Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég sok motornál használták ezt a féknyerget. Bontóban biztosan találsz.

http://www.google.hu/search?q=...
Nem nagy mutatvány. Egy próbát meg ér.
Köszönöm a válaszokat, megnézem ezt a tű dolgot akkor. Majd írok, hogy mi lett az eredmény. :)
Nekem is hasonlóképpen viselkedett. Én úgy éreztem,h dús a keverék,kis folytószelep nyitásnál.Ha tovább húztam elindult.
Elég szar volt úgy menni szerpentinen.
Én lejjebb tettem a tűket egyel (fentről a 2. rovátka). Azóta nagyon simán megy a motor. A legkisebb gázadásra is rugalmasan reagál.
Sokkal jobb lett a gázreakció és kezelhetőbb a motor.
Nem mellesleg a fogyasztás is jobb lett.Vegyes használatnál 2 személlyel 5,9-et mértem. Ebben volt város,főút és Mátra is.
Helló!

Valaki még mindig nem tud egy eladó bal első féknyerget? Vagy nem tudjátok honnan lehet rendelni vagy vásárolni? Szükség lenne rá!
Köszi Helló
Nekem is a 4-es sebesség egy kicsit gyenge, de ha rendes fordulaton pörög a motor (7-8e), akkor ott már nem érezni. Az 1-es nekem akkor szív vissza induláskor, ha nem adok elég gázt. Ha adok eleget, akkor gyorsul, mint a villám. Mostanában nekem is sokat eszik, de csak azért, mert autópályázok.
Szia! Szeretném ha először te mondasz árat, bár azt elárulom hogy én 10-es ért szereztem anno csak nem tudtam használni mert nekem rekeszes kellett!
Már megint rossz úton léptem be.
Hu. Nem a V eshet a fordulattal, hanem az U! .

Ugye nem mindegy az ok okozat dolog.
. .
Az lehet hogy problémás! Kezd a súbertel... Ha az jó helyen van lehet meg szűnik... co csavarok lehetnek még rossz helyen. De ha súbert a helyén egy kipuf próbát én csinálnék... Ha valamikor úgy alakul abban tudok segíteni
(még nem mértem pontosan, hogy mennyit eszik, annyi ideje nincs nálam, de kb annyit mint az autó, és az olyan 6-7)
Igen, kicsit sokat eszik a szépség. Egy kiberhelt gyári kipuf van rajta, lehet, hogy ez a baj?

18. kerület, vagy Maglód. :)
Fogyasztása mennyi?
Az a lényeg gyárilag középen van felülről a 3-ba én a másodikba tettem és azóta nekem 6.8ról stabil 5-5.3ra lejött a fogyasztása mindegy hogy 2személy vagy mit hogy csinálok vele. link

Az hogy élesebb a hangja az szerintem nem gond. Az enyémnél is meg van olyan 4500 5500 között a kipuf kezd mesélni :D
Amit én olyan 7000ig hallok és utána már a motor dala erősebb mint a dob. Ez kipufogó függő

Jah a másik véletlenül nem nyitott sport dobod van? (Ha igen az gond lehet)

hol laksz?
Ha élesebb a hangja, akkor szerintem inkább keveset kap, mint sokat.
Igen, a hangja is élesebb és kevésbé is megy negyedikben.
A másik problémára megnézem, amit mondtál, és köszönöm! :)
Helló!

Az nem gond hogy 400-as ez így badarság... XD
Az sem jó hogy fullad...

Régebben nekem is volt ilyen bár nekem üzem meleg motornál volt és minden sebesség fokozatnál olyan 2-3e fordulat között.

Nekem a súber tű megoldotta ezt a problémát. feljebb lett téve hogy kevesebb legyen a benya mert sokat is evett.

Viszont ilyenről amit te ír nem hallatom még biztos hogy csak negyedikben torpan meg a gép?
Gyors plusz: indulásnál egyesben is ezt csinálja, először fullad picit, aztán feléled, és nem a kuplungkezelés miatt, akárhogy próbálom ezt csinálja.
Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy RF 400 minden sebességben szuperül húz, kivéve a 4.-et, ahol hiába tekerem akár csőre is a kart, inkább fullad mint megy. (Most volt szervízben, fullgenerál, karbitisztítás, szinkron, gyertyacsere, stb. és szervíz előtt is, után is volt a jelenség.) Ez mitől lehet, vagy általános probléma? Esetleg az a baj, hogy csak 400-as? :)
szia, A jobb oldali érdekelne mert az enyémre ráfolyt a fékolaj. Mennyit gondolsz érte?
Halihó!

Hol érdemes láncot venni?
Adatlapod fotókkal töltsed ki lécci!
Végülis, magasan csak a hálózsákok és a poliformok vannak, amiknek nem jelentős a súlya. Ketten rajt ülve meg nem csap közénk az örvény ami belekapaszkodna.
Csak a pillangószeleptengely ami kikophat a házban, de nem hiszem, hogy az van.
Nem tudom milyenek voltak az O gyűrűk az enyémben, de problémamentesen használtam a balesetig. Előtte tavasszal lett pucoltatva, szinkronizálva. De ennek már nincs jelentősége.

Légszűrőd tiszta?

Töltés rendben? Fordulat visszaesésével nem esik kritikus alá a V ?