2 személlyel minden további nélkül tartható a 100-120. Persze hullámokon tovább úszik mint egy személlyel, de jó úton semmi para. Egyedül persze máshogy pakolok.
Üdv, egy kis segítséget szeretnék kérni, sajnos nem sok tesztet találtam erről a típusról, túrázni szeretném használni, mennyire üzembiztosak ezek a gépek? esetleg ha valaki helyezett már forgalomba 600 ast az leírhatná, hogy kb mennyibe kerül 80-100E?
Gyertyák is lettek ősszel cserélve, pár száz km van bennük. Ezt a hidegindítós dolgot kipróbálom. Pillangószeleptengelynél szívhat levegőt?..vagyis láttál hallottál már ilyet? Az a furcsa, hogy a te karbidból átpakoltam mindent abba ami az enyém volt (az úszó volt rossz benne) és a jelenség változatlan.
Próbamotor lenne az igazi tesztlehetőség.
Gyertyák biztos jók?
Esetleg még hidegindítót ha fújsz (persze csak messziről keveset) a karbik környékére, és figyeled a hatást. Ha falsot szív akkor bejut a hidegindító is a réseken. Pillangószeleptengely?
Szia, köszi a tippet, gondoltam rá, ahogy tudtam megnéztem nem látszik rajtuk semmi repedés. Leszedni nem tudtam, eléggé össze vannak gyógyulva az imbuszok...de lehet probálkozom még, hogy tényleg rendesen lássam. Ez az a karbisor amit tőled vettem még tavaly, felrakás után egy ideig semmi baj nem volt vele (már ha egyálltalán most ezzel van a baj...) másik motorban sajnos nincs módom kipróbálni, bár biztosan sokat segítene...
az faxa! jolenne hogyha összekapnák magukat a márkások, v ha nem akarnak vele mit kezdeni vagy megjavítani tudom ajánlani az én szerelőmet
meg akartam kérdezni tőled hogy idén is lessz kajdacsi motoros találkozó? mert ha nem esik nyaralással kapcsolatba akkor jönnénk idén is
Jövő szombatra tervezünk egy Mátra-Bükk gurulást.
Ha érdekel vkit,részletek a Budapesti motorosok topikba.
Szívesen vennénk ha csatlakoznátok néhányan.
Ez nem kevés, de ha előtte pihent heteket és valami utat talált a benzin, akkor nem marad ennyi. Nem fulladozott menet közben a sok benzintől?
Billencsed rá a sztenderre a motort az eleje megemelésével és forgasd a kormányt jobbra-balra, illetve teleszkóp alját próbáljátok előre-hátra húzogatni. Ha kopog, ropog, akad, akkor csere.
Szia sztok, két dolog! Az egyik mentem 100 km-ert mint ökör 9,0 liter fogyasztás! Ez nem sok? A kormány néha koppan reccsen, halkan, az meg csapágyas?
Üdv: Dani73
Tavaly ősszel is ment a szenvedés, akkor végül elvittem szervizbe. Küzdöttek vele, csináltak szinkront is. Amikor elhoztam nagyjából jó volt, idő hiányában pár száz km-t mentem vele mielőtt leraktam, de utolsó köreimnél már megállt párszor. Most, hogy előszedtem meg megint katasztrófa.
hello! idiota kérdés de szinkronnal mi a helyzet? a másik úszószint... de elsőre szinkron az enyém is ilyesmi volt. csak nekem 1300 fordualt korul stabil volt... szinkron utan 1000 fordulaton stabilan ketyeg... ezt viszont szerelő érte el nem a házi teszter .... de iranyadoba azzal is meglehet csinálni....
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni, régóta küzdök egy problémával, és mivel egy ideje itt a szezon egyre jobban frusztrál, hogy áll a vas és nem haladok semerre..
A motor magasabb fordulaton jól működik, kiforog megy ahogy kell. A gondok akkor kezdődnek ha elengedem a gázt, a mutató kb 2 ezerig szép egyenletesen esik vissza, itt azonban mintha kihagyna egy pillanatra és egyből leesik ezer alá, vagy meg is áll a motor. Minnél magasabb fordulatról engedem vissza annál nagyobb eséllyel áll le. Normális alapjárat beállítás szintén nem megy vagy 2 ezren forog vagy ezer alatt egy kicsivel és ha éppen úgy érzi megáll. A kettő között egyszerűen nincs élet. Karburátor hibára gyanakodtam, beállítottam mindent az RF klubbon leírtak szerint, raktam rá másik karbisort (igaz a belső részeket cseréltem arra ami benne volt), de sok más állítást is próbáltam. A motor egyéb tulajdonságai változtak ilyen-olyan irányba de ez mindig változatlan maradt. Most még azon gondolkodtam, hogy esetleg valahol levegőt szív, és ez hülyíti alacsony fordulaton...de hol..? Karbiban O gyűrűket cseréltem 3 helyen (ha jól tudom ennyin kell). Köszi előre is..
Tréningre? Nem lenne hülyeség!