Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A + szálba kös be 1 kis 12V-os kapcsolot.De a kormánykapcsolóról vedd le a pozitívot mert akkor csak az elsőt fogod kiiktatni a kapcsolóval.Én is elk....tam nekem is csak az elsőt sikerült kapcsolóra rakni a hátsó ugyan úgy világított gyújtáson.
Nekem a Battlax BT023 nagyon bejött!Vegyes használattal!
Ja meg h tudom megoldani h ha rá adom a gyújtást akkor ne világítson egyből az első hátsó lápa?
Ha leginkább városba használom majd a mocit milyen gumikat ajánlotok?
Köszönöm!
Nem, benzinnel megpucoltam rendesen és ment rá a csík.
A zöld jól bírta a 4-5 szezont meg se lazult.
Fényvisszaverős viszont jóval keményebb anyagból van mint a zöld,
nem lehetett olyan jól rátapasztani a betűkre.
Lila felnin elengedte a második szezon közepén,
de a szürkén még rajt, bár azt se használtam tovább 2 szezonnál.
Csak egyik feliratnál engedett, lehet kellett volna még pucolgatnom mert a másik feliratnál semmi baja.
Azt a szakaszt le kellett vágnom, de ennyi.
Bírja a brigéciolt rendesen.
Imi! Néztem nálad a felnicsíkokat. A hátsókerék bal oldalán vannak "feliratok" a felni peremén. Nem tudom normálisan felrakni a csíkot. Te kitöltötted valamivel?(műgyanta)
Akkor nem fog sokat kapni.

Szóval a megoldás pofon egyszerű volt.
Igen tényleg elszegényedett a keverék de miért ?
Szimplán azért mert a légszűrőház nem volt rajta ami némileg fojtja a motort. Így aztán hirtelen beömlő levegő szépen elszegényítette a keveréket.
Feldobtam a légszűrőt és hoppá majdnem jó is lett. Csak maradt egy kis luk az alapjárati és a főfúvóka között ami miatt úgy 5 ezernél betorpant aztán felpörgött. Ezt meg szépen "kivettem" úgy ahogy kell nyitottam az alapjárati üzát még.

Most már teljesen jó. Persze a tömítéseket majd kicserélem ha ide érnek.
Ha letudtam a vizsgáim jön a feltámadás. E85 projecthez megjött
az újabb garnitúra (mostmár 40-es) alapjárati fúvóka sor.
Reményeim szerint ezzel már megfelelő lesz az alapjárat körüli keverékképzés.

Már csak fékcsövek kellenek, olajak, meg idő, hogy dolgozhassak rajta.
Várd meg a tömítéseket és rakjad bele őket,
addig ne kínlódjál vele!
Szerintem elszegényedik a keveréked,
de fölösleges piszkálnod míg nem végleges a szett.
Ha sok lenne neki akkor kormozna kipufogón.
Nekem már szemre is el vannak tolódva a membránok egymáshoz képest. Vagy a szinkron nem jó, vagy a pilot csavarok vannak rosszul beállítva, vagy még takarítani kéne a levegőjáratokat.

De valami nem jó, az tuti .
Szia
Szerintem vákum problémád van. Hírtelen gázadásra mintha jobb oldalt kicsit mindig lemaradna, nézd meg a membránokat, érdekes mintha nem tudná megtartani és berezonál. Lehet nem ez a hiba, a szakik majd megmondják a tutit remélem!
Üdv: Dani
Nos akkor a rejtvény :

Hirtelen gázadásra a reakció... lehet hogy lassú az üza utánpótlásaVideo... ?
eladó!

vemar alkon vtxe carbon-kevlar-aramid sisak...
Üdv!

Megérkezett!Azért szomorú hogy csak hong-kongban éri meg gyártani...:)
Az emelkedés az furatos persze de éppenséggel 1 es és 2 es cumóit felcseréltem akkor is a 2 es késik .. tehát nem a membrán rossz nem a fedele rossz hanem valahogy vagy szorul de nem tudom hogy vagy valamerre elszökik a nyomás.
Úgy csináltam a tesztet hogy ahol a légköri van bevezetve oda fújtam levegőt és úgy néztem. csak 1-2 és külön 3-4 tudok nézni de a 3-4 es elég közel mozog egymáshoz csak a 1-2 nél késik a 2 es.
Üdv !

Nos ha elkezdem nyitogatni az alapjárati csavart akkor meg nem lesz kissé dús a keverék eleve ? Mert eddig ki volt nyitva 3 fordulatot és simán szivató nélkül indult hidegen kb 15 fokos műhelyben.
Persze az is lehet hogy a főfúvóka nem záródik el rendesen és onnét kajál de akkor mi a fene ez a hörgés...
Ha csak óvatosan húzom a gázt persze nem menet közben akkor felmegy a fordulat simán csak rántásnál van ez a dolog.
Hogyan volt az a nem együtt emelkednek a tollattyúk?
Emelkedés sebességét a síbertű melletti furattal kalibrálják.
Vagy az tér el a többiétől, vagy szorul a csúszkában.
Próbáltam a dekor karbimon a fújást, azon együtt nyitottak,
zárásnál van kicsi késés egymáshoz viszont nincs
2 egyforma rugó a 4 között.

Ha hirtelen gázrántásra hörög, és egyébként minden rendben van,
tehát karbi tiszta, szinkron megvan, eredeti beállítások, akkor
nekem szinte mindig a pilot csavarokon kell nyitni.

A gázkar 1/4 fordulatáig nagy szerepe van a pilot csavaroknak,
ha nem kap rajtuk kellő mennyiségű keveréket a motor, akkor torpanhat.
Üdv...

Most normálisan jár a gép de holnap letesztelem menettel hogy mit produkál terhelés alatt !
Nem gond a karbi téma, de még várom a tömítéseket hozzájuk aztán akkor tisztább lesz a dolog ha már minden tömítés ott meg úgy tömít ahogy kell.