Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah a másik nem tudom a szívatóval miért killódik mindenki!
Ráhúzod csutkára elindítod (gázadás nélkül). Felpörög 4e fordulatra (ha nem ingadozik 4enél) kicsit hagyod és finoman vissza tolod 0-ra. utána még alacsony az alapjárat de ha jólvan belőve akkor ott már járnia kell és nem állhat le!
Kell lennie alapjáratnak ez az egész móka max 1 perc még ilyen hideg időben is! De ha nagyon tutira akar menni az ember akkor hagyja egy picit full szívatón és úgy tolja vissza! 4éve így használom soha nem állt le és állás után is legrosszabb esetben 2.ra indul a gép. De ez már olyan 1,5 hónap ránézés nélkül. Amúgy elsőre bár én télen is 2-3 hetente indítok egyet!
Az csúnya lenne ha járó motornál telit mutatott volna XD

Az max reggel mikor még nem röffentetted be akkor korrekt mert akkor az olaj teknőbe össze gyűlik minden. Persze melegen is le állított motornál látnod kell hogy van olaj ott de autónál is hideg indítás előtt javasolt nézni mert akkor valós az adat.

De nem az a lényeg hogy a betöltő nyíláson folyón az olaj. Ha nívó szint félig van annak akkor is jónak kell lennie!
Haverom R6-osat fel töltöd fullra le eszi a feléig és minden ok feltöltöd megint és le eszi újból a feléig de utána semmi.

ha nívó alján van hidegen azaz első indításnál az már nem olyan olyan jó az már lehet hogy kevés.
Ahogy láttam a szivatóval eléggé játszani kellett hogy se ne pörögjön meg ne álljon le, ott is lehet hogy van valami bibi, de ez a legkevesebb. Amikor járt a sztenderen akkor az olaj kémlelőnyíláson épp hogy látszódott hogy az alján mozog az olaj, nem tudom mennyi volt benne.

A kanizsait még nem néztem élőben, de valahogy össze kéne szerveznem hogy azt is lássam még, kb 100km-re vannak egymástól. De ezt talán egy körrel kéne megjárni kocsival,futóval, és akkor már nem üresen hazajönni. Bár abban tuti nem 26e km-van mint ahogy hirdeti, a fórumos hozzászólása alapján
http://www.youtube.com/watch?v...

Kanizsairól egy régebbi videó.
Ha minden igaz, Ő is fórumozott annakidelyén.
Köszi szépen írtam neki hátha!
Köszi! majd meg kérdezem bár tavaly se volt nekik hátha jövőre lesz :D
Enyémnek akkor volt ilyen összevissza hangja,
mikor nem ment vissza a szivató a helyére.
Kicsit összevissza jár, nekem csak az nem tetszik.
Zörej enyémbe addig van hasonló míg nem öntöm max
közelébe az olajszintet. Ha próbakör után is ilyen egyenetlen akkor egy karbirendberakás árát érdemes lenne lealkudni.
Kanizsai pirosat nézted? Meg a többit is!
Nekem ez volt, van.
Red linkjéhez még meg kell venni külön a platnit mert nem tartozék, viszont nekem az jobban bejött mint a mostani.
Mindkettőbe belefér 2 sisak (az enyémek! agv gp1 és scorpion exo750).
Sógor vett robeszára olcsót, (16000HUF) gyenge év után zsanérokat kellett ráfurkálni mert eltört a gyári mellett az egész.
Zárakkal nem lesz gond, inkább a zsanérok környékén.
Nekem ennek van az elődje,
sőt, Apu motorjára is ezt vettünk. Tökéletes, jó az anyaga, sokat bír.
Ezt merem ajánlani. Viszont nem túl nagy, nem akkora mint a kínai 55literes.
Urak lenne egykét kérdésem hisz mindjárt tavasz

Az egyik tapasztaltabb kollégáimat kérdezném valami jóféle dobozt szeretnék venni a motoromra!
Persze nem csillagászati összegért de nem is valami gagyi kínait.
kinek mi a tapasztalata mit érdemes venni? (Pl zár meddig bírja meg ilyenek)

Másik valaki nem látott véletlenül eladó idomot mostanában?
Az oldalsó idomra kell fel tenni a hűtőnél és a dudánál takar rá a fekete műanyag ebből hiányzik nekem egy és szeretném beszerezni hogy meg legyen minden porcikája.
Ha valaki tudna kérem jelezze!

Boldog békés karácsonyt nektek!
osztom a többiek véleményét! Hidegen az enyémnek sincs "szép" hangja! Na meg most mit várunk lassan 20 éves motorokról van szó. Jó persze a dugó ne álljon keresztbe benne.
Friss olajjal meleg baloknál nálam is csened van! Szerintem menet közbe legyen "csend" szép motor hang akkor túl nagy meglepetés nem érhet!
Azt azért ne várd, hogy majd mi megmondjuk, hogy megvedd-e ezt a
motort, vagy ne. Egyébként egész szépen egyben van, már amennyi
látszik belőle.

Ha valóban a blokkból jön ez a hang és fordulaton terhelve is jön
belőle, illetve az olajszint megvan és az olaj nem korom fekete, hanem
látszik még valami a színéből, akkor nem venném meg.

Vagy csak abban az esetben, ha minden más makulátlan.
Ekkor viszont utánanéznék a bontott alkatrészek árának, akár egy
komplett blokknak.
és friss olajjal is más hangja volt!
Az enyémnk is kinyomócsapágy hangj volt pedig kb 4000km volt benne behúzott kuplungkarral elhalgatott és terhelés alatt se hallottam semmit!
Hát...ebből sok minden nem lehet megtudni. Behúzott kuplungnál is ilyen a hangja? Meg kell várni, míg bemelegszik a motor. Lehet sokféle dolog, de lehet, semmi .
El kell vinni próbakörre, és úgy hallgatózni.
Igazából több dolog szólna a motor mellett, új gumik, féktárcsák rendben, elmondás szerint nem volt törve, nyugatról behozott, állt pár évet odakint, itthon kicserélve a váltó mert dobálta a 2-est (600-asnál elő szokott fordulni ahogy utánaolvastam), teleszkópok porszárazak. Csak ez a fura hang miatt bizonytalanodtam el, meg nem mindig volt hallható.
Mondjuk ha a hang alapján váltó/kuplungban zörög valami az úgymond javíthatóbb mint ha főtengelyes vagy egyéb komoly baja lenne. Most ez a zaj döntene a megvétel / továbbállás mellett nálam
Ahogy egyre többször megnéztem, én még a kipufogóra is rá tudnám
fogni amit hallok. Ha picit kifúj a leömlő és az összekötő közt, akkor
az adhat ilyesféle hangot. A kipufogó rendszerben keletkező rezonanciák
és felharmonikusok nagyon férevezetőek tudnak lenni.

Öcsém GPZ-jénél jó pár kilométer kellett ahhoz, hogy rájöjjön,
hogy honnan jön a "mindjártszétesekúgyzörgök" hangorgia...
Totál meg volt róla győződve, hogy a kuplungból jön...
Kiderült, hogy a jobbos gyári dob belső felén a hengesztés szétrepedt,
aztán az adott ilyen hangot bizonyos fordulatszámoknál.
Ki gondolta ?!
Azért ez így nagyon sok kérdést felvet. Aki ez alapján a videó alapján
tud minősíteni, az nagyon vájt fülű.

Egyrészt, gondolom a motor hideg volt, de biztosan nem üzem meleg.
Másrészt, egy blokk hangja rettentő sokat változik pusztán az
olajtól. Ki tudja milyen és mennyit futott olaj (mennyiségre is mennyi?) van benne.

Az lenne a korrekt, ha most mindenki csinálna egy hasonló videót
a saját motorjáról, és felrakná. Hamar kiderülne, hogy a kuplung
felől hasonló zajokat hallunk hidegen. A mikrofon, ahogy írtátok már,
sok mindent felvesz, amit mi nem úgy hallunk...

Az én motorom blokkja szerelő szerint szép csendes. Na az ehhez
képest 3 caterpillar lánctalpas és két nyélgázon futó T-72-es zaját produkálja szerintem...

De egyébként már attól is sokat változhat a hang, ha tényleg
korrekt az üzemanyag képzés. Minden szépen be van állítva,
a motor a megfelelő minőségű és mennyiségű keveréket kapja.
A gyertyák is változtatnak a hangon. Az iridiumos gyertyákkal az
a tapasztalatom, hogy nyersebb, csattogósabb lesz tőle a motor
járása, kicsit "dízelesebb". Az autóm és az RF is így reagált rá.

Szóval ez alapján a videó alapján én nem vonnék le messzemenő következtetéseket.
Nem valami bizalomgerjesztő!
Ez a hang talán a kuplungkosár végén lévő csapágyé lehet?! Nem próbáltad behúzni a kuplungot, hogy akkor mit csinál? A vezérműláncnak szerintem egyenletesebb a hangja.
Ja ez a pécsi nem? Szerintem nem vészes a hangja, bár így a mikrofon minden zajt belevesz a felvételbe. 400-ért hirdeti azt hiszem. Lánc, lánckerék? Fékbetétek? Ezek milyen állapotúak?