Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah tuszelepnél a fészket nézd meg mert ha nem jol nyomtad vissza akkor be feszül a tűszelep es nem nyit ki. ez 2 problem lehet amire elsore karbiban gondolni lehet
szia! nekem is volt ilyen... a fő fuvókám nem volt a helyén ... olyan volt mintha nem húztak vona meg... ha kipucoltad tüszelep zár szikra van akkor annak mennie kellene...
Ha tök száraz a gyertya és szikra van.Akkor járó motornál nyomjál be egy kis féktisztítót a torokba. Ha beindul akkor karbisor leszed,kitakarít,O gyűrűk csere,beállít amit kell és menni fog.
Udv en meg uj vagyok itt de lenne egy egeto kerdesem ... Van egy rf 600 asom (gyonyoru) de vannak vele probelmaim edig az volt a problemam hogy valamiert a 2 es hengernel kopte a gyertyat azt sikerult olajcserevel es adalekal kikuszobolni de most valami egeszen uj baja van de anyira hogy tanacstalan vagyok nem megy a 4 es henger de semit nem megy tiszta uj 9ek gyertyak benne de semi mar karburatort szet szedtem kitisztotam o adna benzint de nem jut ela hengerbe sehogy sem jovok ra miert masik erdekeseg mar probaltam sziringaval manualisan adagolni neki benzint megse semi egyxeruen nem roban be es szikrat is tokeletesen adja valaki otlet ?
Csak egy jó kis nyári zápor volt. Legalább ki tudtuk szellőztetni a házat. Pokoli meleg van a tetőtérben.
Az nem jó :S
Hozzánk ezekben a percekben ért a vihar.
Skacok ilyen szar napom már régen volt!
Tegnap szívtam egy izmosat az első fékekkel. Fém fékcső folyat mondom meg javítom sikerült is nagy küszködések árán.

Ma Polgárdi motoros találkozó juhé megyünk. Fülénél szarrá áztunk kb 2órát álltunk a buszmegállóban... Majd oda érünk mire mondják hogy nincs koncert szét ázott minden. Állítólag még lángoltak is :S Így már be se mentem :( ezt vártam már vagy 1 hónapja
Prézli én nem szoktam még véletlen se odajárni! Nekem a szerelőm Tolnán van a lakhelyemen, és kurvajol dolgozik, munkahelye a Kakasdi Yamahánál volt és a műhelyének a falán lóg pár év legjobb szerelője oklevél! országszerte ismerik, versenyzőknek is szerel! Kult Szilárdnak hívják hátha hallottad már a nevét, mindenkinek őt ajánlom aki megkérdez!

Remélem most már jol fogják összerakni a kistesót aztán mehetünk majd gurulni!
Na jó,marad a Motul 5100 10W40. Jövő héten hozza a postás,majd írok milyen. Köszönöm segítséged.
Ez viszont 10fok alatt megfogja az önindítót rendesen. Ha nehezen indul, akkor az aksit érdemes regenerálni.
Higabb olajtól jellemzöen nem csendesebb lesz a motor. És még esetleg meg is eszegeti magas fordulaton.
Igen 15W50,lehet kipróbálom,nem egy horror összeg,legfeljebb és még ha 4000km-ként cserélni kell az se baj. Csak csendes legyen a motor.
Ha a hüvely meg süllyed,nem hiszem,h kifelé folyna a víz.
Amit linkeltél az 15W50. Én azt használtam sokáig és 4ezrenként cseréltem. De most lecseréltem 10W40-re,amit Imi linkelt.Ezen kívül a motorban lévő 88 fokos termosztátra (a gyári76,5fokos) fúrtam 2x4mm-es lyukat. Mert sok menés után nagyon nyers hangja volt a motornak. Most,h nem melegszik fel annyira,csendesebbnek hallom.
Raptoros a Márkába semmiért se menj be még véletlen se.
Csak síkolás volt tömítés csere szelepszár szimering csere,szelepek rendberakása szerelés stb

De a járásával nincs is semmi baj mint a dokszaóra csak az hogy folyik a víz belőle mikor leállítom 80-90 fok környékén akkor meg olyan hangja van minta levegős radiátornak télen!

Természetesen garanciába szétszedetem!
Ha nem az APEHnak lesz dolga
A hengerfej tömítés fém. Így tutira nem az ereszt, vagy nem síkolták
le rendesen a hengerfejet és a hengersorod, vagy ha hüvelyeztetted,
akkor nem préselték le megfelelően és az első alkalommal a hőtől
megsüllyedt(ek) a hüvelyek.

Nekem is ez volt, elvittem a szerelőnek a hengersort, hogy ezt kérem
hüvelyezni (mellékeltem a dugókat is).
Újrahüvelyezték, én összeraktam, elmentem kakucsra 1000km-t
követően, majd ott megsüllyedtek a hüvelyek (kettő is).
Hazamentem, szétszedtem, kimértem, elvittem, megmutattam,
újra préselték, újra síkolták, utána hibátlan lett.

Hozzáteszem, egy régebbi hengerfej tömítéssel raktam másodjára
össze, tehát nem újjal, és tökéletesen szuperált további 6000km-ig,
aztán eladódott a motor .
hát sajnálattal hallom prézli! de álljon össze a gép aztán akkor gurulunk eggyet majd vmerre! de szerelődnek én megmondanám h ezt most azonnal díjmentesen orvosolja ha már egyszer ennyi pénzt ott hagytál és még mindig nem jo! az én szerelőmnél ilyen még nem volt h vmit megcsinált volna és nem lett jo! ha nem tudta megcsinálni akkor pénzt se kért érte!
Imitrikes,köszönöm válaszod.
Hát, ez nagyon nem jó!
Hali!a hétvégi motorozás ismét lefujva,mert nem lett jó a motor és vissza kell vinnem a szerelőnek.A jobbról a második hengernél.ereszt a hengerfej tömités.100.000es javítási költség mellett elvárná az ember,hogy ilyen ne forduljon elő.
Sziasztok! Visszaolvasva láttam,hogy van aki Repsol Moto Rider 15W40 olajat használ. Lehet buta kérdés,de ezt a fajtát?
http://www.olajshop.hu/motorke...
na most már tudom az elvedet Imi idáig nem voltam tisztába vele