Nem feltétlen... nekem is voltak hasonló gondjaim, pont eladás előtt,
mikor megdöglöttek a gyertyáim. Nem csoda, volt bennük kb. 20.000km.
Nehezen indult a motor, volt, hogy várni kellett egy-egy hengerre,
beraktam a kincstári platina gyertyákat mindenféle egyéb tisztogatás
nélkül, és azokkal is vitték el a motort... Semmi gondom nem volt
gyertyacsere után.
Mondjuk én akkor már minden elképzelhető felújításon túl voltam,
úgyhogy tudtam, hogy minden egyéb kifogástalan volt a motoron .
Én is csak azt tudom javasolni mint Letsgo. A cél előtt párszáz méterrel zárd el a csapot. Ha tűszelep bajod van akkor segíteni fog egy dbig. De megnyugtatlak a helyzet csak romlani fog. Ha a gyertya lenne szar akkor nem indult volna be az a henger.
Gyertyák mikoriak? Mennyit futottak? Az alapjáratra szerelő nekem olyan 1000-1250 körülit mondott hogy az anormális!
melegen az enyém 1100pörög.
Próbáld ki azt hogy úgy állítod le gépet hogy jár a motor elzárod a csapot benzin hagyod járni kicsit és utána állítod le! Így a karbiból "felesleget le szippantja"
Nekem pont az úszóház tömítés lett volna a lényeg,mert a 4. ott eresztett.Holnap megyek alkatrészér.Ha meglesz minden igyekszem fotókat készíteni és jegyzetelni közben.
A melóban a kedves főnököm bevállalt nekem egy V-MAX-ot.Amin hasonló manővert kell végrehajtanom,mert éveket ált.Ahoz is kell cucc,így legalább nem kell a saját autómmal mennem anyagér.
De ez a motorkerékpár alkatrész ellátás igen siralmas.
Indexet biztos kapnék még pénisz formájút is raktárról. De hogy egy tömítésre hónapokat keljen várni az elég szánalmas
Na valamit észrevettem. Megint indít ma és 3 hengerezés, de nekem olyan 1000-1300 az alapjárat, azt szeretem. letekertem, /olyan 800 körülre/ és beindult a henger azóta is jó! Akkor most ez mi? Köszi előre is a tippeket.
Végülis a készlet csak az úszóháztömítésekkel több. Ha ott nem eresztett akkor meg felesleges cserélni.
O (vitont mindenképp!) gyűrű méreteket jegyezd fel lécci, és tedd közzé itt, legyen már meg a 600-asé is a 400-as mellett. Meg a tűszelep kódját, fotóját.
Se a Bázis-motornál, se a Biker-worldon nincsen hamarabb?
Ha esetleg több közelebbi képet csinálnál meló közben és azokat megosztanád, esetleg rövid magyarázattal még a klub oldalra is felkerülhetne a többi mellé. Sokan hálásak lennénk!
Közben mattot kaptam. Nincs felújító készlet. Illetve 2 hónap mire ideér. Addig lassan vége a nyárnak. Így marad a tűszelepek és O gyűrűk cseréje és az ima,h ne eresszen sehol.
De addig sem maradok kétkerekű nélkül
Szóval ez nem tudom milyen lánckerék volt, olyan válla van mintha nem gyári lenne, esztergált talán? Sokkal vékonyabb mint a most felrakott JT /japan/!
Halló
Úgy tűnik mekkjavult a motor, csak el ne kiabáljam! Mentem vele, szépen jár a motor, de beszarás, mennyivel másabb a hangja az új első lánckerékkel és lánccal! Tényleg csodálkozom, ja az első lánckerekem sz.tem úgy szar volt ahogy van! Rakok pár képet!
Láttam ma, konkénkrétan 16:50körül a szentendrein, szentendre felé menni egy piros rf et, aztán a mátyás királyon is láttam, 21 a rendszám számos részének az eleje, fekete felnyitható sisak a pilótán. Szép állapotúnak tűnt.
Mivel sztenderen az 1-2-es felé dől a motor.Ezért tud jobban bepisálni