Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a segítséget, a fesz. szab téma megoldódott. (bocs a kései reagálásért, megöltek a melóval)
Gumi témát átnézem. Valami jó tanács, hogy használt guminál mire kell figyelni?

Köszönöm mégegyszer,
Sanya
neked is köszönöm a segítséget,felirtam,ha tényleg ilyen olcsó sztem kipróbálom
köszönöm a segítséget!
Na már meg is oldódott. Motorstylingnál lehet kapni 4500 ft-ért vízálló gps tartót. Ajánlom mindenkinek, célnak megfelel.
Sziasztok!
Eddig úgy használtam a telefonon a gps-t, hogy zsebembe tettem, és a bt headseten hallottam, mit mond. Csakhogy úgy tűnik, az új androidos telefonom nem hajlandó kiküldeni a gps progi hangját, csak a beszélgetést.
Nincs-e valami ötletetek, hogyan, és hová lehetne felszerelni egy telefontartót a műszerfal környékére?
Tudom, hogy lehet kapni motoros tartót, de nem szeretnék 3 drótért kifizetni 16.000 ft-ot. Minden segítő ötletet szívesen fogadok.
Köszi előre is
Sziasztok!
Esetleg ha valakit érdekelnek a következő alkatrészek, jelentkezzen nálam: [L:http://www.kepesmotor.hu/elekt...][link][/L]
A hőfok óra kiszedéséhez meg kell bontanom az elejét, vagy van valami trükkje és könnyen kijön?
Akár ki is cserélhetet a termosztátot. A gyári ami benne van 76,5 C nyit. Én egy 88C vettem bele és így sokkal jobban melegszik! Egy a lényeg, nehogy kiadjál 2ezer pénznél többet érte! A gyári termó sztem 10es körül mozog, viszont bemész autósboltba és Suzuki swiftbe való termosztátot kérsz bele ami 88fokon nyit (44mm átmérő) és el van intézve. Én kereken 1890 Ft-ért vettem tömítéssel együtt ! VICCC! Ha motoros boltban vennéd tuti egy 10est ott hagynál
Szia! Nem kell termosztátot cserélni. Kicsit feljebb lehet vinni ( többen annó itt a 400-asnál meg csinálták)

A helyes meg fogalmazás inkább az hogy a műszer kalibrálása nem jó. Ezért mozdul csak kicsit... Bár valóban kicsit túl méretes mert csak városban szokott beindulni a ventilátora meg mocis talin felvonuláskor. Ha el mozdult a mutató és a kékben van akkor az már üzem meleg. Ezt ha nem melegíted álló helyzetben akkor azért egy 5-10km kell neki mire úgy igazán jó lesz! Ősszel meg kora tavasszal valóban javasolt le takarni bár én nem szoktam! Hidegbe úgy se tekeri annyira az ember mert a gumi is lassan melegszik stb...

Egyébként üdv a Klubban
Sziasztok!
Most nézegetem a hirdetéseket,és ez az RF ennyiért elég jó vételnek tűnik! Nem ismeri valaki véletlenül a tulajt-esetleg magát a motort?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_900_r-580894
2
No, hát kérem tegnap gurultunk egy 500-ast, a cél Rudabánya volt.
Az őskohókat most kihagytuk, mert a rudabányai tóhoz elég kalandosan
lehet csak odajutni, így az elvitt egy csomó időt, de megérte !
Odafele volt csiki-csuki rendesen, zömében nagyon jó minőségű utakon .

Fogyasztás 4,9-5,1 (most csak egyedül ültem a motoron), a VFR
5 lityit evett 2 személlyel. Szerintem ez a szeleptisztító csinált valamit...
Tempó végig a sárgacsekk mentes sebességen.
(Egyébként 2 sebességmérővel találkoztunk, abból az egyik
rejtőzködős zöld terepjáró volt. Mindkettő forgalmas út mentén hazafele.)

Köszi, de megtaláltam a 2 éve vett tömítéseket, és abból megcsináltam a felújítást, de elrakom a címet, biztos jól fog jönni, köszönöm az infót
Sziasztok, a karbifelújításról rakok fel pár képet, tegnap du szétszettem, kitakarítottam, ma kicseréltem a tűszelepet, és a tömítéseket, összeraktam, de nem tudtam visszarakni a motorba, mert amikor raktam volna vissza a gázbowdent, észrevettem két kis szálat ami kilógott egy kicsit a bowdenházból, kihúztam a házból, és csak 3 volt épen, szombaton 13 órakkor már nem lehet szerezni gázbowdent, ezért az összerakás hétfüre marad . Benzincsövet kb 1,5 hónapja cseréltem a benzincsapnál, és jobban el volt öregedve, mint amit kicseréltem, szóval most egy kicsit szívás van. A gyertyákat kicseréltem, akkor az olajcserét is előrébbhoztam, hogy együtt legyen cserélve, ez az egy dolog amit szikerült befejezni . A karbiról sok képet csináltam, azt majd összeszedem és felrakom
itt tudsz venni minden méretből: http://www.oring.hu/
Szia! Bár még új vagyok, de olvasgattam itt hogy az Rf-nek túl van méretezve a hűtője, nehezen melegszik föl. Hidegebb időben érdemes letakarni a hűtő egyik felét. Amúgy nemtudom ger14 jár-e még erre, az ő exmotorja az enyém :)
sziasztok. Vettem 1 RF400-ast. 93-as,nagyon egyben van,nagyonjó,de van 1 bibije,nem melegszik fel a víz,kicsit megmozdul a mutató ugyhogy működik,de kékben marad,gondolom termosztát.
Tudja vki hol lehet bele kapni? v esetleg más a gond? köszönöm a válaszokat előre is.
A hegesztése biztos nem! A fújás az már kb jó!
Ez digit műszerfalas? Ha igen akkor teleszkópokból csak a balos eladó?
Ma találkoztam egy szürke RF-el a Siófok előtti körforgónál. Intettünk is egymásnak. Innen valaki? Kb negyed hat lehetett.
lyukas... van rajta egy kb 1mm-es lyuk, meg egy helyen fel van hólyagosodva a festék, szerintem ott is lyukas. Javításra + fényezésre 20-25e-t mondtak, szerinted is ennyibe kerül?
Ha a belseje rozsdás, pucold ki és fesd le. Lyukadást is be lehet foltozni.
Sziasztok, valakinek nincs egy eladó tankja 400ashoz? Sérülés - rohadás mentes, lehetőleg bordó mint az enyém
rf 400 bontás 06209238057
szia nekem is van feszabom
ezen utolérsz 06209238057
Tegnap este azt akartam gyorsan jelezni, hogy van fesz szabályzóm 400-as RF-hez.