Lassan, de elemésztettem az első tank szeleptisztítós benzint.
Sokkal szebb lett a motor hangja. Igazából már úgy 150km után
kezdtem hallani, hogy nem hallom a kattogásokat, de nem akartam elkiabálni.
Mostanra tényleg szép hangja lett, szinte alig hallani a szelepecskéket.
Gyertyákat azért megnéztem, kíváncsi voltam művel-e valami
rendelleneset a szeleptisztító a hengerben, de nem... semmi...
Tökéletes őzbarna gyertyakép két hengerben, kettőben meg kicsit
fehér, ezeknek majd még adok egy kis hasadóanyagot, hagy barnuljanak.
Úgyhogy tartós városi használatnál úgy tűnik érdemes ilyesmivel
próbálkozni.
Helló! Az első spoilerre amit rá csavarozol a hűtő elé abból a bal oldali érdekelne! Meg esetleg a 3szög ami össze fogja alul az első idomokat! Írj egy e-mailt címet és meg beszéljük köszi Laci
Találtam itthon néhány elfekvőben lévő alkatrészt, ami megmaradt régi kedves RF-emből. Feltettem a Képes Motorra. http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Ha bármi kell belőle bátran hívjatok. Nem akarok belőle meggazdagodni, inkább legyen annál, akinek szüksége van rá. Minden régi ismerősnek és a többieknek is sok jó motoros kilométert!
Erre nem gondoltam . De most már mind1 visszavittem. Nomeg ezernyócé egy gumibigyó .
Visszatettem a régieket. Majd írok többet is,csak össze kell szednem a gondolataimat.
A végéből a gumikúpot ki lehet húzni egyébként.
Legalább is a bázismotoros edisön az olyan, nekem szépen kiáztatta
a benzin 1 év után (éljen a preventív téli karbantartás).
Magától nem esik ki, de nyugtáztam, hogy "kieshet", jelen esetben
kúpcsere céllal egy próbát megérne ?! Csak nehogy beleszakadjon...
A lent említett tszelep sztornó!
Az 1mm miatt beleér a rugó a házba és pont nem tud bezárni.
Így ment vissza a régi.
Képeket majd teszek fel a karbikról.
Kaptam tűszelepet RF600-hoz a Bázis motornál.5db volt,abból négyet elhoztam.Kicsi eltérés van,de stimmel bele.
Suzukiba való,de nem ebbe a tipusba. link
A képen a bal oldali az új.
Amit írtak első szerintem is a gyertya! ha csinálja tovább a balhét én a tűszelep és az "o" gyűrűket ki cserélném a karbiban! Utána egy szinkronra el vinném és a ( véleményem szerint az indításod minden helyre fog állni)
A gyertyacsere egyszerűbb és nem is árt ha nem ismered az előéletét.
Az alapjárat állító a négy karbi folytószelepét állítja. Vagyis amit a gázzal huzigálsz. A tűszelep majd akkor ha kiveszed a gyertyát és lucskos a benzintől.
Köszi Srácok
A 3. henger az. Akkor tűszelep? Az alapjárat állító mit állít? Nem egyértelmű, mert NGKCR8EK gyertyáim vannak, és nem tudom mennyi van bennük. Ezzel vettem a motort. Gondolom, először gyertya cserét javasoltok, utána meg karbitémát! Legalább most már szűkült a kör! Köszi még egyszer!
Üdv: Dani.
Sokkal szebb lett a motor hangja. Igazából már úgy 150km után
kezdtem hallani, hogy nem hallom a kattogásokat, de nem akartam elkiabálni.
Mostanra tényleg szép hangja lett, szinte alig hallani a szelepecskéket.
Gyertyákat azért megnéztem, kíváncsi voltam művel-e valami
rendelleneset a szeleptisztító a hengerben, de nem... semmi...
Tökéletes őzbarna gyertyakép két hengerben, kettőben meg kicsit
fehér, ezeknek majd még adok egy kis hasadóanyagot, hagy barnuljanak.
Úgyhogy tartós városi használatnál úgy tűnik érdemes ilyesmivel
próbálkozni.