Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én pont fordítva gondolnám.
Mivel sztenderen az 1-2-es felé dől a motor.Ezért tud jobban bepisálni
Hanyadik hengered szórakozik ?
Balról-jobbra menet irány szerint a sorrend: 4.3.2.1.

Ha a 3. vagy a 4., akkor esélyes a tűszelep, ha 1. 2. akkor inkább
gyertya felé hajlok.
Nem feltétlen... nekem is voltak hasonló gondjaim, pont eladás előtt,
mikor megdöglöttek a gyertyáim. Nem csoda, volt bennük kb. 20.000km.

Nehezen indult a motor, volt, hogy várni kellett egy-egy hengerre,
beraktam a kincstári platina gyertyákat mindenféle egyéb tisztogatás
nélkül, és azokkal is vitték el a motort... Semmi gondom nem volt
gyertyacsere után.

Mondjuk én akkor már minden elképzelhető felújításon túl voltam,
úgyhogy tudtam, hogy minden egyéb kifogástalan volt a motoron .
Érdekes... én is öregedő gyertyára tippelnék.
Ha olyan 20e körül van benne, akkor cseréld le szerintem.
Én is csak azt tudom javasolni mint Letsgo. A cél előtt párszáz méterrel zárd el a csapot. Ha tűszelep bajod van akkor segíteni fog egy dbig. De megnyugtatlak a helyzet csak romlani fog. Ha a gyertya lenne szar akkor nem indult volna be az a henger.
Gyertyák mikoriak? Mennyit futottak? Az alapjáratra szerelő nekem olyan 1000-1250 körülit mondott hogy az anormális!
melegen az enyém 1100pörög.
Próbáld ki azt hogy úgy állítod le gépet hogy jár a motor elzárod a csapot benzin hagyod járni kicsit és utána állítod le! Így a karbiból "felesleget le szippantja"
Nekem pont az úszóház tömítés lett volna a lényeg,mert a 4. ott eresztett.Holnap megyek alkatrészér.Ha meglesz minden igyekszem fotókat készíteni és jegyzetelni közben.
A melóban a kedves főnököm bevállalt nekem egy V-MAX-ot.Amin hasonló manővert kell végrehajtanom,mert éveket ált.Ahoz is kell cucc,így legalább nem kell a saját autómmal mennem anyagér.
De ez a motorkerékpár alkatrész ellátás igen siralmas.
Indexet biztos kapnék még pénisz formájút is raktárról. De hogy egy tömítésre hónapokat keljen várni az elég szánalmas
Na valamit észrevettem. Megint indít ma és 3 hengerezés, de nekem olyan 1000-1300 az alapjárat, azt szeretem. letekertem, /olyan 800 körülre/ és beindult a henger azóta is jó! Akkor most ez mi? Köszi előre is a tippeket.
Bázis motor elég drágán számolja!

http://bazismotor.eu/index.php...

x4db
Végülis a készlet csak az úszóháztömítésekkel több. Ha ott nem eresztett akkor meg felesleges cserélni.
O (vitont mindenképp!) gyűrű méreteket jegyezd fel lécci, és tedd közzé itt, legyen már meg a 600-asé is a 400-as mellett. Meg a tűszelep kódját, fotóját.

Se a Bázis-motornál, se a Biker-worldon nincsen hamarabb?

Ha esetleg több közelebbi képet csinálnál meló közben és azokat megosztanád, esetleg rövid magyarázattal még a klub oldalra is felkerülhetne a többi mellé. Sokan hálásak lennénk!
Nem csak olajsár, valami más?
Ez innen is szép!
Azért kellett ennyire szét szedni,mert a gonosz ott lapulhat mindenhol.
18 év az nem kevés idő. Bármi lehet.
Nem jó kétszer dolgozni.
Köszi srácok a segítséget!

Közben mattot kaptam. Nincs felújító készlet. Illetve 2 hónap mire ideér. Addig lassan vége a nyárnak. Így marad a tűszelepek és O gyűrűk cseréje és az ima,h ne eresszen sehol.
De addig sem maradok kétkerekű nélkül
Itt is van. V.mi kemény gumis-műanyagos szar van rajta.
Nem, nem most néztem meg, mindjárt rakok fotót!
Ugyan olyan vastag lehetett, csak megette a lánc az egyik felét.
Szóval ez nem tudom milyen lánckerék volt, olyan válla van mintha nem gyári lenne, esztergált talán? Sokkal vékonyabb mint a most felrakott JT /japan/!
Szép ez a motor!

Lehet nem fut vonalba a 2 lánckerék?!
Halló
Úgy tűnik mekkjavult a motor, csak el ne kiabáljam! Mentem vele, szépen jár a motor, de beszarás, mennyivel másabb a hangja az új első lánckerékkel és lánccal! Tényleg csodálkozom, ja az első lánckerekem sz.tem úgy szar volt ahogy van! Rakok pár képet!
Láttam ma, konkénkrétan 16:50körül a szentendrein, szentendre felé menni egy piros rf et, aztán a mátyás királyon is láttam, 21 a rendszám számos részének az eleje, fekete felnyitható sisak a pilótán. Szép állapotúnak tűnt.
Nem sokat ment ez a motor.
6 szezon alatt 2000km.
10042437

Már megint csak a főlapot hozza.

Cikkszámot a keresőjébe!
http://translate.google.hu/tra...

ezt kapod a bázis-motornál.