Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

3 napra nem biztos, hogy eltudok szabadulni./meló/. De péntek kora délutántól már igen.
link Mocis tali
ööö... Csak pár napja kezdtem el figyelni a fórumot. Mi is lesz 2 hét múlva?
És jössz 2 hét múlva?
Igen , az közel van.
Akkor viszont Polgárdi közel van.
Ohhh igen! Egyébként ezt én is tudom, hogy lánckerék csak elég sok méret van. Ha ne adj isten őneki meg már van egy jól bevált akkor kicsit könnyebb! Ezért kérdeztem meg tőle...
Sajnos egy kicsit messze vagyok ! Tatabánya. Az Rf pedig nagyon tetszik!
Bikerman79!
Mi van veled, Polgárdiba hozod a GIXERt?
lánckerék....
A kicsin 2 foggal több van, azt hiszem.
Én nem érzem lustának, nekem sokkal jobb így. 2-esben szépen húz, eléri a 100-at óra szerint, a 3. tovább tart, kb. 130-ig, ez előzéskor jön jól. A 6-ból overdrive lett :), még a nyomatékcsúcson sem nagyon gyorsul, de ez meg nem érdekel. Ja, a fogyasztása is javult pár decivel.
fogAskerék!
fogskerék!
hm? mert?
Te is informatikus vagy?
És nem lustult nagyon el? Bár nem a Hungaroringre járok gyorsulni vele...
Az pont jó lenne 100 nál 5000-5500 nekem a 110nél 6750pörög 100at most nem vágom. tudsz mondani méretet? Csak nekem az gondom még hogy a láncom meg a fogaskerekek egész jó állapotban vannak!
Helló!Merem ajánlani az én gépem!Ehhez mostanában nem kell majd hozzányúlnod!

http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
le kell áttételezni, enyém 100-nál 5500 körül forog, nyugis
és így a tartós 150-160 se gond
Értelek én! Nekem pedig pont az az "bajom" vele hogy egy 100-110es tempónál viszonylag sokat pörög...
600asnál ez nem jelentkezne bár ott meg szerintem kicsit inkább a sebesség nőne szóval eben guba.
Egyébként én is néha élvezem és húzom a bajszát.

De én mostani fejjemel és annó ha tudom hogy van ez a fórum biztos 600as mellet döntöttem volna!

Amúgy meg mindegy csak rf legyen :) őőő motor :)
Nem értettelek félre ezért tettem idézőjelbe a írom le-t.

100 lovasokkal lépést tartani tény, hogy nem lehet vele. De ők se fognak tartósan 150 fölött hajtani, megaztán a leggyengébbet előre túrán és Ő diktálja azt a lépést amit már mindenki tud tartani.

Forgatást meg bírják ezek a motorok. Leszabályozási fordulatot biztonságosan alacsonyra rakták a Japók.

Direkt tetszik sok embernek, hogy használhatja a váltót és nem csak felpakol és gáz+-.

Alkatrészellátással problémák voltak 10 évvel ezelőtt még, de szerintem ez a része a dolognak mára megoldódott.
Nos a 400-ast én csak azért írom le mert nekem is az van! 2személyel bizony kicsi. megy szedi a talpát de ha mész haverokkal vagy túrára bizony akkor neked egy előzésnél 2személynél oda kell dörrentein a vasnak míg többiek csak index és húzzák minden váltogatás nélkül.

Ez egy érv a 400 ellen.
A másik amit imi mond forgatni kell ezt mindenki tudja nem tesz jót a motornak. Az az idővel hamar mondja azt hogy akkor én most meg elkoptam és kuka vagyok. persze ehhez kell kilométer stb.

Harmad rész a 400as belpiacos. Nehéz alkatrészt pótolni és igen költséges! Míg a 600as jobb boltokban és szerelők tudják hogy mi az.

Imi kicsi félre értett szerintem én nem ágálok a 400as ellen hisz ha olyan szar lenne nem lenne már meg! Én imádom ezt a vasat ezzel a géppel tanultam meg motorozni és nagyon jóba vagyok vele már :)

Összegezve 2 személyel is lehet jól menni mert nem kell váltogatni se hogy menjen de egy egy emelődnél nagyon látszik hogy ülnek mögötted még!

Mivel a fogyasztása azonos nem éri meg a 400as én csak ezt akartam kihozni belőle. Én 5-5,4Literrel járok de ebben van minden akár mit csinálok vele se lejjebb se feljebb...

Viszont ha 400asat akarsz vedd meg az enyémet én meg veszek egy 600ast :) (Na jó bocsi) :D