Ha angol piacos, akkor bármit el tudok képzelni, de elvileg M8 normál
menetemelkedéssel.
A Banditomon is az... nem indokolt a finom menet a kapaszkodóhoz, sőt...
Ennek ugyan ilyen az alsó fele is.
Rá van ragasztva a fülre.
Minek lenne ott sűrűmenet?
Sima M8 menet lesz az ha te hasonlónak látod.
Újítsad fel a menetet, aztán kész!
Azt meg meg tudod oldani.
Ha tényleg metrikus akkor meg nem normál menetes mert valahogy nem passzol a dolog. Persz ha lenne valakinek menetfésűje meg tudná mondani egyből hogy colos vagy finom menetes metrikus.
Vagy fésű hijján tolómérővel mérni menet emelkedést ... asszem M8 van bele erőltetve annak a normál emelkedése 1.25mm lenne.
A gumi akkor ez a "másik" féle inkább a rajzok szerint... ha igaz.
Hátsó kapaszkodó az utas részére az hivatalosan milyen csavarral van felszerelve ? Metrikus ? Collos ? Vagy metrikus finom menettel ?
Mer úgy látom hogy a sima metrikus az úgymond oroszosan bele van tekerve és mit ne mondjak próbálja átalakítani egyik a másikat....
A tank alá előre ilyen amit keresnék. Valszeg nem csak RF ben van ilyen féle.. lehet GS ben vagy banditban is ez van.
Nem nagyon nézegettem mert épp nem avval voltam elfoglalva de úgy emlékszem KMH óra van rajta. Majd holnap megsasolom...
Viszont van valakinek esetleg tank elejénél lévő gumi blokk ? A vázon kéne legyen de persze nincs ott csak valami oda buherált gumilap.
Meg le van szakadva a tankban lévő mérőnek a kábele is. na oda max magy forrasztok egy veztéket azt kész.
Viszont van 1 csati jobb oldalon lábnál az mi lenne ? mert csak úgy nem szokott lenni semmi hogy ne kéne bele valami....
Szia! Igen sima CD-S. Dec 14 vagy 15én megyek veszprémbe családlátogatásra. Ha közölsz egy elfogadható árat és jól működteti a rádiód a hagszóróimat, akkor érdekel a dolog.
Amit a rácson látni, az csak eldőlésnyom sebesség nélkül.
Lábtartó aljára csavarozott vasnak pedig rezgéscsillapító feladata van, sok motornál alkalmazzák gyárilag is.
Lábtartóba belekapaszkodsz és vissza tudod húzni a helyére.
Nos igen az utánfutóra felmókoltuk a gépet mivel kissé kevés kötözőt vittem ... ez van kicsit le is kapta a fejidomnál a festéket de már annyi festék hiba van rajta fel se tűnik.
Pápáról van a gép. Valszeg eldőlt jobbra vagy még kicsit csúszott is úgy mert a rácsok meg vannak húzva meg a jobb hátsó lábtámasz is be van szerintem kissé hajolva talán a tartó konzolnál hajlott meg ami a vázon van.
Jobb oldali lábtartóra (első) alulról meg egy vastag fémlap van csavarozva. de miért nem tudom mert törés nem látszik rajta. Első gumi 2-3 mm es profilú szóval az már nem sok hátsó talán 4mm es.
Akku kicsit gyenguszka de indítja. Sokat állt szóval így érthető is.
Beszálltam az RF családba egy 1995 ös 900r géppel. Még most intézgetem a papírokat ... de már nálam van persze. Kissé "optikai" hibás de idővel talán jobb lesz. Karbi részét nem tudom bántani kell e de meglássuk a vákuum mérésnél mit mutat.
menetemelkedéssel.
A Banditomon is az... nem indokolt a finom menet a kapaszkodóhoz, sőt...
Azt vágom hogy 2 vezeték.. de sajna tőből ki van szakadva nekem. Majd ráforrasztok 2 vezetéket és csatit meg használok másikat amit találok épp.
Menet javítóm nincs ilyen, de max belehajtok egy menetfúrót azt ha mást nem is de M8 lesz tuttira már.
Rá van ragasztva a fülre.
Minek lenne ott sűrűmenet?
Sima M8 menet lesz az ha te hasonlónak látod.
Újítsad fel a menetet, aztán kész!
Azt meg meg tudod oldani.
http://www.simson.hu/index.php...
Gondolom találsz ilyet a műhelyben!
Vagy fésű hijján tolómérővel mérni menet emelkedést ... asszem M8 van bele erőltetve annak a normál emelkedése 1.25mm lenne.
A gumi akkor ez a "másik" féle inkább a rajzok szerint... ha igaz.
http://www.cmsnl.com/suzuki-rf...
Inkább ilyet keress ha nincs átalakítva a gyári!
Hátsó kapaszkodó az utas részére az hivatalosan milyen csavarral van felszerelve ? Metrikus ? Collos ? Vagy metrikus finom menettel ?
Mer úgy látom hogy a sima metrikus az úgymond oroszosan bele van tekerve és mit ne mondjak próbálja átalakítani egyik a másikat....
A tank alá előre ilyen amit keresnék. Valszeg nem csak RF ben van ilyen féle.. lehet GS ben vagy banditban is ez van.
azt látva könnyebben okoskodunk!
Sugo mototnál bontanak RFet,
mindegyik méretũn megegyezik a
gumibak.
Viszont van valakinek esetleg tank elejénél lévő gumi blokk ? A vázon kéne legyen de persze nincs ott csak valami oda buherált gumilap.
Meg le van szakadva a tankban lévő mérőnek a kábele is. na oda max magy forrasztok egy veztéket azt kész.
Viszont van 1 csati jobb oldalon lábnál az mi lenne ? mert csak úgy nem szokott lenni semmi hogy ne kéne bele valami....
Hogy érted hogy jobbkormányos ?
Akkor csak rezonacia kioltó fémsúly.... vágom...
Igen ez a gép volt 330 ért hírdetve...
Azt a gépet vetted meg ami 330 ér volt hírdetve?
Lábtartó aljára csavarozott vasnak pedig rezgéscsillapító feladata van, sok motornál alkalmazzák gyárilag is.
Lábtartóba belekapaszkodsz és vissza tudod húzni a helyére.
http://www.imet.hu/index.php?c...
http://www.m0moto.hu/
labtarto-...
Na persze ki is hagytam hogy az ülést meg újra kell bőrözni mert van rajta pár folytonossági hiba :)
Nos igen az utánfutóra felmókoltuk a gépet mivel kissé kevés kötözőt vittem ... ez van kicsit le is kapta a fejidomnál a festéket de már annyi festék hiba van rajta fel se tűnik.
Pápáról van a gép. Valszeg eldőlt jobbra vagy még kicsit csúszott is úgy mert a rácsok meg vannak húzva meg a jobb hátsó lábtámasz is be van szerintem kissé hajolva talán a tartó konzolnál hajlott meg ami a vázon van.
Jobb oldali lábtartóra (első) alulról meg egy vastag fémlap van csavarozva. de miért nem tudom mert törés nem látszik rajta. Első gumi 2-3 mm es profilú szóval az már nem sok hátsó talán 4mm es.
Akku kicsit gyenguszka de indítja. Sokat állt szóval így érthető is.
Kérdezz bátran, adatlapod tartsd naprakészen!
Beszálltam az RF családba egy 1995 ös 900r géppel. Még most intézgetem a papírokat ... de már nálam van persze. Kissé "optikai" hibás de idővel talán jobb lesz. Karbi részét nem tudom bántani kell e de meglássuk a vákuum mérésnél mit mutat.