Szia, volt nekem is hasonló jelenségem, használtam, leállítóttam, következő indításnál visszajelzők sem világítottak a kulcs elfordításánál, a kettő között kb 5 perc telt el. Szerelő által megállapított hiba: akkuhiba, és igaza is lett. új akku és elsőre indult.
Viszont még az enyém a szerelőnél van, lassan 3 hete , karbifelújítás után nem tudtam beindítani az önindító miatt, de mint kiderült nem csak ez a gond, mert az önindító javítása után, néha elmegy 2 henger, vettem bele 2 trafót, de a hiba még mindig jelentkezik, most ezzel küzdenek. Idén már belelapátoltam egy csomó zsetont és alig tudom használni, 5x tankoltam meg idén a motort egy kicsit bosszantó.
Lehet megválok tőle, mert úgy néz ki tavasszal már külföldön fogok dolgozni.
Kis karbantartás... Lánc egy nyikorog, kis sprayt adtam neki. Olaj gondolom 10W40 mehet bele. És fagyállót milyet javasoltok bele.
A zárat megfújkáltam, de sajnos még nem segített neki. Egy kicsit könnyebb lett, de nem zárja a kormányt.
Nincs mit igazán. Én még voltam kisdobos meg úttörő aki ahol tud segít.
Viszont nálam is eljött a vég.
Megszökött a delej a kábelekből. Próbáltam bikával is de semmi. Elindulásnál még minden a régi, odaérve lefullasztottam emelkedőn, de mikor megnyomtam a startot, elaludt minden visszajelző. Amit tudtam megpróbáltam de semmi. Holnap viszem szerelőhöz , talán csütörtökre meg lesz. Különben lőttek Polgárdinak.
Kellene a címed, mégis el tudom küldeni este előtt.
Ez egy PDF 91-97 között az összes GSF400 benne van, az összes
VC modellel, nagyon jó minőségben, szép részletes ábrákkal.
[16026] június 18. 21:21
Én meg megmaradok a régi sok éves véleményemnél.
Ha egy motor piros, annak az oldalán a felirat legyen DUCATI!
Hát Pénteken csak 5 óra után jo nekem hha pénteken akarsz menni, szombaton még nem tudom mit fogok csinálni v merre leszek!
nincs kedved 1 Szekszárd-Nagydorog-Dunaföldvár Kanyarhoz?
Csúszik megint minden legalább 2 napot!
össze kellene raknom aztán vinnem kell még műszakira is!
Csak a hétvégén tudok végre kerülni egy egészségeset!
Viszont még az enyém a szerelőnél van, lassan 3 hete , karbifelújítás után nem tudtam beindítani az önindító miatt, de mint kiderült nem csak ez a gond, mert az önindító javítása után, néha elmegy 2 henger, vettem bele 2 trafót, de a hiba még mindig jelentkezik, most ezzel küzdenek. Idén már belelapátoltam egy csomó zsetont és alig tudom használni, 5x tankoltam meg idén a motort egy kicsit bosszantó.
Lehet megválok tőle, mert úgy néz ki tavasszal már külföldön fogok dolgozni.
A zárat megfújkáltam, de sajnos még nem segített neki. Egy kicsit könnyebb lett, de nem zárja a kormányt.
Viszont nálam is eljött a vég.
Megszökött a delej a kábelekből. Próbáltam bikával is de semmi. Elindulásnál még minden a régi, odaérve lefullasztottam emelkedőn, de mikor megnyomtam a startot, elaludt minden visszajelző. Amit tudtam megpróbáltam de semmi. Holnap viszem szerelőhöz , talán csütörtökre meg lesz. Különben lőttek Polgárdinak.
krausz.zsolt@freemail.hu
Imi is küldött 1et az tökéletes állítólag!
de azért küld el a több jobb!
Holnap este állítólag hozhatom haza 2 hónap után a gépet!
Ez egy PDF 91-97 között az összes GSF400 benne van, az összes
VC modellel, nagyon jó minőségben, szép részletes ábrákkal.
Manual VC részét átküldtem a freemailedre.
Vigyázz nehogy kiszáradj meló közben! Sör legyen a közelben!
40 fok van kint. Motorozzak!?
Itt zeket nézted?
Az a probléma hogy amiket találtunk az mind a sima vezérlésű blokk!így nem fasza a gép!