekkel?
Karbi szinkron kellene... /persze majd ha beindul/
Okés, megpróbálom hátha megoldja a gondomat. Sajna csak szerdán lesz időm vele foglalkozni ):
Akkor viszont nem az alapjárati résznél van gubanc,
de a videón biztosan nem megy minden henger mikor odahúzod neki.
Lehet a pasztából került rossz helyre!?
Égesd ki a gyertyákat!
Pipát letekered a kábelről és pár milit levághatsz, de előtte próbáld nehogy rövid maradjon!Ha forgatod a motort önindítóval, mindig minden pipába tegyél gyertyát testelve, hogy tudjon szikrázni!
Semmi baj azzal hogy piro
Üdv !

Ma még felbukkant 1 hiba ami annyi hogy a termosztát háznál csöpög az folyadék. Pasztázása megvolt holnapra jó kell legyen

Indításhoz ma kis szivató kellett de csak épp hogy.
Mindegyik kipufogó egyből melegedik szóval megy minden henger egyből.
Némi idom javítgatás szintén történt ma.
Csa tuti kiegetted rendesen?drotkefevel nem csak a veget kell simogatni hanem bele is kell nyulni.nekem is volt mar regen hogyhama. Gyorsan sitek aztan ugyan ugy nem poffent.szetszedtem rendesen kitakaritottam megvartam meg kihul vissza es poc roff indult.
Minden pipát a helyére tettem vissza.
Le lehet vágni a kábelek hosszából?
Amikor a 4 kábelből 1 kábelbe dugtam csak gyertyát és így érintettem a vázhoz akkor a váz és a gyertya között húzta az "ívet! de a gyertya tetején ahol kellene ott nem csinált semmit...
Ha 2 gyertyát teszek be és ugyan ezt eljátszom akkor adja a szikrát ahol kell?
Pipákat jó helyre pakoltad vissza?
Volt akinek segíteţ, hogy
levágoţ fél-egy centit a kábelekbôl
és úgy tekerte rá a pipákat.
Gyertyákat gázon meg kellene melegíteni,
hogy leégjen rendesen.
A gyújtótrafó nagyfesz tekercsének mindkét kivezetése a gyertyákra van kötve, ergó csak akkor kapsz szikrát ha adott gyújtótrafóra mindkét gyertyát rárakod és a fémházukat letesteled. Vagyis a gyertyák sorba vannak kötve. Ez azért volt jó a gyártónak mert 1 nagyfesz tekerccsel el tud látni két hengert.