Vegyük az én példám. A Bandit 5.6L-ert eszik vegyesben, de számoljunk 6-tal (bár ennyit max városban eszik).
Elmentem idén ~11.000km-ert. Ez 420-as benzin átlagárral ~278.000Ft.
Nem költöttem rá egy petákot sem, a kopó alkatrészeken kívül.
Minden nap üzemkész volt, egyetlen egy műszaki hibám sem volt.
(Szerencsére, maradjon is így.) Végig rendelkezésemre áll 100 lóerő,
meg 100 Nm nyomaték.
Mondjuk az RF-400-am evett 5.2 litert vegyesben, kb. ugyan ennyit mentem vele egy évben.
Ez jelen helyzetben szintén 420-as benzinnel: ~240.000Ft.
A 400-asomra a világ pénzét költöttem, de tuti többet mint 30.000Ft, ami a különbözet éves szinten.
A futásteljesítményt pedig itt egyszerűen nem lehet egy
lapon említeni az 1.2-essel, így ezt nem is teszem meg.
Nézzük ezt magyar átlagban, Májustól-Szeptemberig minden
hétvégén menjen alanyunk 350km-es gurigát, az 1 tank, általában
ennyit áldoznak egy napi motorozásra hétvégén.
Ez egy évben ~5x700=3500km.
No ezen a távon az 1 literes fogyasztás különbség nincs két belépő az Aqua-World-be.
2 literes különbség esetén talán már a család befér a kupola alá.
A fogyi attól függ, mennyire húzod a gázt .
4/600 simán elvan 5-6l közt normál használatban. Függ továbbá, hogy sokat használod e két személlyel, és városban
Mondjuk igen ilyeneket is figyelembe kell venni h többet benyel az tuti. Motorozni annyira nemtok h 900as gépem legyen... Csak érdekesség képp kérdeztem h miért ennyi meg h megéri ennyiért!
Ha van rá további 100 ezred, hogy rendbe rakd magadnak, akkor igen.
Lánc-lánckerék, fékbetétek, fékfolyadék, olaj, szűrők, féktárcsák...
Ehhez egy lánc 40.000 forint, legalább is a DID-ek 125 lóerő felett ilyesmi árban vannak.
Hogy megéri? Azt csak a szemrevételezés, és egy próbakör után lehet megmondani. Képről igen.
Viszont sokkal többet fogyaszt, mint a 400/600, és nagyon kell tudni hozzá motorozni.
Szerintem azért, mert eladni akarja, nem árulni .
Nem néz ki rosszul, de azért egy 125 utánra nem javaslom.
Az első tárcsákat meg kell nézni, én peremesnek látom, de lehet, a kép csal. Egyébként rendben.
Két variáció van. Vagy piros, vagy kék.
Ha piros, akkor a tárcsák fehérek lesznek és a fém fékcsövek,
fékkar-kuplungkar szintén piros.
Ha kék, akkor a tárcsák fehérek, kék fékcső szett, kék
fékkar-kuplung kar.
A fékcsőszett és a kuplungkar színárnyalata ugye adott, aluminium eloxálva.
E-bay-en néztem festéket, de ott drága.
Bármilyen festékboltban próbálkozhatok ilyennel ?
Szerintem előre kap egy progresszív rugópárt, meg ha összejön,
akkor hátra a Wilbers-t. Aztán már csak a bukókeretet kell
megterveznem, néztem már pár videót és képet, milyennek kell(ene) lennie.
Egy hasidomra még fáj a fogam, de arra fájni fog még egy darabig,
mert szétment a 2. gyári kipuff is, úgyhogy mostmár muszáj csináltatnom egy Martint.
Nem kell légtelenítő gép. Elég egy fecskendő, meg egy cső, ami illik a légtelenítő csavarra is. Megnyitod a légtelenítőt, és egyszerűen leszívod a fékfolyadékot a fecskendővel, amíg folyamatosan nem jön. Persze közben figyelni kell a tartályt. Ha kész, még egy-két pumpálásos kinyit-bezár, hogy tuti légtelen legyen, és kész is. Ez kb 5 perc.
Nekem mindig bejött eddig, és tökéletes is lett az összes.
Ház igen szoktam takarítani bár szerintem kicsit a fék folyadék és a teleszkóp olaj ápolt felület miatt olyan kopott... De az igazat meg vallva én nem mertem le festeni. Mert ha nem sikerült jól meg pucolni vagy valami akkor pörög róla festék és még rondább lesz. Meg gyűlök légteleníteni 2-3órát játszottam vele mire sikerült anno. UTÁLOM :D
Lehet idén kellene vennem fék folyadék átfejtő gépet néztem 10k körül egész jók mennek már.
Lehet kapni direkt féknyeregre festéket.
Frankón lemosod, lemaszkolod maszkolószalaggal
a kényes részeket és kenheted.
Multkor eppen Letsgo motorján láttam
mennyire meg tud kopni az éleken a
fényezése. Biztos többet pucolgatja
mint Én!
Pirosra szeretnéd azokat is fehér betéttel?
De számít ez bármit is ?
Vegyük az én példám. A Bandit 5.6L-ert eszik vegyesben, de számoljunk 6-tal (bár ennyit max városban eszik).
Elmentem idén ~11.000km-ert. Ez 420-as benzin átlagárral ~278.000Ft.
Nem költöttem rá egy petákot sem, a kopó alkatrészeken kívül.
Minden nap üzemkész volt, egyetlen egy műszaki hibám sem volt.
(Szerencsére, maradjon is így.) Végig rendelkezésemre áll 100 lóerő,
meg 100 Nm nyomaték.
Mondjuk az RF-400-am evett 5.2 litert vegyesben, kb. ugyan ennyit mentem vele egy évben.
Ez jelen helyzetben szintén 420-as benzinnel: ~240.000Ft.
A 400-asomra a világ pénzét költöttem, de tuti többet mint 30.000Ft, ami a különbözet éves szinten.
A futásteljesítményt pedig itt egyszerűen nem lehet egy
lapon említeni az 1.2-essel, így ezt nem is teszem meg.
Nézzük ezt magyar átlagban, Májustól-Szeptemberig minden
hétvégén menjen alanyunk 350km-es gurigát, az 1 tank, általában
ennyit áldoznak egy napi motorozásra hétvégén.
Ez egy évben ~5x700=3500km.
No ezen a távon az 1 literes fogyasztás különbség nincs két belépő az Aqua-World-be.
2 literes különbség esetén talán már a család befér a kupola alá.
Vicces mi ?!
4/600 simán elvan 5-6l közt normál használatban. Függ továbbá, hogy sokat használod e két személlyel, és városban
Lánc-lánckerék, fékbetétek, fékfolyadék, olaj, szűrők, féktárcsák...
Ehhez egy lánc 40.000 forint, legalább is a DID-ek 125 lóerő felett ilyesmi árban vannak.
Viszont sokkal többet fogyaszt, mint a 400/600, és nagyon kell tudni hozzá motorozni.
Nem néz ki rosszul, de azért egy 125 utánra nem javaslom.
Az első tárcsákat meg kell nézni, én peremesnek látom, de lehet, a kép csal. Egyébként rendben.
Ez miért ilyen olcsó szerintetek?
Egy rugóstagot kellene kifogni használtan valahogy, akkor az új árából
meg lenne minden kompletten...
Azért szomorú, hogy egy alap Wilbers 100 ropi .
http://www.carstyling.hu/forum...
http://www.sprayfestek.
hu/inde...
http://www.fonixtuning.hu/inde...
Ha piros, akkor a tárcsák fehérek lesznek és a fém fékcsövek,
fékkar-kuplungkar szintén piros.
Ha kék, akkor a tárcsák fehérek, kék fékcső szett, kék
fékkar-kuplung kar.
A fékcsőszett és a kuplungkar színárnyalata ugye adott, aluminium eloxálva.
E-bay-en néztem festéket, de ott drága.
Bármilyen festékboltban próbálkozhatok ilyennel ?
Szerintem előre kap egy progresszív rugópárt, meg ha összejön,
akkor hátra a Wilbers-t. Aztán már csak a bukókeretet kell
megterveznem, néztem már pár videót és képet, milyennek kell(ene) lennie.
Egy hasidomra még fáj a fogam, de arra fájni fog még egy darabig,
mert szétment a 2. gyári kipuff is, úgyhogy mostmár muszáj csináltatnom egy Martint.
a lánckenésrôl, (mikor megnéztem a nem piros motorját) és merôben más
szisztéma szerint végezzük a dolgot.
Ki mikor, hogy csinálja!?
Tartályt mindenképpen figyelned
kell, mert ha kiürül annál is bentmarad a
levegô a csôben.
Két emberes munka, pár perc.
Nekem mindig bejött eddig, és tökéletes is lett az összes.
Lehet idén kellene vennem fék folyadék átfejtő gépet néztem 10k körül egész jók mennek már.
Frankón lemosod, lemaszkolod maszkolószalaggal
a kényes részeket és kenheted.
Multkor eppen Letsgo motorján láttam
mennyire meg tud kopni az éleken a
fényezése. Biztos többet pucolgatja
mint Én!
Pirosra szeretnéd azokat is fehér betéttel?
Festettél már féknyerget Imi ?