Hali! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a 600as kormánycsapágya jó a 400asba? Sajnos cserés, de nem találok 400ashoz konkrétan. A nagyvas.hu-n találtam 600ashoz kormánycsapágyat 11450Ft/szett. Nincs összehasonlítási alapom, sztetek jó ár?
Én is csak azt tudom javasolni amit Letsgo. Cseréld ki a gyertyákat(hézag:0,7-0,8mm),tök mindegy,h milyenek. Legyen tuti,h azok rendben vannak.Ha a hiba továbbra is jelentkezik akkor lehet tovább vakaródzni.
Mivel nem rég vetted a motort.Cseréld le az olajat,szűrőket. Nem tudhatod mennyit mentek.
És vess néhány pillantást a fékekre,futóműre és a láncra is. mert nem csak haladni kell,hanem meg is kellene állni.Én bármit csinálok a motoromon,beírom dátummal,kilóméterrel a telefonomba.
helló :Ma meló után elmentem motorozni,hogy próbálgassam pontosan mennyi hűlés után indul újra .Megálltam vele és leállítottam vagy 30- szor ,persze mindig ott ahol nem égek senki előtt ha nem indul be.Mindig indult rögtön elsőre! Akitől vettem nagyon ritkán használta ,az idén tán 1-2 alkalommal .Lehet hogy köze volt ennek is hozzá?mind1,egyenlőre megjavulni látszik.hidegen viszont ugyanolyan szarul indul,de megfogadom a tanácsot a hétvégén megnézem a gyertyákat.kösz a pontos méret leírást!
teker csak indulni nem akar .képet holnap csinálok,de semmi extra ,gyári piros. Egyébként hidegen sem indul elsőre .A hozzászólásokat előre is köszönöm .
helló! nemrég vettem egy RF400rVC-t.leállítás után kb.2-3percig nem lehet elindítani ,utána pöccre indul. Valakinek van tippje mi ez ? Amúgy nagyon tetszik a kis gép.
Elsőre azt kellene el dönteni hogy 400 vagy 600?
Kérdésre a válasz 600 és nem feltétlen a Le különbség miatt... Azért a 600 mert árban közel azonos a két motor viszont alkatrész ellátottságban 600 as és a 900 van Európában ellátva. A 400CCM belpiacos nehéz a szervizelés félnek a szerelők tőlük. Alkatrészt is lehet a 400hoz szerezni de drágább és nehezebb!
Ez után amit én tanácsolnék bár ez amit a legnehezebb össze hozni az hogy reggel a hidegindítását kellene megnézni. Ez sokat el árul ezekről a motortól.
Többinél lánc teleszkóp fék gumi. Esetleg azt nézd meg hogy valahol látszik e hogy volt e fújva.
Akkor pl az első spoilernél az indexek körül van egy gumi gyűrű az legyen meg és szépen a közepén legyen az index!
Az idomok mennyire vannak össz hangba pl a kormány alatt lévő fekete takaró a fejidommal és az oldal idomban élben ezekből azt tudod meg hogy volt e törve. Utána ha mész vele igazából az hogy ne halj semmi rendellenes zajt!
Meg én meg mértem a töltést mikor vettem. Indításnál hogy mennyire rántja meg, meg alapjáraton.
Féktárcsára rá van írva mm-ben hogy meddig kophat estleg vigyél tolómérőt ha nagyon alapos akarsz lenni.
Sziasztok
Tegnap volt Nyírtéten a 9. motoros találkozó és tájtúra, jó volt! Láttam Röfiket is, vagy 4-et! Sajnos senkivel nem tudtam beszélni, mert rendező voltam. De jó volt látni erre felé is a RF- eket.
Jobb megfigyelő vagy mint én . Visszaemlékezve a következő megállónál az SV-s kolléga kérdezte is,h nem egy RF jött szembe. Én meg mondtam,h nem figyeltem. Számomra a közlekedés többi résztvevője "1",ha nincs senki az "0" . Mint a bitek a számítógépnél :)
Letsgo az én gépemben óra szerint 60000km van,de a fene se tudja tekergették-e vagy sem. Megkérdeztem egy másik Suzukis komámat,mondjuk neki GSX-F-je van,és az övé is valamilyen szinten kopog,azt mondja ne ijedjek meg. Na majd meglátjuk,mindenesetre nagyon fogom figyelni.
Sziasztok!:D
Mostanában elég sok Rf-fel találkozok az utakon és szeretném kideríteni melyik kié lehet! Az első géppel szinte minden héten találkozok komáromban egy fekete-narancssárga rácsokkal 900-as géppel!
A másikkal tegnap találkoztam Tinnye felé ahogy mentünk az üvegtigrishez csoportosan és ő vezette a saját bandájukat egy teljesen piros! :D
Remélem ők is fent vannak a fórumon és magukra ismernek ha mégse de ismeritek őket akkor kérlek írjátok meg kik ők!
Köszönöm!
Mindenki ki a motorokkal még szép idő van!:D
kicsit olcsóbb.
Mivel nem rég vetted a motort.Cseréld le az olajat,szűrőket. Nem tudhatod mennyit mentek.
És vess néhány pillantást a fékekre,futóműre és a láncra is. mert nem csak haladni kell,hanem meg is kellene állni.Én bármit csinálok a motoromon,beírom dátummal,kilóméterrel a telefonomba.
Én gyertyával kezdeném!
Ami kell bele (400asba) NGK R CR8EK ez egy kétkörmös gyertya!
Képet kérünk róla !
Elsőre azt kellene el dönteni hogy 400 vagy 600?
Kérdésre a válasz 600 és nem feltétlen a Le különbség miatt... Azért a 600 mert árban közel azonos a két motor viszont alkatrész ellátottságban 600 as és a 900 van Európában ellátva. A 400CCM belpiacos nehéz a szervizelés félnek a szerelők tőlük. Alkatrészt is lehet a 400hoz szerezni de drágább és nehezebb!
Ez után amit én tanácsolnék bár ez amit a legnehezebb össze hozni az hogy reggel a hidegindítását kellene megnézni. Ez sokat el árul ezekről a motortól.
Többinél lánc teleszkóp fék gumi. Esetleg azt nézd meg hogy valahol látszik e hogy volt e fújva.
Akkor pl az első spoilernél az indexek körül van egy gumi gyűrű az legyen meg és szépen a közepén legyen az index!
Az idomok mennyire vannak össz hangba pl a kormány alatt lévő fekete takaró a fejidommal és az oldal idomban élben ezekből azt tudod meg hogy volt e törve. Utána ha mész vele igazából az hogy ne halj semmi rendellenes zajt!
Meg én meg mértem a töltést mikor vettem. Indításnál hogy mennyire rántja meg, meg alapjáraton.
Féktárcsára rá van írva mm-ben hogy meddig kophat estleg vigyél tolómérőt ha nagyon alapos akarsz lenni.
ÜDV:Letsgo
RF 400-600 vásárlásánál mik azok amikre mindenképp oda kell figyelni?mik a gyenge pontjaik?
Tegnap volt Nyírtéten a 9. motoros találkozó és tájtúra, jó volt! Láttam Röfiket is, vagy 4-et! Sajnos senkivel nem tudtam beszélni, mert rendező voltam. De jó volt látni erre felé is a RF- eket.
Igen szerintem te voltál az te vezetted a bandátokat én meg a miénk végén voltam! :D Tinnye felől jöttetek ott találkoztunk veletek!
Az a tegnapi RF-es akár én is lehettem.Délután ott kávéztunk a tigrisnél.
Mostanában elég sok Rf-fel találkozok az utakon és szeretném kideríteni melyik kié lehet! Az első géppel szinte minden héten találkozok komáromban egy fekete-narancssárga rácsokkal 900-as géppel!
A másikkal tegnap találkoztam Tinnye felé ahogy mentünk az üvegtigrishez csoportosan és ő vezette a saját bandájukat egy teljesen piros! :D
Remélem ők is fent vannak a fórumon és magukra ismernek ha mégse de ismeritek őket akkor kérlek írjátok meg kik ők!
Köszönöm!
Mindenki ki a motorokkal még szép idő van!:D