Na lassan kész a Röfi jövő héten úgy néz ki hogy hazahozom és utána már csak egy kis esztétika van hátra mikor elvittem olyan volt mintha csak 3 henger menne de ki derült utólag hogy csak 2 ment akitől vetem felcserélt két gyertyapipát így csak a két szélső henger ment de ami meg lett csinálva rajta gyertya,légszűrő,teleszkóp szimering,olaj,olaj szűrő az összes fékbetét és a lánc le lett cserélve tehát szezonra kész a motorom már tényleg csak esztétika van hátra és jöhet a tavasz
Lefényképeztem, feltöltöm a képet ha valakit érdekel, hogy néz ki belülről. Viszont, nekiálltam a balos villának is, és láss csodát az nagyon könnyen szétjött. ugyan úgy csináltam mint a másikat, és ez 3. rántásra kijött. Szóval csak a jobbos szívatott meg.
Webshopjuk nincs, csak oldaluk: http://www.hydrexkft.hu/hydrex... Doboz nem volt hozzájuk. Ennyi van rá írva: TTO 2 E474. A szimeringet viszont ki tudtam feszegetni. Vagy a gázolaj, vagy a nyers erő de megoldotta :D Viszont a teleszkóp szára így sem jött ki, mindegy így is kitudom már cserélni, holnap esztergáltatok egy szimering beütőt, aztán remélem összejön.
A porvédőket itt vettem Nyíregyházán, egy csapágyboltban. A szimeringeket viszont nem bírtam kifeszegetni sem. Most öntöttem rá gázolajat, áztatom egy kicsit, hátha megoldja a problémát. Elvileg ez a szimering volt már cserélve kb 2-3 éve az előző tulaj állítása szerint. (remélem nem ragasztotta bele :D )
Helló! Nos ha eresztett a szimeringed akkor szedd szét különben nem sok érelme!
Ha minden ki szedtél akkor szét tudod húzni. A szárat meg fogod és a króm részt fel húzód és erőből húzod a szimering ki fog jönni. Ha nem és van új szimering hozzá akkor pici csavarhúzóval szedd ki a szimeringből a rugót. És utána húzd szét megint így tuti ki fog jönni... Javaslom hogy előtte fészekbe gázolajat tegyél esetleg ha össze "rohadt" volna akkor az segít rajta! De valamit nem szedtél le mert ha jól emlékszem akkor króm rész ki jön simán és utána a szimeringet ki tudod venni fogóval! De erre nem tenném rá a nagy esküt...
Egyébként felülről a második jó! Nekem volt benne egy luk meg sokat evett... Ez eltűnt... De co csavar hozzá igazításával jó lehet a középső is... Bár sokat eszik ott... amiotta el tettem egyel feljeb azaz felülről a másodikba olyan 5L + , - fél literrel rohangálok vele.
De a leírásba benne minden. ÜDV:Letsgo
na az a "könnyűfém henger" nem jött ki nekem. Próbáltam széthúzni, de sehogy sem ment. Próbáltam a szimenringet kipiszkálni, de nem jött ki. Vagyis ahogy próbáltam széthúzni, kb 1-1.5 mm -rel feljebb jött a szimering, de ha tovább húzom, fémesen koppan valami, és megszorul a szár.
Ha mindent kioldottál, akkor a saját szárával kell kiütni kifele a szimeringet. Ez azért elég erőteljes munka. Olyan, mintha belülről ütnéd kalapáccsal, csak ehhez magát a szárat használod. Arra vigyázz, hogy azért a lehetőségekhez képest párhuzamos legyen az irány, ne hadonássz a szárral oldal irányba.
Mi az RF-en, és a Banditon is így szedtük ki, és tökéletes lett.
Ha tényleg mindent kiszedtél, hogy hogy nem jön szét?....akkor párszor erőteljesen(ha rég volt már széthúzva) szét kell húzni és kihozza magával a szimeringet.....viszont ha valamit még nem oldottál meg akkor gáz lehet...
Ha nem jön szét ne eröltesd az enyén se jön szét sehogy csak kalapáccsal(de azzal nem állok neki).mosd ki így és kész.Az aljában egy könnyüfém henger formájú cucc van amibe belemegy a teló alsó tartószára a kúpos rész (amibe az inbusz csavar megy) az összerakásnál figyelj rá!
Egy kis segítséget kérnék, elakadtam a teleszkópom szétszedésében. Felső csavarok ki jöttek, alsó imbusz is. Kijött a belseje is (rugó, alátétek, az a rész is amibe az imbusz megy (rugós henger). Viszont nem jön még szét. Ha próbálom széthúzni fémesen koppan, szimering még benne van, és az aljában zörög valami (szerintem egy anya). Szerintetek hogyan tovább? (porvédő, biztosító drót kivéve)
Jah... most nézem, nem mindegy melyik manual...
A 92-93 400-as sem jó...
Van egy, amiben benne van a Bandit VV modell (RF VC), abban
van olyan is, ami 32.5 alapjárati 97.5 főfúvóka, és a mi schuber-ünk
típusa.
Na, ott 2nd. van, csak találjam meg...
És köszönöm mindenkinek aki segített!
tetejét is szét szedted?
Ezt hol találtad? Mert az nekem elég csúnya...
Ha minden ki szedtél akkor szét tudod húzni. A szárat meg fogod és a króm részt fel húzód és erőből húzod a szimering ki fog jönni. Ha nem és van új szimering hozzá akkor pici csavarhúzóval szedd ki a szimeringből a rugót. És utána húzd szét megint így tuti ki fog jönni... Javaslom hogy előtte fészekbe gázolajat tegyél esetleg ha össze "rohadt" volna akkor az segít rajta! De valamit nem szedtél le mert ha jól emlékszem akkor króm rész ki jön simán és utána a szimeringet ki tudod venni fogóval! De erre nem tenném rá a nagy esküt...
Egyébként felülről a második jó! Nekem volt benne egy luk meg sokat evett... Ez eltűnt... De co csavar hozzá igazításával jó lehet a középső is... Bár sokat eszik ott... amiotta el tettem egyel feljeb azaz felülről a másodikba olyan 5L + , - fél literrel rohangálok vele.
De a leírásba benne minden. ÜDV:Letsgo
Mi az RF-en, és a Banditon is így szedtük ki, és tökéletes lett.
Egyelőre még keresem, de ha így nem megy, akkor rakd vissza 2.-ba
manualtól függetlenül.
Letsgo-t kellene megkérdezni, neki ha jól rémlik ezt javasoltam, és
mintha azóta is 2.-ban használná.
A 92-93 400-as sem jó...
Van egy, amiben benne van a Bandit VV modell (RF VC), abban
van olyan is, ami 32.5 alapjárati 97.5 főfúvóka, és a mi schuber-ünk
típusa.
Na, ott 2nd. van, csak találjam meg...