Polgárdi bontó ami neked leg közelebb van. Kart le lehet venni a tengelyről? Ha nem akkor a banditéval próbálkozz. Ha igen, akkor ami olyan minta után. Kép alapján nem.
Sziasztok fiúk!
Eljött az én időm is. Tegnap el törött a kuplungnál az a rész ami lent a rudazatot baszogatja.
Az a rész halt meg amibe a bovdent lehet akasztani.
kérdés
1:Lehet e hegeszteni és van e rá esély hogy nem 10percig lesz jó?
2:Milyen motoré sitimmel az Rfével hogy újat vehessek illetve van e értelme újnak?
3: Valakinek van e elfekvőbe ilyen bontott cucca?
Mivel először véletlen a Bandit topicba írtam, így most ide is .
Túl vagyok az első kakucsozáson a Bandittal.
Tudtam, hogy hamar leér, de arra nem gondoltam, hogy a 3. kanyarban már karcolni fog a lábtartó...
Majd később miután kezdtem megijedni, hogy elfogy a lábtartó és a csizma, akkor jobbra
már leért a dob is... ezek után tudomásul vettem, hogy a GéjeSiXeRek
után nem sokáig lehet tartani a tempót (épp motorral).
Pistabáá, ha olvasod, akkor most bizony kipróbáltam az épített GSX-R-t.
(Meg a SRAD-ot is.)
Idén kimarad minden motorostalálkozó!Sőt,jelenleg motorom sincs.Viszont van egy gyönyörű szép 2 és fél hónapos kisfiam!Ő tölti ki minden időmet.Gixert is eladtam.Jelenleg sem pénzem,sem időm nem lenne a motorozásra,ezért úgy döntöttem egy darabig motor nélküli motoros leszek. De neked jó bulizást és sok-sok balesetmentes kilométert kívánok!(és persze minden motorosnak!)
Kormányzárnál meg meg kell nyomni a kulcsot lefele , esetleg a kormányt kicsit megmozgatni ha feszül a nyelv. Tanksapkánál szintén nyitásnál és zárásnál is nyomni kell a sapkát, hogy ne feszegesd a kulcsot (tehermentesíteni a nyelvet).
Brigéciol d3-mal jól leecseteled és slaggal lemosod. Mögötte normál esetben nem ázik be semmi. Pipákra azért nézzél rá a résen, helyükön legyenek a porvédők!
Magasnyomásút még véletlen se vidd neki közelről mert elhajtogatja a lamellákat!
Utána fél nap mire visszaegyengetnéd őket.
Órád mit mutat olyankor?
Szia, én akikor lerakom valahol, mindig rárakom a kormányzárat, soha semmi bajom nem volt vele, a kulcsot beljebb kell tolni mint indításn úgy elfordítani, semmi extra. De ha egy kicsit szorul a zárad, egy kis WD-40 vagy valami más kenőanyagot belefújsz, és elvileg működni fog. Esetleg nézd meg azt a részt, ahova rázár a kormányzár, nincs e benne valami, hátha azé szorult.
vizre gondoltam én is,csak nem akarok mögötte valamit agyonáztatni. Még egy,. Az elóaz elözö tulaj mondta,hogy ö egyszer lezárta a kormányt és fél napba került mire őoldotta. Van valami trükje? Még nem próbáltam ki!
Elöl 1 fog éppen elmegy, de ha már laza a lánc, akkor bele is ver a
váltókar rúdjába.
Hátul (mivel gyárilag a legnagyobb van rajta 49), akár sokkal kisebbet felrakhatsz.
De sok értelme nincs, mert eléggé elgyengül a motor.
Ezen gondolkodtam pont :) ha esetleg 400-ast vennék akkor lehet azt tenném hogy átétel módosítást végzek rajta. nemtom elől két fog + hátul 1- már sok volna neki?
bár ha 400-asban gondolkodom... akkor nálam még a Honda cb500 -as is képben van bár nem egy kategória a kettő de azon tanultam vezetni és szívemhez nőtt
Ez csak egy lemezalkatrész, még forgácsolni se kell... vagy én látok
rosszul ?