Nekem is hasonlóképpen viselkedett. Én úgy éreztem,h dús a keverék,kis folytószelep nyitásnál.Ha tovább húztam elindult.
Elég szar volt úgy menni szerpentinen.
Én lejjebb tettem a tűket egyel (fentről a 2. rovátka). Azóta nagyon simán megy a motor. A legkisebb gázadásra is rugalmasan reagál.
Sokkal jobb lett a gázreakció és kezelhetőbb a motor.
Nem mellesleg a fogyasztás is jobb lett.Vegyes használatnál 2 személlyel 5,9-et mértem. Ebben volt város,főút és Mátra is.
Nekem is a 4-es sebesség egy kicsit gyenge, de ha rendes fordulaton pörög a motor (7-8e), akkor ott már nem érezni. Az 1-es nekem akkor szív vissza induláskor, ha nem adok elég gázt. Ha adok eleget, akkor gyorsul, mint a villám. Mostanában nekem is sokat eszik, de csak azért, mert autópályázok.
Az lehet hogy problémás! Kezd a súbertel... Ha az jó helyen van lehet meg szűnik... co csavarok lehetnek még rossz helyen. De ha súbert a helyén egy kipuf próbát én csinálnék... Ha valamikor úgy alakul abban tudok segíteni
Fogyasztása mennyi?
Az a lényeg gyárilag középen van felülről a 3-ba én a másodikba tettem és azóta nekem 6.8ról stabil 5-5.3ra lejött a fogyasztása mindegy hogy 2személy vagy mit hogy csinálok vele. link
Az hogy élesebb a hangja az szerintem nem gond. Az enyémnél is meg van olyan 4500 5500 között a kipuf kezd mesélni :D
Amit én olyan 7000ig hallok és utána már a motor dala erősebb mint a dob. Ez kipufogó függő
Jah a másik véletlenül nem nyitott sport dobod van? (Ha igen az gond lehet)
Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy RF 400 minden sebességben szuperül húz, kivéve a 4.-et, ahol hiába tekerem akár csőre is a kart, inkább fullad mint megy. (Most volt szervízben, fullgenerál, karbitisztítás, szinkron, gyertyacsere, stb. és szervíz előtt is, után is volt a jelenség.) Ez mitől lehet, vagy általános probléma? Esetleg az a baj, hogy csak 400-as? :)
Végülis, magasan csak a hálózsákok és a poliformok vannak, amiknek nem jelentős a súlya. Ketten rajt ülve meg nem csap közénk az örvény ami belekapaszkodna.
Csak a pillangószeleptengely ami kikophat a házban, de nem hiszem, hogy az van.
Nem tudom milyenek voltak az O gyűrűk az enyémben, de problémamentesen használtam a balesetig. Előtte tavasszal lett pucoltatva, szinkronizálva. De ennek már nincs jelentősége.
Légszűrőd tiszta?
Töltés rendben? Fordulat visszaesésével nem esik kritikus alá a V ?
http://www.google.hu/search?q=...