A motor tuti Nándié volt.
Váltónál nem feltétlen kell mindent cserélni, első körben a léptetővillákat.
Nándi elérhetősége ott lesz egy régi hozzászólásban gurulás miatt, csak keresni kell.
hat en nagyon szeretem, de az enyem csak 400as. En a valto hibasrol le beszelnem bar mint irtam ennyire nem nyultam meg rf hez. Aprilia lenne azt szet szednem... De magat a tipus mindenkepp csak ajàlani lehet azoknak az embereknek akik nem tudnak 700e ft koruli motort venni. az sajnos hasznalatban derul ki hogy jot sikerult e vagy sem...
Gödölői! Nekem többe került el vinni mint maga munka! De mikor beröfentettem nem ismertem meg a motoromat!
Szelephézagon volt nála meg egy szinkronon... Mivel az enyém 400-as mondták hogy csak rutinos szerelőhöz vigyem aki már látott változó vezérlésűt. Nagyon meg érte el vinni hozzá.
Én benne vagyok mert a környéken sajnos nem nagyon van olyan motoros (Rf) vagy olyan aki szeret "normálisan menni" itt mindenki a Bakonyba vereti én meg nem szeretnék ki lapulni :)
Bár szerencsére itt már találkoztam egykét jó emberrel!
köszönöm az infót,nekem is tetszik a típus,nagyon meglepődtem a könnyű kezelhetőségen,valamint ,hogy egy 15 évvel fiatalabb 750-eshez képest jól megy:-)
tudsz esetleg iminek valamilyen elérhetőségét?váltót már találtam,nem is veszélyes árban(40e),viszont brutális munkadíjat mondtak rá(60e),ennyire bonyolult lenne a cseréje?
Kedves Red,ha tudnál még segíteni infókkal,akkor nagyon meghálálná,ha fehérvár fele jársz!
Red ismeri nem kicsit!
600-as iránt még Imit keresd meg itt fórumon...
Én a váltóhoz sajnos nem tudok hozzá szólni! Amit tudok hogy ezek a gépek ár érték arányban messze túlszárnyalják az árukat.
Lehet vele sportosan motorozni de kényelemesen is tudsz. Hosszú úton talán a legnagyobb kényelmentlenséget a "nagyon behajtott" láb okozza ezt én olyan 250-Km-től szoktam rossznak érezni.
Tudtommal a 600-asok jól fogyasztanak. Sajna én későn kerültem ide és utólag tudtam meg hogy 600-asal jártam volna jól.
Ha pöcre indul és az olajat nem falja akkor nagy gond nem lehet vele csak a szokásos fék, gumi, lánc ( Ez csak az én véleményem)
Abszolút... az RF 400-600 eléggé túl van hűtve.
Nyári kánikulában 30 perc városi dugózás kell ahhoz, hogy beinduljon
a ventillátor . Na jó, picit túloztam, de max. pár percet...
Ez a motor nem KJNándiKJ volt itt a fórumon ?
Szerintem ez az a motor...
Szeretném kérni a segítségeteket,mivel motorvásárlás előtt állok.A tavalyi évben egy gyönyörű,ám de nagyon kényelmetlen z750-et hajtottam,de kaptam érte egy visszautasíthatatlan ajánlatot így eladtam.Most találkoztam ezzel a motorral: rf600r
és első látásra nem tűnik nagyon rossznak,sikerült is lealkudnom,viszont a váltó kidobálja a 2-est,így cserés.Milyen árban és hol tudnék váltót szerezni hozzá és milyen bonyult ennek a cseréje?Mire figyeljek oda a vásárlásnál,mik a kizáró tényezők?
Remélem tudtok segíteni,nagyon jól jönne,mivel suzukim csak gs 500-ba volt:-)
Gabi
"Különleges adalék, mely javítja a motor teljesítményét, csökkenti az üzemanyag fogyasztást. Véd a káros kosz, üledék lerakódásától és beégésétől az üzemanyagellátó rendszerekben ezzel javítja a kibocsátási értékeket és vég a korróziótól. • Más STP adalékokkal biztonságosan használható • Turbó feltöltős és katalizátoros motoroknál is használható • Ólmozott és ólmozatlan üzemanyaghoz egyaránt alkalmas • Egy flakon (250ml) 50-60 literhez elegendő • A legjobb hatás érdekében használja 1500 km-enként Rendszeres használata: Csökkenti az üzemanyag fogyasztást Tisztítja a karburátorokat, injektorokat és szívószelepeket a kiváló teljesítmény érdekében Csökkenti a károsanyag-kibocsátást Eltávolítja a vizet az üzemanyagellátó rendszerekből gátolva ezzel az üzemanyagcsövek befagyását Tisztán tartja az égésteret Véd a rozsda és korrózió ellen az üzemanyagellátó rendszerekben Cikkszám: ST 2050 Űrtartalom: 250 ml"
Hát, akkor én nem valószínű, hogy kipróbálom, mert a felsoroltak
közül egyetlen egy sem indokolja, szerencsére.
Fogyasztásom is jó, teljesítményem is van, a karbik is tiszták...
Én akcióban szoktam betárazni! A leírása szerint tiszit is. A fogyasztást nekem lejjebb hozta! Bár az a baj hogy mostmár inkább a teljesítmény részét használom. Pici 400-asom 2 személynél sokkal vidámabban húz. Persze ez alatt senki ne azt értse hogy mindjárt 600-as lett :D
Nekem stabil 5-re le hozta ha nem használom akkor olyan 5,3-5,6 ugyan annál a kútnál szoktam tankolni!
Váltónál nem feltétlen kell mindent cserélni, első körben a léptetővillákat.
Nándi elérhetősége ott lesz egy régi hozzászólásban gurulás miatt, csak keresni kell.
http://www.sportmotor.hu/tagok...
nem tudom megvegyem-e ezt a motort,jó lenne,ha tudna valaki segíteni
Szelephézagon volt nála meg egy szinkronon... Mivel az enyém 400-as mondták hogy csak rutinos szerelőhöz vigyem aki már látott változó vezérlésűt. Nagyon meg érte el vinni hozzá.
Én benne vagyok mert a környéken sajnos nem nagyon van olyan motoros (Rf) vagy olyan aki szeret "normálisan menni" itt mindenki a Bakonyba vereti én meg nem szeretnék ki lapulni :)
Bár szerencsére itt már találkoztam egykét jó emberrel!
köszönöm a szerelő infót,ő hova valósi?
többet nem adnék meg az ő bele egyezése nélkül.
Reklámot nem szeretnék csinálni de a tapasztalat azt mutatja hogy jó szerelő és lelki ismeretes és nem horror áron: Suri
Vele beszélj szervizelésről.
Elnézést ha valakit zavart!
tudsz esetleg iminek valamilyen elérhetőségét?váltót már találtam,nem is veszélyes árban(40e),viszont brutális munkadíjat mondtak rá(60e),ennyire bonyolult lenne a cseréje?
Kedves Red,ha tudnál még segíteni infókkal,akkor nagyon meghálálná,ha fehérvár fele jársz!
600-as iránt még Imit keresd meg itt fórumon...
Én a váltóhoz sajnos nem tudok hozzá szólni! Amit tudok hogy ezek a gépek ár érték arányban messze túlszárnyalják az árukat.
Lehet vele sportosan motorozni de kényelemesen is tudsz. Hosszú úton talán a legnagyobb kényelmentlenséget a "nagyon behajtott" láb okozza ezt én olyan 250-Km-től szoktam rossznak érezni.
Tudtommal a 600-asok jól fogyasztanak. Sajna én későn kerültem ide és utólag tudtam meg hogy 600-asal jártam volna jól.
Ha pöcre indul és az olajat nem falja akkor nagy gond nem lehet vele csak a szokásos fék, gumi, lánc ( Ez csak az én véleményem)
Nyári kánikulában 30 perc városi dugózás kell ahhoz, hogy beinduljon
a ventillátor . Na jó, picit túloztam, de max. pár percet...
Ez a motor nem KJNándiKJ volt itt a fórumon ?
Szerintem ez az a motor...
Szeretném kérni a segítségeteket,mivel motorvásárlás előtt állok.A tavalyi évben egy gyönyörű,ám de nagyon kényelmetlen z750-et hajtottam,de kaptam érte egy visszautasíthatatlan ajánlatot így eladtam.Most találkoztam ezzel a motorral:
rf600r
és első látásra nem tűnik nagyon rossznak,sikerült is lealkudnom,viszont a váltó kidobálja a 2-est,így cserés.Milyen árban és hol tudnék váltót szerezni hozzá és milyen bonyult ennek a cseréje?Mire figyeljek oda a vásárlásnál,mik a kizáró tényezők?
Remélem tudtok segíteni,nagyon jól jönne,mivel suzukim csak gs 500-ba volt:-)
Gabi
közül egyetlen egy sem indokolja, szerencsére.
Fogyasztásom is jó, teljesítményem is van, a karbik is tiszták...
De ettől még biztosan jó !
Nekem stabil 5-re le hozta ha nem használom akkor olyan 5,3-5,6 ugyan annál a kútnál szoktam tankolni!
Csökkenti a fogyasztást, növeli a teljesítményt ?
Nem ismerem a pirosat, csak ezért kérdezem... láttam, hogy lehet
kapni ilyen 1200Ft körül, de nem tudom mire való.
rajta van milyen arányban kell beletölteni (~3 tankra elég).