Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tsanyi jól mondja !

Mikor teljesen kibeleztem a tartalék gyári dobomat a Banditra, akkor
egyrészt bazi hangos lett, gyakorlatilag motorozhatatlan, másrészt
alacsony fordulaton egyszerűen nem volt hajlandó rendesen venni
a lapot, kevés volt neki a nafta.

Barkácsoltam bele furulyát, a gyári kilépő átmérő 1.2x-esére méretezve
a furatok össz keresztmetszetét és tádáááámmm, rögtön sokkal jobb lett.
A teljesen jó akkor lenne, ha a herélt dob belépő oldalára is betennék
egy ilyen furulyát, de erre még nagyon lusta voltam...
Itt is oda ban írva hány LE-s motorokhoz való.

http://adamoto.hu/shop_ordered...

http://adamoto.hu/spl/545195/5
...
Ne keverd a2 ütemmel a dolgokat!
Gázlengéseknek ott van jótékony visszatöltő hatása ( konfúzor- diffúzor).
Az 530 csak a méret, nem tükrözi a szakítószilárdságot (sem).

Példa erre, amikor még a 400-ra felraktam -olajzó teszt gyanánt- az
"O" gyűrű nélküli 525-ös patentszemes láncot...
Kb. 5 kilométert volt fent, mert a szerelő (akihez kereket cserélni mentem),
hozzátette, hogy a DID-nek ez a lánca csak vintázs (dísz) motorohoz
való, verseny láncot kellett volna vennem. Na puff, 10k kidobott pénz.

A kollégám elhasználta a 250-esen olajozva, 6000km alatt úgy
megnyúlt a lánc, hogy mikor letettük a földre oldal irányban meghajtva
az egyik vége érte a másikat.

Szóval teljesen mindegy, hogy 525 vagy 530, az csak méret, semmi több.
A DID oldalán valamikor még fent voltak a konkrét terhelési adatok,
na az a fontos.
De köszönöm a közreműködést
Akkor kever engem, mert amióta elvittem a szerelőhöz, azóta nem volttam náluk, holnap viszem nekik a trafókat, és elvileg jó is a masina, aztán végre irány az aszfalt.
A kék 400assal volt ott az elektromos rendszeredet lepróbálni. Hacsak nem keverlek valakivel.
Nekem a motoron v.mi karbon dob van, van még v.kinek ilyen egy fehér RF en, már beszéltünk is róla! !
Lehet, de nem ismerem apudat, nagy fehér dobozos iveco-val vittem a mocit
Nem jó csak úgy magában, hozzá is kell állítani a gépet főleg ha sportszűrő van benne....a fojtás fontos...
Nem feltétlenül, abból is van csak 100le-s....remélhetőlen nem ugyanazt a méretet adják az összes lánctípushoz mert a nittelőnek is ugyanannyit kell bírnia mint a többi szemnek, ha ezt általánosként árulják akkor pont egyikre sem jó...he lehet válsztani rendeléskor és ténylegesen rá is van írva valahová a szemre mármint a tudása akkor jó lehet...
Mi nem sikerült?
Így van. A túl nyitott dobbal az baj hogy nincs gáz vissza áramlás "fojtás" Ezzel az baj hogy a kipufogó szelepek beéghetnek.Mert ugyan az ha optimális az áramlás akkor erősebb lesz de a szívásnál is szerepe van a kipufogó gáznak. Én ezért nem mertem meg venni az enyémre sport dobot. Természetesen ha motorhoz van méretezve akkor ilyen probléma elméletileg nem léphet fel!
Tetszik az RF club .De nem tudok reg.-ni .Valami több kell mint 33 ..feladtam......
Kérdésem a következő. A kipufogóm hangos volt, de már brutálisan, mondom ez nem ok, már rajta ülve is ! Vettem dörzsi szivacsot fémből, 2-őt beleraktam, hang ok lett, de mintha jobban is menne érezhető! Tehát a túl nyitott dob nem jó?
Ha 530-as láncra is van, akkor elvileg ott már lóerő is van!?
Érdekes cucc, vajon hány LE-ig jó?....nem találtam hirtelen róla semmit...
Nem tudom ki merre hogyan de én is támogatnék egy RF-e3s bandázást :)
Gondolom többeteknek Budapest lenne jó?
Esetleg ki jön Polgárdiba mocis talira?
Első lánckereket cseréltem én is, mert a hátsó jó volt! Ez nem patent szem, nittelőszem! Azért van kitalálva, hogy ne keljen menni a szerelő bácsihoz! Jó lenne már összeröffffenni!
http://adamoto.hu/spd/EK-NITT/...
Ezt vedd meg és magad tudod megcsinálni!
Nem voltam sajnos a túrán, (dolgoztam ) Patentszemeset tettél fel? elég az? 27e - van mire gyűjtögetni. Gondoltam arra is, hogy ideiglenesen csak az első lánckereket cserélem le, mert ott van hangja, de nem tudom, hogy érnék e vele valamit.
11500 - 180? nem tudom, még nem mentem olyan gyorsan 170 volt a rekordom, de akkor nem a fordulatszámot figyeltem. Amúgy a tied is belemegy a pirosba? vagy leszabályoz?
6. 11500 nál mennyivel megyek?180 környéke?
Szia Anteka
Igen már szerencsésen túl vagyok rajta. Nem voltál Nyírtéten a motoros tájtúrán? Szóval 27.000- volt postaköltséggel. 525 EK lánc 118 szemes. első lánckerék 3000- forint. Ek 525 patentszem csavaros 3500-Ft. Régi lánc le, új mellé lemér. Kuplung ház le zégergyűrű le, lánckerék le, új fel. Új lánc befűz, kereket lazít előretol. Patentszem fel rácsvaroz 8-as kúlcsal és kész! Én viszont szoptam vele!
Én meg megmaradok a régi sok éves véleményemnél.
Ha egy motor piros, annak az oldalán a felirat legyen DUCATI!