Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia, van-van... csak nem itt, este tudnám elküldeni szerintem.

Mire gondolsz pontosan ? Nekem van GSF 400 VC-hez leírás (PDF), ott
leírja, hogy mikor-hogy kell állnia a vezérműláncnak, mennyi szem, stb.
Illetve a VC egység működését írja le.
Helló érdeklődnék Red hogy neked van-e 400VC hez vezérlés beállításhoz valamid?Rajz vagy vagy valami!

Sürgős lenne!
Előre is köszi
Wd40el fújd be. Meg a kulcsot is és párszor ki be... Utána kormányt balra kulcsot benyomod elkezded fordítani majd a másik kezeddel kicsit mozgatod a kormányt. az enyémen ennyi volt és kb 1 évbe egyszer vagy ha kint meg ázott beszoktam fújni sprayel
ok!
Csak vegyél hozzá zsinórt is mert még az elején 1-2x odacsaptam a féknereghez a zárat
Kösz! Veszek holnap.
Tárcsazárral!
Zárni, hogy szoktad?
Nyugi az enyémet 1x tudtam bezárni aztán fél napomba telt kizárni azóta meg sem próbáltam!
Bocs, de még mindig ez a kormányzár... Szóval, zár benyom és a kulcs nem fordul egyik irányba sem. Hiába állítom a résre , akkor sem. Zárcsere?! Veszek holnap egy kutyaláncot...
Sziasztok!
Kicsit kezd elegem lenni a Röfiből...most olyan hangot hallok benne néha mintha mondjuk két fémkulcsot összeütnénk. Nem mindig hallható,és mintha ilyenkor egy pillanatra meg is lassulna a motor. Mi a fene lehet ez? Már végem van...
Ebben a melegben amúgy sem jó motorozni
Szevasztok!De jó nektek engem még mindíg nem hívott a szerelő hogy mehetek a gépért! (2 hónapja)

De állítólag a hétvégén kész!
nah újra dübörög a vas. le gyartotunk egyett... ez nem mostanában fog eltörni...
Én most ki cseréltem a termosztát pár hete!
A melegedése jobb lett viszont mint ha a fogyasztás meg emelkedett volna :S Vagy csak jobban téptem a bajszát nem tudom...

Bár utóbbi időbe kicsit el gurult a gyógyszer. Jah meg adalék se volt benne!

De lekopogom szerencsém van eddig vele! Nem nagyon kellet költeni azóta rá amióta a karibt megcsináltam!

Meg szerettem nagyon a törpét :D
Ja, anno nekem is csak akkor tűnt fel, hogy törött, mikor azt a képet
készítettem... az is szuper sztori volt, az a blokk 3 napot töltött nálam.
Akkor derült ki, hogy a Bandit 400 blokk a kihajtás miatt nem csereszavatos az RF-fel.

Amúgy megvolt az idei második olajcsere is. Most Ultra helyett AX7-es
Shell-t kapott, ez csak félszint, jobb vele a váltó, meg kicsit elcsitultak a szelepkék.
Nem szerette az őstechnika az űrkorszaki olajat.
Ne is mond! :D Előtte kerítés drótot loptunk

Aztán szerencsére meg állt egy helyi srác és ő adta a zsinórt. Nem hittem hogy haza hoz de utána alig bírtam szétbányászni most próbálom meg javítani amig nem tudok szerezni egy "új" darabot!

De red régi képe alapján már tavaly is törött volt... A könnyíttet oldalon tavaly már nem volt egybe csak nem tudom milyen felindulásból de úgy gondoltam hogy az jó!

Na majd meglátjuk.
kint = kincs
Igazi "road side repair" !
Csillagos ötös !

Néha kint amit az "út szélén" talál az ember, ha gond van .
Na csináltam képet a mentő csomagról :D
A perlon zsinór ereje :D Szerncsére haza hozott Székesfehérvár - Balatonfűzfő
Nem rossz csere!
Fiatalabb is, legalább olyan hangos is tud lenni, No meg aztán te is hallod.
Én is gondolkozok rajta hogy meg javítom és kicsit erősebbre gyurom mint a mostani :) De a biztonság kedvéért fel akarok hajtani egy bontottat is... Mert pont mocis tali lesz :)
Elképzelésem sincs, írj neki, kérdezd meg.
kb mennyibe fájhat nem tudod?
Ja, hogy írjak valami hasznosat is, Racsinak itt fent volt egy doboznyi
ilyen fedele, különféle évjáratokhoz... ha máshol nem kapsz, írj neki
aztán legfeljebb elhozom neked tőle...