Az jó. B.companyra megyek én is remélem oda érek mert melozok sajnos egész hétvégén :S
Hát ami biztos, hogy este érdemes Siófokra be menni egy jót hamburgerezni van egy nagyon jó hely nagyon sok ember... (jó a hangulat)
Ezt szerintem péntek estére tervezzük a többiekkel bár nem tudom hogy kinek lesz kedve hozzá a bandából...
Akkor remélem össze futunk...motorozni ha úgy alakul és van kedved szombaton 2kor végzek B.Fűzfőn
Ha nem lesz hóvihar, megyek. Ismerősök is indulnak, de közel se tuti az utazásuk. Csütörtök megyek meló után company miatt, péntekre Balaton vagy motorozás valamerre időjárás függvényében. Szombaton meg meglátom. Tudsz valami egyéb programot?
Semmi baj :D Honnan írsz? Jó lenne már össze akadni valakivel aki kicsit közelebb lakik mert haverok Babettja előtt nem nagy élvezet menni. Bár nem ez az ész nélkül kenem neki típus vagyok de azért egy 100-110 ilyen melegbe kell tolni neki hogy jó legyen a hűtésem...
Szia! Elküldtem a telefonszámom email-ben, majd küldd át légyszi Te is.
Jól van, akkor még nem kell kapkodni, ha 5-8-ig lesz :D
Hirtelen azt hittem, hogy nem kerestelek időben....
http://farkasfalkahungaria.hu/
Ők nagyon jók. Újpesten vannak. Abszolút megbízhatóak, gyorsak, és nagyon barátiak az áraik.
Ma voltam náluk olajcserén. Grátisz hegesztettek nekem egy leengedő csavart is =).
Erősen ajánlott kategória.
Ha tudja valaki Letsgo telefonszámát, kérem, ossza meg velem, mert csak most tudatosult bennem, hogy ma már ott van Polgárdiban és valahogy találkozni kellene.
Letsgo, ha még vagy, kérlek írj telószámot!
Email címem a profilom alatt.
Köszi!
Nem tud valaki Budapest és környékén megbízható motorszerelőt? S aki nem kéri el a csillagokat az égről munkadíj gyanánt...
Gödöllőn Suri jó srác, csak hát nem könnyű vele időpontot egyeztetni. Vezérműláncot szeretném cseréltetni + 1-2 dolgot megnézeti a röfimen.
Így van, egy elég szép dob van rajta, de méreteket nem tudok. A hangja nagyon szép, és nem érezhető rajta teljesítmény csökkenés, bár nem nagyon van összehasonlítási alapom.
Nekem itt egy köpésre, lementem hozzá, megmondtam mit szeretnék és megcsinálta. Dobot megcsinálta és egyeztettünk időpontot, mentem , felfogatta a dobot, beállítottam ahogy nekem tetszik és akkor ott megcsinálta az összekötő csövet. meg van neki a motorokra való cső pontos méretezése ami után megcsinálja ha nem akarsz egyedit és akkor csak fel kell rakni a kész cuccot.
Képeim közt van mindkettőről, 4kilósé valahogy jobban sikerült. Nagynál túlzásba estem kicsit.
Nekem állandóan ezt írja ki :ERROR:Sport Motor adatlap could't have length less than 33.Be írtam a fordítóba ,de nem lettem okosabb .A dobról amiket írtok engem is érdekel.Egyik ismerősöm kínált egy TUTTTTI állat sportdobot egy20-as ért , ami tök univerzális .Nem mertem még alkudozni se rá.De a hozzászólásokat olvasva marad a gyári még egy ideig.
Nem kéne egymásnak esni emiatt a kipufogó miatt! Egy tény, most jobban megy, és olyan 50% csökkent a hang. Most élvezem, csak nem tudok lassan menni emiatt! Annak idején, mikor jártunk a hungaroring-re motorozni (2000) akkor elvittük egyszer Végh Janihoz a haver ZX6-osát. Ő mondta,( Petinek is volt v.mi titán dob a motoron)hogy ez a dob MÍNUSZ 8-10 lóerő! Csak úgy dobálta le a vákum csöveket meg a ram-air rendszer egyes részeit a motorról. Amikor kész lett a gép 20-22 LE lett erősebb.
Nem kellet, kell + benzin neki, legalábbis nem muszáj. Átmérő úgy van kiszámolva; kitalálva ccm; RPM figyelembevételével, hogy elbírja fúvókázás nélkül. Ha berakom a furulyát, Én is kicsit nyomatékosabbnak érzem alacsony fordulaton, de lehet csak amiatt mert halkabb és várom a hangot!?
ezt el is fogadom és nem is vitatom. régen amikor én is akartam akkor olvastam utána. majd ha lesz pénzem egy Martin dobra amit a gépemhez méreteznek akkor rárakom... addig jo a karbon...
Azért ezt így ebben a formában nem szabad elfogadni.
Ahhoz hogy egy szelep beégjen, elég idiótának kell lenni...
Rengeteg példát tudok mondani arra, hogy mindenféle plusz nafta
nélkül (sőt bizonyos esetben teljes tudatlanságban), teljesen nyitott
dobbal is elmentek motorok sok-sok ezret szelepelégés nélkül.
De a túl gyors áramlás miatt a szúróláng szét égeti a szelepet ha rossz időben távozik az az fojtás nélkül...
"Azonban a teljes nyitásnak nem csak a dobhártyaszaggató hang az ellenérve, a motornak bizonyos mértékű fojtásra van szüksége, mert különben gond lesz. Főképp éppen a magasabb fordulatszám tartományokon (ide várjuk az eredményt), mikor a kipufogógáz áramlási sebessége már csak a mennyisége miatt is megnő. Ekkor – megfelelő fojtás hiányában – a túl nyitott sportkipufogó rendszer túl korán, már az éppen nyíló kipufogószelep résein kirántja az égéstermékeket – amelyek ekkor még nem feltétlenül fejezték be az „égést”-, sőt képes arra is, hogy a kipufogás ütem végén, a szívás ütem kezdetekor, mikor egy nagyon kis pillanatra összenyitnak a szelepek, átszívja a friss keveréket, amely a hőtől és a kipufogógázokkal keveredve részben begyulladva a szelepek beégését okozza. Innentől fogva agyő kompresszió, mehet a hengerfejeshez a motor. "
(Nem vitatkozni szeretnék) De írtam is hogy a méretezett sport dobbal jó lehet. De üresen semmiképp
Jó volna összehozni valami minitalit, ma is láttam egy kék 400ast, meg vasárnap egy ugyanolyan bordót mint az enyém nyíregyen. Csak mostanában a hétvégéim foglaltak, esetleg valamelyik hétköznap? A lánccsere viszont még vár egy kicsit
Persze, de ebben a táblázatban is jól látszik, hogy a pl. 520 csak méret...
Ott az első tétel, 1000ccm valami QX gyűrűs.
Ott van jóval alatta, szintén zenész 520-as 250ccm-re...
Tudomásom szerint még versenysportban sem használnak 525-nél
nagyobb láncot a súrlódás miatt, és ott is tömítőgyűrű menteset,
mert a tömítőgyűrű túl nagy súrlódást kelt, kihegyezett motoroknál már
jelentős veszteséget okoz.
Hát ami biztos, hogy este érdemes Siófokra be menni egy jót hamburgerezni van egy nagyon jó hely nagyon sok ember... (jó a hangulat)
Ezt szerintem péntek estére tervezzük a többiekkel bár nem tudom hogy kinek lesz kedve hozzá a bandából...
Akkor remélem össze futunk...motorozni ha úgy alakul és van kedved szombaton 2kor végzek B.Fűzfőn